Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tsjah,, dat gebeurt ook welles,, en daarna zal ik naar mijn topper,, geef haar vandaag lkkr vrij.. ff lkkr poetsen staartje wassen,, mok behandelen,, sokjes knippen,, whoehoe heb nu al zin,, toucher schreef:eey mensen..
heb ff een vraagje,, ik laat volgend jaar mijn merrie dekken door tietse,, maar kennen jullie ook nakomelingen van tietse zo ja,, is et wat??
. Het gaat weer zo hard! Dus alvast sorry als ik iemand vergeet
.
.
.
.
. Ze hield in het begin onwijs vast op links en wilde niet echt inbuigen maar dat ging met wat oefeningen rijden steeds beter. Ze liep ook lekker nageefelijk en was super aan het been
. Ik had al een tijdje niet met dr gereden dus was echt blij dat het zo lekker ging! Ik rijd ook nog steeds op een manege op vrijdagavond (al ga ik nu stoppen...) en daar reed ik op Alex... En dat was nogal een overgang. Bij Komiek hoefde ik me been maar aan te leggen en ze wilde alweer meer voorwaarts... Alex reageerd gewoon nergens op, ik kreeg te horen van de instructrice (een ander want degene die we normaal hebben is op vakantie) dat ik hem maar een schop moest geven om hem gevoelig te maken voor het been... Ik vond het verschrikkelijk! En echt effectief was het ook niet... Want hij reageerd dan wel even maar na een tijdje valt ie weer terug en op gewoon been reageerd ie niet dus moest ik maar weer een schop geven... Echt vreselijk! Ik ben blij dat ik ga stoppen daar!Lisenka schreef:Misschien kunnen we eens samen op pad?
een aantal hengstveulens zijn wel heel populair.. en de verkiezing loopt nog tot de 16de geloof ik.
En super fotogeniek, dus ik heb prachtige foto's kunnen maken!!!

. Hopelijk gaat ze er veel plezier mee hebben!!
. (Wat kan Sanne toch ONWIJS mooooooie plaatjes schieten
) Ben er echt super blij mee, en helemaal trots. Meer foto's komen waars. in het topic
.
!) .
Jullie zijn een leuk stel!
. Maar ja ik hoor idd ook vaak zat van mensen dat ze nog nooit een fries gek hebben zien doen met inrijden enz. En dat ze altijd sloom en log zijn en dat elke beginner erop kan
.
. Ik was niet helemaal in mijn goede doen (inderdaad, dan laat ik knollief even de benen strekken op het strand, waait je hoofd van uit) dus kwam waarschijnlijk vrij ongeinterreseert over. Kon je ook wel merken aan Utixo trouwens, die zich schandelijk misdroeg.
Shannon en rints gaan mss samen een beetje puberen 

Eerst staat hardlopen op het programma (jawel op zondagochtend half 10) dus ga maar is aankleden!