Leuk stukje over Quilo

(Trouwens, je website werkt niet in firefox, de menubalkjes doen het niet)
Ik heb er al een aantal paraat staan op internet, vandaar dat ik zo snel een foto op kon snorkelen.
En Igneo, tja, het is maar goed dat die niet cameraschuw is

Lisenka: Jeetje, ze houdt je wel bezig

Ja!!! Een veulen

Eline; Zwaaien. hoe doet hij dat?
Zilfstar: Jij dan ook alvast een fijne vakantie.
En gelukkig maar dat je zo ook een beetje kan genieten van Jippe

Gabriella: Zo'n reus gaat Igneo waarschijnlijk niet worden hoor, ja wel in de breedte dan. Ik denk dat hij zo gaat stranden tussen de 1.55 en de 1.57m. Maar tegen die tijd moeten de broertjes elkaar dan maar meeten

Saida: Meestal liggen de rollen zo dat Igneo de baas is en Salazar braaf naar hem luistert. Maar met stoeien ging eigenlijk Salazar meestal voorop, maar inmiddels is Igneo ook beter geworden

Ja, alleen nog een gevoelige keel, hopelijk trekt dat binnenkort ook weg en dan is hij weer helemaal 100% gezond!
Wanneer gaan jullie precies op vakantie?
Conditie is dan wel handig, want dan zal er flink gescheurd worden op de zandpaden

Kan je niet een keer een foto maken van die bokken van Rints

Oh, gadver, Saida, arm paard

Anouk: Onzeker op sommige momenten, ze hangt bijvoorbeeld heel erg aan Vaidosa. Maar op zo'n show als in Bunschoten of afgelopen keer in Onstwedde staat ze haar mannetje wel. Daar laat ze zich wel zien en bang is ze dan totaal niet..
Dan moet Sam die dader maar even terug pakken

Ik wil of een eigen communicatieadviesbureau of bij een marketing/evenementenorganisatie aan de slag. In ieder geval wat commercieels, het liefst waarbij ik ook nog wat aan vormgeving kan doen en fotograferen natuurlijk!
Nou, na 23 juli wordt wel heel laat, ik verwacht dat het veulen wel eerder dan dat komt

Haha, leuk dat Sam zo genoten heeft van het springen, nu jij nog

Stal Melek: Dit is een besloten topic, dit soort dingen regel je maar per PB!!
Elise: Succes vandaag!
Denise: Eerlijk gezegd was die nogal saai, duurde 3 uur lang, de sprekers waren bijna niet te verstaan.. beetje jammer.
Nogmaals sterkte met het verlies

Pfoeh, straks weer werken, hopelijk is het zo droog anders moet ik door de regen fietsen. Van te voren ga ik nog even snel Vaidosa checken en dan na mijn werk weer..