. Maar het is voor mij vaak ver rijden zo'n clinic en daarnaast toch al lastig als je zelf geen trailer en auto met trekhaak hebt
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar het is voor mij vaak ver rijden zo'n clinic en daarnaast toch al lastig als je zelf geen trailer en auto met trekhaak hebt
.
.
. Lijkt me opzich leuk het is alleen wel een heel eind rijden... Eind juli ben ik wel terug van vakantie (echt de laatste week dan).
. Was toen helemaal gevallen voor Amoroso... Die ken je misschien nog wel. Zie nog wel eens een foto van hem, en blijf denken wat een schatje! Maar ja achteraf wel beter dat ik gewoon een gezond paardje heb gekocht! En aan Shaggy heb ik ook gewoon een super paardje! Ontzettend vriendelijk paardje waar geen vlieg kwaad in zit! En zo heerlijk leergierig
.
. Eigenlijk precies dezelfde uitstraling waar ik bij Shaggy ook voor gevallen ben
. 
. Ik ben weer veel te lang wakker aan het blijven... Moet morgen vroeg op en moet nog mijn spullen bij elkaar pakken voor de vakantie
. Gaat weer lekker
.
. Ach ja moet ik morgen maar wat meer doen....
. anders kom ik er straks echt niet meer uit! 

.