[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:20

Saida; Haha, jaa, de verzameling is bijna compleet. Dan wil ik ook nog een spaanse verzameling (dekje, hoofdstel e.d.) Haha! . Maar dat laat nog even op zich wachten hoor hihi. Hengstige merries, vertel mij wat, amanda kon dan ook heel dwars zijn, maar vooral met rijden haha. Leuk als je ook komt de 14e! Pling Doe je trouwens zelf ook mee met die clinic, klinkt erg leuk!

Frank; Jaja, we zijn rapido hier haha. Jij druk met champignonnetjes Knipoog ? En hoe is het met despi. Is die nog steeds blij met zn vriendje? En is je zadel inmiddels binnen?

Jas: Je bent nu al in de tattoo shop, maar ben hier aan t duimen dat het zetten mee gaat vallen hihi Knipoog

lindy; spannend zeker die laatste dagen. Als de kleine er is, wel foto's plaatsen he. Vork

Ans; Spannend, leuk joh. Op de moeder van je veulen rijden, best speciaal. Leuk dier is het, hele lieve snoet heeft ze! Pling

Anita; Haha, die sun Haha! Haha! . Klinkt echt als een maf paard hihi. Hoe krijgt ie het voor elkaar met zn deken zeg ROFL . Goed dat je wel hebt doorgezet met rijden, is toch altijd ff schrikken als je er bijna naast ligt!

Gister heeft chico voor t eerst zn hoofdstel ingehad. Het bit vond ie heel raar, met zn mond gekke bekken trekken dus Vork Verder was meneer weer erg braaf. Straks weer longeren met hoofdstel, en daarna met vriendlief erbij wandelen naar het strand. Ter voorbereiding op morgen Pling . Dan is de meeting van de meiden erweer, en komen Jas, Mies en Sanne op bezoek! Sanne neemt haar fototoestel mee, dus weer mooie plaatjes Haha! . Joeeepie, heb er zin in Hyper!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:22

Leuk hoor Haha!

Hoofdstellie is altijd beetje raar 1e keer Nagelbijten / Gniffelen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:25

Haha, als ik Chico zo zag idd wel, haha. Had ook niet anders verwacht hihi. Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:47

Il, hoe laat ga je wandelen? Misschien dat ik wel even meega, te paard.

Ligt er even aan, vannacht heeft het hartje van Curls het begeven (dat konijn dat vorige week ook opeens besloot ziek te worden). Het is waarschijnlijk een combinatie van factoren geweest. Het gemis van zijn beste vriendinnetje, daarna is hij een nacht bij de dierenarts geweest, ook erg stressvol, en hij was sowieso al hoogbejaard. Maar goed, Kiwi zit nu alleen, dus ik wil zo snel mogelijk een andere uit de opvang halen. Hoe poedersuiker het ook is, een konijn alleen gaat gewoonweg niet.

Overigens lijkt het nu net alsof konijnen hier bij bosjes doodgaan. Dat is niet zo, meestal leven ze heel wat langer. Curls hebben we echter vorig jaar al oud uit de opvang gehaald, die was al flink op leeftijd. Dit is stom toeval. Een klotetoeval, dat wel.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:50

zal ik doen... als je helemaal op de hoogte wil blijven van het nieuws kan je een abbo nemen op mijn babysite dan word je meteen op de hogte gesteld als er iets veranderd op mijn site Haha! is overgens geheel gratis.. Bianca mijn schoonzusje veranderd hem zodra ik ben bevallen incl foto's Haha!

site zie onderschrift

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:05

Ik kom net van je site af. Mooie foto's joh Haha! . Ben heel benieuwd wat er uit komt hihi Clown .

Benth; Ik ben rond kwart voor 2 op stal denk ik Lachen . Dan eerst even longeren, en dan wandelen. Dus ik denk tussen 2 en half 3 richting t strand! Wat sneu van Curls zeg.. Ach gut

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:08

Ok, dan ga ik het niet redden. Ik moet namelijk nog werken tot 15.30u, en daarna Curls nog begraven. Die ligt nu nog in een handdoek gewikkeld in het ziekenhok, daar kan ik hem niet laten liggen.
Ja, het is ronduit klote, echt. Er komt nu ook weer een groot konijn, die zijn gewoon veel sterker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:08

Jeetje, rot zeg!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:46

Barocco => veel succes met je tatoo ben benieuwd hoe die eruit ziet.

Saida => nou die van mij is echt een smeerkees poept en plas waar die staat en eet heel zijn stal leeg

Utixo => veel sterkte met het konijn.

lindy1982 => nog steeds niet bevallen ben nou wel nieuwsgierig hoor

Robijntje => super leuke foto's ziet er leuk uit

nou gisteren heeft heike een inenting gehad. Hij vondt de dierenarts niet zo leuk maar was verder braaf. en de dierenarts was weer helemaal weg van hem dus dat was een goed teken daarna heeft die lekker los gestaan en vandaag gaan we maar weer proberen te rijden

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:47

Prinslover => het kan idd niet altijd goed gaan hopen dat die vanavond wat losser in zijn lijf is en geen Kabouters ziet haha

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:14

Benthe, wat sneu zeg. Blijft toch ook wel verdrietig.

Iloon, leuk foto's!! Sanne maak er maar veel hoor. Jammer dat ik morgen geen tijd heb. Anders was ik jullie ook even op komen zoeken. Is namelijk niet te ver bij mij vandaan.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:40

Ik ga ook 14 december naar de dag van Paarden van de Zon. Helaas zonder paard maar lijkt me ook al mega interessant om te zien!

En las iets over tattoo, ik heb mijn tattoo tussen de schouderbladen op de rug en heb em ook heel relaxt gevonden hoor. Heb gewoon liggen kletsen met de artiest en toen ik op gegeven moment even stil was riep een vriend van me die mee was of ik nog wel wakker was of dat ik lag te slapen haha. Clown Zo relaxt was het nou ook weer niet dat ik kon slapen maar oke. Knipoog

De langere lijnen voel je wel een beetje maar over het algemeen vond ik het niet pijnlijk. Maar net wat iemand al zei, het is voor ieder verschillend. Maar echt heftige horrorverhalen heb ik mijn twijfels bij.

Mooie tattoo foto's gezien, die aan de voorkant vind ik heel sierlijk.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:32

Ja hij zit er op en is PERFECT!!!
En het deed echt geen pijn haha Clown je voelt het wel maar om het nou pijn te noemen..
Ik hoop dat ik snel een foto kan plaatsten maar mn camera is stuk (vandaar ook geen bandietfoto's laatst)!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:47

gefeliciteerd barocco hoop snel een foto te zien

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:49

Ilaa ; ik denk dat ik je morgen ook nog ff zie. Ben nou me tas aant inpakken en dan gaat ik naar monster toe Knipoog we hebben ff ouderwets avondtje hahah.
Blijf in monster slapen, dus kom morgen ff je paardtje checken xD
Tot morgen !

benthe : zal je vast nog wel zien morgen? of moet je morgen werken?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:49

Ohh en trouwens ; iedereen nog bedankt Lachen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:54

gaan jullie ook nog te paard het strand op? tis er morgen wel weer voor, zou graag weer eens gaan met Sam
Jasmijn: we zijn nu wel benieuwd hoor

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:23

Ik zou graag een foto laten zien, maarja geen camera helaas.. misschien morgen als ik de meiden weer zie kan iemand een foto maken Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:24

Ik ben ook benieuwd Ja

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 23:42

Mies, ik ben er rond een uur of 11, zit in de planning. Ik moet in ieder geval om 15 uur op mijn werk zijn, en inderdaad wil ik met Utix even het strand op (en natuurlijk even een paar Bokkers in levende lijve zien Knipoog ).

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 01:50

Jolijn -> OK schraal dan, sjorrie! Knipoog
Wil het een beetje helpen dat seniorenvoer?

Benthe -> Idd; hoe anders ga je om met dat paardje.......
Ik vind zowiezo dat elk paard weer een andere aanpak/benadering nodig heeft.
Rintske is heel vrij, open en aanwezig en kan ik lekker gek mee doen.
Maar er staat ook een ponietje bij ons die je heel rustig en voorzichtig moet benaderen.
Beweeg je snel dan is ze best schrikkerig en gaan haar oren plat en mag je niet in haar buurt komen.
En de buurman van Rints is weer heeeeeeel rustig en een echte knuffelkont.
Zo is elk paard verschillend, en dat vind ik ook weer het mooie van ze, maar dat zul jij ongetwijfeld ook wel vinden. Knipoog

Lindy -> Ik doe zelf niet mee met de clinic, hoor!
Ik weet totaal niet hoe Jenny rijdt en les geeft, en wil haar eerst wel eens aan het werk zien.
Ik ga dus waarschijnlijk wel kijken bij de clinic.

Michelle -> Maakt niet uit wat ze doet als ze maar reageert.
Elke reactie is goed in eerste instantie, ze moet wijken voor druk, en gaandeweg kan je die gaan verfijnen.

Ans -> Wat een schatje is Maybe!
En Zolex heeft ook een heel lief koppie!
Vind alleen haar halster wel erg ruim zitten en laag hangen....... Bloos

Spokie -> Sun = Houdini! Hahaha!
Wat een knap paard om dat voor elkaar te krijgen!

Ilona -> Gelukkig merk ik tijdens het rijden maar weinig van de hengstigheid.
Over het algemeen is ze niet echt continu narrig, alleen wat sneller op d'r teentjes getrapt en wat sneller chagrijnig.
Maarja, dat ben ik ook als ik ongesteld ben, dus dat kan ik haar nog wel vergeven. Hahaha!
Zelf doe ik niet mee met de clinic van Jenny.
Ze mag dan een bekende zijn in de friezenwereld, ik wil eerst wel eens zien hoe ze rijdt en les geeft en of dat goed voelt.......
Mayke gaat misschien wel de 14e heen om te kijken, dus wie weet ga ik wel met haar mee. Knipoog

Denise -> Ik geef Rintske nu een paar keer op de dag een plak hooi extra, en dat scheelt best wel wat stro eten betreft.
Ook als ik haar stal heb gemest dan strooi ik eerst een dun laagje zaagsel waar ze altijd plast, dan schoon stro over de vloer en het 'vieze' stro wat ik overhoudt na het mesten strooi ik weer over het schone stro heen, ook dat scheelt in het stro eten.

Vandaag heb ik m'n les afgebeld.
Woensdag ben ik bij de tandarts geweest en heb toen een kanaalbehandeling gehad wat nog een beetje napijn geeft.
Rints heeft wel lekker buiten gestaan, maar verder een rustdag gehad.
Morgen weer longeren en als het weer meezit gaan we zondag weer een buitenritje maken.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 08:37

ans: Hoe is het rijden gegaan?!

anita: Heeft de deken geen bilkoorden?? Gelukkig bleef jij beter zitten dan de deken Knipoog

ilona: Chico zal wel gedacht hebben! Wat heb ik nu weer in mn mond hangen!!

benthe: Kl*te van het konijntje!! Hopelijk kun je voor de andere een vinden waarmee het klikt!

Saida: het stomme is dat ze op stal en met borstelen zo omdraait..maar in de bak nog even oefenen Knipoog

Gister weer les gehad, voor het eerst 's avonds in het donker gereden (wel met verlichting natuurlijk) Maar ze gedroeg zich voorbeeldig!! Had verwacht dat ze misschien wel iets zou spoken, maar het ging weer super! Ze wordt nu alleen wat heter en pakt links ontzettend snel vast..even een weekje aankijken en als het niet minder wordt even de tandarts laten komen. Ze doet het pas sinds maandag, dus dat ze wat sneller moet worden in dr reactie, en alleen op links. In stap laat ze los..totdat ze moet halthouden...in draf pakt ze stukjes vast met gewoon drave en weer met de overgang terug dat ze vast wordt...in galop laat ze eigenlijk ook wel los.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:45

Saida => ik sta op een pension stal dus er wordt voor mij gemest maar hun laten zeg maar een onderlaagje liggen en daar gooien ze schoonstro op, dus ja drm eet hij al het schone stro natuurlijk op.

Mies_Appolo => fijn dat je les weer goed ging is toch altijd fijn als ze geen spoken zien. wel jammer dat ze iets wat vast houd die van mij heeft er nu ook een houdje van hoor maar dat komt denk ik ook door de kouw want hij is echt een kou kleun.

nou gistere was ik echt niet lekker maar ik moet ook ongesteld worden dus dat is begrijpelijk. dus heb heike maar aan de longeerlijn laten lopen en hij was lekker ontspannen dus we gaan straks maar rijden kijken hoe die dan is

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 11:34

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa celine heeft de pony
ben nu de foto`s aan het uploaden
hij is heel erg lief en liep gelijk lekker bij haar
achhhhhh me batterij is leeg dus de foto`s komen vanaaf

Haha! Clown

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 13:05

ben benieuwd peet!
saida: oei... en met noodvulling of is ie in 1x afgewerkt. de napijn is meestal erger dan de behandeling zelf, voelt net alsof ze je hele kaak gemolesteerd hebben.

kunnen we niet een begin gaan maken met de planning voor een strandrit? overigens vandaag ook wel erg mooi weer voor!