[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:09

Chawwa: Jij hebt er nog al wat staan :wow:
Leuk stukje over Quilo :j en je hebt jezelf ook leuk geïntroduceerd :D
(Trouwens, je website werkt niet in firefox, de menubalkjes doen het niet)
Ik heb er al een aantal paraat staan op internet, vandaar dat ik zo snel een foto op kon snorkelen.
En Igneo, tja, het is maar goed dat die niet cameraschuw is :=

Lisenka: Jeetje, ze houdt je wel bezig :(:)
Ja!!! Een veulen *\o/* *\o/* Wat een schatje :+:

Eline; Zwaaien. hoe doet hij dat?

Zilfstar: Jij dan ook alvast een fijne vakantie.
En gelukkig maar dat je zo ook een beetje kan genieten van Jippe :j

Gabriella: Zo'n reus gaat Igneo waarschijnlijk niet worden hoor, ja wel in de breedte dan. Ik denk dat hij zo gaat stranden tussen de 1.55 en de 1.57m. Maar tegen die tijd moeten de broertjes elkaar dan maar meeten ;)

Saida: Meestal liggen de rollen zo dat Igneo de baas is en Salazar braaf naar hem luistert. Maar met stoeien ging eigenlijk Salazar meestal voorop, maar inmiddels is Igneo ook beter geworden :=
Ja, alleen nog een gevoelige keel, hopelijk trekt dat binnenkort ook weg en dan is hij weer helemaal 100% gezond!
Wanneer gaan jullie precies op vakantie?
Conditie is dan wel handig, want dan zal er flink gescheurd worden op de zandpaden :P
Kan je niet een keer een foto maken van die bokken van Rints ;)
Oh, gadver, Saida, arm paard ;(

Anouk: Onzeker op sommige momenten, ze hangt bijvoorbeeld heel erg aan Vaidosa. Maar op zo'n show als in Bunschoten of afgelopen keer in Onstwedde staat ze haar mannetje wel. Daar laat ze zich wel zien en bang is ze dan totaal niet..
Dan moet Sam die dader maar even terug pakken ;)
Ik wil of een eigen communicatieadviesbureau of bij een marketing/evenementenorganisatie aan de slag. In ieder geval wat commercieels, het liefst waarbij ik ook nog wat aan vormgeving kan doen en fotograferen natuurlijk!
Nou, na 23 juli wordt wel heel laat, ik verwacht dat het veulen wel eerder dan dat komt :j
Haha, leuk dat Sam zo genoten heeft van het springen, nu jij nog ;)

Stal Melek: Dit is een besloten topic, dit soort dingen regel je maar per PB!!

Elise: Succes vandaag!

Denise: Eerlijk gezegd was die nogal saai, duurde 3 uur lang, de sprekers waren bijna niet te verstaan.. beetje jammer.
Nogmaals sterkte met het verlies :(:)

Pfoeh, straks weer werken, hopelijk is het zo droog anders moet ik door de regen fietsen. Van te voren ga ik nog even snel Vaidosa checken en dan na mijn werk weer..

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:22

Denise: Gefeliciteerd met je ouders! :D 11 jaar is alweer een behoorlijke tijd! En have fun bij Heike!

Lisenka & Jan: Gefeliciteerd met jullie prachtige veulen *\o/* Wat is ze mooi! Zou ze donker blijven, of ook een schimpie?

Saida: Bah... hier draait je buik van om......... |( Dit hoop je echt never nooit mee te maken zoiets... :n

Mies: Jaaa, ik heb de CD!! :D Ik moet die van mij ook echt gaan opsturen :o . Pff, echt weer op zn ilaa's dit.. :o . Sjorrie. Ik kom tijd te kort := .

Elise: Succes op de keuring!!!

Eline: En hoe is het afgelopen met At? Goed nieuws?

Esther: Wanneer wordt Shaggy gekeurd? En gaat de grote verhuizing plaats vinden ;) ?

Chawwa: Leuk stukje over jou en Quillo. Jullie doen echt veel! Veelzijdig stel *D

Anouk: Lekker gereden dus met Sam! Wanneer komen er foto's en filmpjes van Sam in actie? Ben benieuwd hoor!!

Frank: Je bent er nog maar weinig joh! Klets jij is wat meer :D .

Chawwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:23

Lisenka schreef:
Aanschouw hier de trotse moeder en haar kind

Afbeelding

Afbeelding

Ohhh, wat een prachtkind, geweldig!!! Heeft ze al een naam???

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:33

Chawwa: Nee, het veulen heeft nog geen naam, lisenka heeft wel al een idee, maar een toekomstige eigenaar kan nu nog zelf naam verzinnen. (Binnen 10 dagen moeten we wel aangifte doen bij PRE-stamboek)

Ilona: Het veulen is muisgrijs opgedroogd, met een lichte buik. We kunnen nog geen wit haartje ontdekken, ook niet bij de ogen. Als witte haartjes in de komende tijd uitblijven, zou het een zwarte merrie kunnen zijn i.p.v. een schimmel.

Afbeelding

Ze is lekker actief en drinkt ook al goed.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:36

Lisenka & Jan -> Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
Ik begrijp dat alles goed is gegaan?
Nu lekker wat slaap inhalen..... :Z
Afbeelding

Elise -> Veel succes op de keuring vandaag!

Denise -> Gefeliciteerd met je ouders hun trouwdag!
Heel mooi dat het afscheid van oma was zoals ze het zelf had gewild, dat is een fijn idee. :(:)

Sanne -> Ik heb Lisanne al gevraagd om binnenkort even mee te gaan om wat foto's en filmpjes te maken van ons.
Als het goed is gaat ze maandag mee, dan kan ze de bokkende Rints filmen! ;)

Waarom blijft het nou steeds regenen?
Ik vind er niks aan zo, het lijkt wel herfst.....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:38

Jan, oh dat zou gaaf zijn!! :D

Saida: Ja, bah :( Het is vies weer......... zo druilerig, bah! Hoop dat het droog wordt!

Chawwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:51

[quote="JeanleGrand"]Chawwa: Nee, het veulen heeft nog geen naam, lisenka heeft wel al een idee, maar een toekomstige eigenaar kan nu nog zelf naam verzinnen. (Binnen 10 dagen moeten we wel aangifte doen bij PRE-stamboek)

Ilona: Het veulen is muisgrijs opgedroogd, met een lichte buik. We kunnen nog geen wit haartje ontdekken, ook niet bij de ogen. Als witte haartjes in de komende tijd uitblijven, zou het een zwarte merrie kunnen zijn i.p.v. een schimmel.
quote]

muisgrijs geeft idd hoop! Mooi hoor!
ben benieuwd hoe ze gaat heten, kan me voorstellen dat je er om die reden mee wacht, maar bij mij ondenkbaar, de naam moet 'klaar' zijn vóór het veulen er is, bij mij moeten ze meteen hun eigen naam hebben hahaha (weer een chawwa-afwijking)

geluk ermee!

Het weer is idd zwaar bagger! bijna spijt van dat ik mijn mannen vanochtend buiten heb gezet, denk niet dat ik ze er een heel groot plezier mee heb gedaan...
vanmiddag lekker rijden hiep hoi!
Laatst bijgewerkt door Chawwa op 10-07-09 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:52

Denise, succes met het hele gebeure!
Jan en Lisenka, gefeliciteerd!

Hier hoosde het vanmorgen ook behoorlijk. Wilde nog even met Bram oefenen voor morgen maar dat wordt hem niet.. Moet ook werken vanmiddag..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:02

Melek; neem even contact op via PB en niet via dit topic. Da's helemaal niet netjes om iets zo openbaar te doen en bovendien is het binnenvallen in een HK topic nog ongewenst ook. En als ik het me goed heug, het 'uitvechten van persoonlijke vetes' ook. Dus ik ga ook nog even op de tem-knop rammen voor je.

Verder: goedemorgen allemaal! :)

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:08

Qua kleur echt heel anders dan haar volle zus. Heel hard duimen dat het idd een zwarte merrie is. :9

Veulen, zonet vanmorgen geboren, foto genomen ca 4 uur oud veulen
Afbeelding

Perlita volle 100% zus, schimmel en 2 jaar geleden geboren, op foto 12 uur oud
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:10

Boh, allebei droppies :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:13

Ow Shan dan moet je eens op de link in zijn onderschrift klikken O:)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:14

Had ik al gedaan... hahahaha :D :+

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:14

Das niet goed he...
Vind die Baldomero zo leuk :+:

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:16

Haha dat vind ik lastig beoordelen van één foto...
Heb al gemerkt dat het online ook vaak tegenvalt! Zie je wat op de foto denk je zooooo... klik je het filmpje aan, word ik toch een stuk minder enthousiast hoor :)) _O-

(Noot: dat heb ik met KWPN'ers net zo goed ;) )

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:22

Melek ik sluit me helemaal bij de rest aan, vind dit niet netjes en ook niet professioneel. En Elise weet waar ze het over heeft, neem dat maar van mij aan dus als ik jou was zou ik wel wat doen met de informatie die zij je geeft...

Jan en Lisenka gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, wat een plaatje is ze! Ben benieuwd naar de naam :j Verder alles goed met de rest van de veestapel? Dikke knuffels voor alle beestjes en natuurlijk speciaal voor Domi :+:

Anouk stoer dat jullie gesprongen hebben 8-) Nu kan je ook mee naar de mosten :P Daar staan hindernissen van 50cm dat moet vast lukken!

Denise gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders! Fijn dat het gisteren een mooie dienst was, dan is haar op de manier zoals ze dat zelf wou, de laatste eer bewezen.

Elise: AMEN _/-\o_ Sux6 straks op de keuring! Ik kan me helemaal vinden in jouw stukje over wat een paard zelf aanbied. Als ik tijd heb ga ik je toch eens PBen over waar ik op het moment een beetje mee zit, ben benieuwd naar je mening!

Eline en heb je al nieuws? Duimen draaien hier!

Sanne wat mij opviel was dat Salazar best schraal is en dat Igneo heerlijk aan t bijkomen is. Hij ziet er super uit :~

Denise van Isabel: wat een rotsituatie, ik zou me er ook flink rot over voelen. Alleen zou ik wel via een dierenarts nagaan of dit verhaal klopt, want dit is natuurlijk niet door een dierenarts geconstateerd en mensen kunnen veel zeggen hoor! En als je een dierenartsverklaring van een onafhankelijke dierenarts hebt sta je ook sterker in de stappen die je daarna gaat ondernemen.

Kelly die mensen lekker laten banketstaaf, ik vond het prachtige foto's maar bokt zou bokt niet zijn als er altijd wel weer iets op aan te merken is :roll:

Jellie ook goedemorgen :wave: :D

Jongens wat een rotweer, gelukkig heeft Suev zijn nieuwe superdeluxe vliegendeken nu niet om. Hij heeft gisteren nieuwe ijzers gekregen, van die roll-bars of zoiets. Dan zit er bij de teen een stukje soort van omgebogen zodat hij zijn voet beter kan afwikkelen. Omdat hij zo vaak struikelde wil de hoefsmid dit gaan proberen, dus ben erg benieuwd hoe het eruit ziet en of hij er beter mee loopt. Ik denk het wel want volgens mij had hij, toen we nog in Alblasserdam stonden, ook zulk soort ijzers en toen struikelde hij niet of nauwlijks. Wel super dat mijn smid en de mensen bij mij op stal het allemaal zo goed voor mij regelen, ik had niet geweten wat ik zonder ze had gemoeten!

Chawwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:46

Kelly_Taco schreef:
Ow Shan dan moet je eens op de link in zijn onderschrift klikken O:)

heb ik ook even gedaan, moooie kinders hoor!! Ben ook gek op veulens, dat dan ook nog eens...

kleur is echt nog hoopvol, hoewel het hoofje ook nog wel wat grijzer had gemogen voor de kansberekening

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:12

Na lang afwezig te zijn hoop ik dat ik hier weer mag aansluiten. Heb al die tijd niks meegelezen en vast een boel leuke en mooie dingen gemist maar ik beloof nu trouw weer te komen bezoeken.

Capriola en ik gaan nog steeds super en ons nieuwtje is dat we sinds kort ook aangespannen rijden. Ze wordt een echte allrounder dus!

Ik hoop dat ik snel weer bij ben en weet hoe het met jullie paardjes allemaal vergaat.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:18

Kelly: Baldomero is een echte vent hoor! Hij is idd leuk! *D Hoe gaat het met je spiegelreflex, nog kunnen oefenen?

Regine: Leuk!! We hebben je idd gemist hier ;) . Wat goed van Cap! Echt een veelzijdig dier is het toch, foto's!

Malin: Hoe is het met je been? Alles goed gegaan met het gips eraf enzo? Fijn dat Suevvie en dink zo goed verzorgd worden, altijd fijn *D

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:21

Heee Ilona!! Hoe is het met je kanjer Chico??

Malin ik snap dat je je been gebroken hebt? Dat is vervelend zeg!! Hopelijk zit je in je laatste loodjes?

En foto's heb ik natuurlijk, ben hartstikke trots!!

we zijn begonnen in tweespan:
Afbeelding Afbeelding

en omdat dat zo goed ging, na 3 keer dubbelspan Capriool ook in enkelspan gezet.
Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door regine op 10-07-09 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:26

Iloon ik mag dinsdag pas op controle, maar het gaat naar omstandigheden best goed. Het voelt ook goed, dus ik hoop dat dat door de foto bevestigd wordt en dat het gips er dan af mag!

Stoere foto's van Cap, dat heb ik nou ook altijd met Suev gewild maar heb er helaas geen mogelijkheden voor! Welkom terug!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:29

Jongens, ik baal er echt van, maar ik heb niet eens tijd meer om bij te lezen. Voel me ontzettend schuldig dat ik aan niemand medelijden, gelukswensen of interesse toon, maar het is gewoon niet te doen. Thuis ben ik vrijwel nooit, en met alle foto's kijk ik op mijn werk niet in dit topic, omdat hij echt te traag is.

Nogmaals, ik ben echt nog wel geinterreseerd in jullie, maar het gaat gewoon niet, ik heb te weinig tijd.

En heel even snel ego, woensdagavond is dan eindelijk het contract ondertekend. Pensionstal de Paardenhoeve staat eindelijk officieel op mijn naam. Evenals de tinkers en de pony's, maar goed, tinkers zijn nog best leuk. Altijd handig om stapritjes op te maken als je niet op drukke dieren mag :+.
Taart en alcohol voor iedereen!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:30

Oe Benthe...wanneer? Ik hou van taart en alcohol. Gefeliciteerd!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:31

Malin ik hoop ook da de foto aangeeft dat het gips eraf mag! Ik zal voor je duimen!!

Utixo een pensionstal op jouw naam!! zooooooweeee gefeliciteerd joh!!! En meteen een boel viervoeters rijker!!
Ik ben precies op tijd terug in het topic voor de taart en de alcohol :+

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:32

Als ik tijd heb gaan we met z'n allen taart en alcohol eten. Binnenkort wel een feestje op stal, iedereen is dan uitgenodigt, precieze datum moet nog bekend worden.
Volgende maand vertoef ik nog een paar daagjes op Lowlands, en daarna zal ik echt serieus moeten worden vrees ik. Maar de mensen die op Lowlands zijn, zijn van harte welkom in mijn tent voor een feestje.