Mij lijkt het ook wel leuk ja . Maar het is voor mij vaak ver rijden zo'n clinic en daarnaast toch al lastig als je zelf geen trailer en auto met trekhaak hebt .
Nouvel
Geplaatst: 08-07-10 20:54
Ik heb 2x de clinic hier op de vereniging gevolgd, daar kan ik gewoon lopend naar toe, ideaal! En afgelopen zondag voor het eerst in Hoofddorp, had een bokker georganiseerd die vorige keer bij ons had mee gedaan, dat was wel heel leuk!
Geloof ik ook wel ja! Waar sta jij eigenlijk ergens? Ik ben rustig aan aan het rond kijken voor stalling in de buurt van Noordwijk. Vind het bij mij op stal zo druk worden, en de mogelijkheden voor buitenrijden zijn daar in Noordwijk ook wat beter .
Buitenzinnig
Geplaatst: 08-07-10 21:05
evdpanne schreef:
Mij lijkt het ook wel leuk ja . Maar het is voor mij vaak ver rijden zo'n clinic en daarnaast toch al lastig als je zelf geen trailer en auto met trekhaak hebt .
Je mag bram ophalen hoor, neem mij dan ook meteen mee, hij komt eind juli in oosterstreek (balingehof)
Balingehof ben ik ook wel eens geweest toen ik op zoek was naar een paardje . Lijkt me opzich leuk het is alleen wel een heel eind rijden... Eind juli ben ik wel terug van vakantie (echt de laatste week dan).
Nouvel
Geplaatst: 08-07-10 21:11
Balingehof is inderdaad ook zo'n eind weg voor mij, ook zo jammer...
Eind juli zit ik met paard in Belgie, dus dat wordt voor mij ook lastig...
Is alweer langer dan een jaar terug . Was toen helemaal gevallen voor Amoroso... Die ken je misschien nog wel. Zie nog wel eens een foto van hem, en blijf denken wat een schatje! Maar ja achteraf wel beter dat ik gewoon een gezond paardje heb gekocht! En aan Shaggy heb ik ook gewoon een super paardje! Ontzettend vriendelijk paardje waar geen vlieg kwaad in zit! En zo heerlijk leergierig .
Inderdaad . Ik ben weer veel te lang wakker aan het blijven... Moet morgen vroeg op en moet nog mijn spullen bij elkaar pakken voor de vakantie . Gaat weer lekker .
Nouvel
Geplaatst: 08-07-10 22:22
ja het is zo laat he, vooral als het zo warm is en zo lang licht...
ik wil morgen ook op tijd op, ga ik gelijk rijden voor het echt warm wordt...