Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. De wond van Nouchka heelt goed en ze heeft geen koorts meer gehad
.
.
.
. Wat een weertje he
. Zelfs hier aan de kust is het loeiwarm en een warme wind enzo! Chico heeft vandaag lekker een dagje vrij en mag op de foto
. Ben benieuwd... resultaat zal ik wel showen..
. Ziet er juist altijd heel fijn uit en ontspannen.. Kan het bijna niet geloven hihi
! Leuk van de barokke wedstrijd, wilde ik ook aan mee doen, maar kreeg geen mail terug.. toen maar vanaf gezien.. En nou kreeg ik gisteren alsnog een mail! Maar nu had ik al andere dingen staan helaas.. Wel veel succes de 17e!
.
Prinslover schreef:Branka, Frío heeft het lekker deze week met zn verlofdaagjes hihi.
.
dus hij mag wel weer een verlofdag of wat als het zo warm blijft, misschien in de avond even naar het strand als de getijden goed zijn.
En dát heb ik dus niet bij...
. Dus dan kan ik de 17e geen wedstrijd rijden.. Wel balen zou graag mee doen! Ik denk ook dat dat de laatste wedstrijd is voor het jaar? Maar anders volgend jaar weer is proberen mee te doen
.
Leuk dat je zulke mooie PRE's ziet, is het fototoestel mee
?
. 

. Als het vliegtuig morgen het maar aan kan
.
soeske schreef:Branka, ook leuk dat Frio het lekker oppakt! Goya vind het ook niet leuk hoor, moeilijke, nieuwe dingen haha..

. Gave foto
. Hoe was het met Dylano??
.