Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Al zijn paarden zijn echt superlief! Heb even een voorstelrondje gehad en stuk voor stuk prachtig met (wat ik kon zien) een topkarakter!
Erg leuk om eens bij zo'n ruiter te kijken!

Ze stonden gisteren voor het eerst weer op een nieuw stuk wei omdat de 1e wei nu bijna kaal is. Begonnen met 2 uurtjes ivm het verse gras, maar mevrouw vond het niet genoeg. Ik floot zoals altijd, mijn kwpn-ertje kwam in volle galop naar de paddock, maar prinses Jinthe had geen zin om te komen.
Kon ik door het zand ploegen naar de wei toe, bedacht mevrouw die momenteel mega hengstig is dat het veel leuker was om bij de ruin van de buren in de buurt te blijven dus ze liet zich niet vangen. Die ruin allemaal rennen, dus mevrouw ook allemaal rennen en ik op mijn hakken erachter aan. Uiteindelijk met hulp van de buurman haar naar de paddock kunnen jagen
Volgende keer mag mevrouw mijn pumps schoonmaken
wel herkenbaar overigens, wij hebben er ook zo een gehad als ze hengstig was. Maar die liet zich elke keer niet vangen als ze hengstig was 

ik denk dat je met dit paard snel al leuk door de bak kan, ondanks dat het echt een karrenpaard is. Ze is zo leergierig en werkwillig