[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:15

Heey
Vandaag even geen meeleesmodus.

Ik voel me echt stinkmodder :(. Het is vandaag 6 weken geleden dat we moppie in hebben laten slapen |(

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:20

Hier kreeg ik even heel erg de gruwels van toen ik het las.....
Klik hier.....

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:28

_Saida_ schreef:
Klik hier.....

Pffff,vreselijk zeg!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:42

Gedver daar moet je toch echt niet aan denken |(

Chawwa welkom, ik "kende" je ook al maar zulke mooie plaatjes zijn altijd welkom!

Sanne wat zijn het toch een boeven samen!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:08

Xantha

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:39

Chawwa en Quilo zijn zo'n leuk setje!!!!!
Een genot om naar te kijken en de lol straalt er vanaf!

Chawwa plaats je ook een paar foto's van je liefe hondjes en van Nelis??

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:40

_Saida_ schreef:
Klik hier.....

Echt afschuwelijk. Het zal je maar gebeuren.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:21

en wat zijn we weer druk hier.

chawwa: welkom en succes met reageren hier. tis niet bij te houden hoor. ook ik heb je al eens bezig gezien in bunschoten, geweldig!! dus kom maar op met foto's enzo

sanne: een echt jonge hengstentopic he haha.

mies: uhm, gaan we het over van achteren bespringen hebben???

zo ben er weer van tussen

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:51

Haha, zet ik hier neer wie Sams beleerd heeft. Heb ik een PB'tje van haar binnen. Wat is bokt toch leuk!

Jippe Ja, hulp is fijn voor je nu. Ik vond het ook fijn dat ik wist dat Sam al gereden was als ik kwam om hem te rijden, toen ik net een baby had gekregen. Mijn bijrijdster heeft me toen ook ideaal geholpen! Toen ik het weer helemaal alleen kon, besloot ze zelf om er mee te stoppen. Ze had er geen tijd meer voor.

Alvast een heel fijne vakantie!

Moppie Mijn paard gek? Wel nee. haha! :+ Hij heeft nu wel een heel zacht velletje...
Ik hoop voor je dat je snel een lief paardje vindt, dat de liefde die je voelt voor moppie ook verdient en die jouw dat lege gevoel en gemis kan helpen verzachten! Moppie is er dan welliswaar niet meer hier, maar die zie je nog wel hoor! Sterkte!

Nadina Welkom! Zit er Cabochon in de stamboom van je paard? Hij kijkt al net zo 'verstandig' als de mijne. Ik heb ook geen PRE hoor. Mijn lief wel, dus in onze wei loopt zo'n witte droom...
Wat mag jouw paard dekken? Ah Delatio, mooi paard! VM Rubinstein. Bijzonder! Hannoveraan zie ik. (even gegoogled) Waar staat ze ergens? In Aarle-Rixtel? is dat ver voor jou?

Jus 15! Toe maar en dan al zo keurig rijden! En uhm... Hoeveel kleuters zeggen er nee tegen een snoepwinkel? :D Ik ga wel mee kijken. :D

Shanna bij mij is het andersom. Zodra mensen gaan kijken, geeft Sam een eigen interpretatie van wat mooi is. De meeste jury's raken er niet van onder de indruk. Hij kan niet lezen, dus ik krijg hem maar niet uitgelegd dat het heus op mijn manier moet. Maar we zijn aardig op de goede weg. Een andere instructeur zou ook nog wel een verrijking kunnen zijn. Ik heb nu al even les van dezelfde en een frisse blik kan vaak ook helpen.

Ik heb dat forum ook gelezen over M. Afschuwelijk zeg! Mensen doen alles voor een paar rotcenten. Zo blijkt maar weer. Idd iets voor de AID.

Jellie Waar heb jij je paard staan dan? Waar ga je dan rijden? Hier vreten de dazen onze paardjes op...

Niesje Ik weet natuurlijk dat je je hart al verpand hebt aan Isabel en dat maakt het extra moeilijk, maar is het nu het overwegen niet waard om haar toch in te slapen? Of wacht je op de rechtzaak? Ik kom heel kort door de bocht, maar ik begrijp heel goed dat dit een heel makkelijke vraag is met een heel moeilijk antwoord hoor. Maar het is nu natuurlijk toch een behoorlijk gevaarlijk paard voor haar omgeving? Je weet al dat je haar niet kan redden en dat ze heel erg veel pijn heeft.

Mies Haha, ja, Sabrina speelt nu regelmatig dat ze in een enge wolf verandert en dat haar vriendinnetje (of zusje) dan bang moet wegrennen... Gelukkig herhalen ze nu Amika. 8-)
Haha, die Encanto. Je vriendje Mark mag zeker niet op hem lijken in dat gedrag? :P

Kelly Ik kan het er niet aan af zien. Het is gewoon een schitterende foto met een heel mooie pose van jou. Een fotograaf met smaak dus.

Elise Wij hebben heel mooie groene banken. :+
en idd, zou ik ook zelf zorgdragen voor een goed einde van zo'n beestje. Dan weet je zeker, dat je niemand meer opzadelt met de problemen die dit paardje met zich meebrengt en je verlost haar echt uit haar lijden. Een kennisje van mij heeft dat ook zo aangepakt. Ik weet alleen niet of ik het aan zou kunnen om het ook echt zelf aan te kijken. Ik kan de dood niet zo goed zien.

En even een vraagje van mij dan: Een handelaar hoort toch ook te handelen volgens goed koopmansgebruik? Dit wijst er wel op dat ie dat al niet deed.

Ik ga jaarlijks naar de paardenmarkt in Hedel en als het meezit ga ik samen met schoonpa. Die doorziet ook heel veel! Hij kon me echt laten zien wat er mis was met paarden. Dan stond ik ook met de mond open. Echt superleerzaam. Mss moet je een boek erover schrijven? Kun je toekomstige kopers vast waarschuwen...

Hier hebben we een merrietje die hengstig wordt, zodra ze Despi ziet. Maar ja, die is supermooi hè? haha. Voor mij verder geen herkenbaar probleem. Sam is ruin. Wel vervelend dat het zo lang duurt dit jaar. Dat van dat weer kan ik me wel voorstellen.

Wat is Kickfunnen? En? Kan je chef tot 10 tellen? Michelle kan al tot 20! :+
Onze Sabrina heet ook kwebbel. Michelle heet (b)engel

Tjonge jij spookt zat uit met je collega's. Sinds jij van straat af bent is het vandalisme wel afgenomen in Nootdorp en omgeving of waar jij ook zit? Wat een belhamel ben jij zeg! Arme collega... Met pen nog wel.. Aaaah

Saida Mijn rug? HEEL GOED! Het was een paar weken geleden zo maar in eens helemaal over en ik heb er geen last meer van gehad. Ondanks dat ik de pijn ervan niet nog eens wil voelen is deze dreun van mijn wolkje af, wel een lift geweest naar de bovenliggende roze wolken. We begrijpen elkaar weer. Gisteren heeft ie vanuit stilstand een handgalopje gedaan en ik heb keertwending om de achterhand geoefend. Dat deed ie ook vloeiend! En de contra-galop zijn we aan het bestuderen. We hebben het nog lang niet nodig natuurlijk, maar soms is afwisseling ook leuk. Ow ja en we hebben gesprongen gisteren! Mijn knietjes knikten ervan. haha. :Y)

Joh, Rintske heeft er wel zin in zo te lezen! Nog even en dan is het vakantie!

Brrr, afschuwlijk verhaal zeg! Maar ik check altijd... ALTIJD!

Sanne Dat is een klein hoofd! Sam heeft een Full, maar ook de kleinste maat. Goh, dan is Bondosa behoorlijk angstig voor andere paarden. Een onzekere dame dan? Jammer dat ze zo'n schrik had!
Sam heeft ook zo'n draak bij hem in de wei staan. Hapjes in zijn flanken, waar het zadel moet en gisteren een flinke in zijn wang. Ik heb ook een vermoeden wie de dader is...
Goh, Vaidosa laat ons wel in spanning! Ik hoop wel dat het voor 23 juli er is, anders moet je pb'en hoor! 10 dagen krijg ik hier niet bijgelezen! Fijne avond met je vriend en gefeliciteerd met je goeie cijfer! Wat wil je gaan doen met deze opleiding?
Ik dacht ook al te zien dat je je haarkleur had veranderd ja. Moest het even checken bij Frank.

Idd een schitterende foto van Chawwa! Zo lijkt ie op een tekening die ik met geschiedenis gezien heb van het paard van Napoleon Bonaparte...

Eline Peuterdiploma, tja eigenlijk is het een herinneringetje aan de peuterspeelzaal. Ik zeg maar gediplomeerd peuter haha! :D De trouwjurk was voor mij echt als trouwjurk bedoeld. Er was nog iemand die zei, dat ik hem wel zou verknippen voor de doopjurk van de kids, maar geen haar op mijn hoofd, die dat kon! haha. Dus hij is nog steeds intact.

Ilona Goh, een maand niet rijden? Ik heb 3 keer een half jaar niet kunnen rijden. Zo lang niet rijden is voor mij echt straf! Sterkte!

Chawwa Gefeliciteerd met het nieuwe kindje van Soajo! En lekker kalm aan doen hoor. Ik open altijd een tabblad als antwoord en lees op mijn gemakje bij... Voor de Avator had ik gelukkig een vriendje...
Per avond heb ik ook een blad van mijn boek vol. :+ Die jurk is schitterend! Ik vind hem wel kunnen hoor!
Haha, bij mij ging het ook al zo. Eerst een Lippizaner, tot ik een boek met paardenrassen inkeek en de Anda tegenkwam... Dat was liefde op het eerste gezicht. Ik wilde een bruine, omdat die minder voorkwamen. Inmiddels is die illusie ook al weg... haha. Ik droom nog even, want tja, Sam wil ik niet kwijt.

Ik wil die pas-de-deux ook graag zien!

Lisenka Tjonge, ze maakt het wel spannend zeg! Fijn dat Jan je zo steunt. Ik ben nu wel reuze benieuwd! Leuk je weer eens hier te zien. Na 23 juli wel een pb'tje voor mij hoor, dan ben ik met vakantie naar Spanje... :+

Nouvel Fijne vakantie!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:01

Ow ja, ik ook nog even ego.

Sam was gisteren wat gespannen tijdens mijn les. Tijdens de les vond ik hem wel minder goed lopen als de dag ervoor. Hij was toen nog meer ontspannen. Maar ja, het kan natuurlijk niet altijd zo goed gaan. Ik vond hem ook minder regelmatig lopen.
Een andere amazone was een hindernis aan het opbouwen en het is dat ie niet kan praten, maar het droop er af: "IK WIL OOK!" Dus ik heel dapper, toen de ander klaar was gevraagd of ze een klein kruisje wilden laten staan. En ja hoor, de eerste sprong was mega hoog! Haha. Hij was zoooo blij! Mijn knietjes knikten van de stress, maar na nog 2 pogingen werd dat beter en het was goed, hij ging ontspannen en voor me werken. We hebben zelfs wat contra geoefend. Hij was super!

De dag ervoor had ik een keertwending om de achterhand even geoefend. Wouw, dat kan ie ook! Maar ja, verder richt ik me voornamelijk op tobniveau hoor. De L moet er natuurlijk eerst in zitten. Maar afwisseling is natuurlijk wel leuk.

Hij had minder klei op zijn lijf als de dag ervoor. Hij is gebeten door een weidegenoot. Een hele hap in zijn wang. Sneu en ik haalde hem eens extra aan. En wat ie toen deed! Hij legde zijn hoofd echt tegen me aan, als of hij contact zocht. Echt zo aanhankelijk heb ik hem nog niet gehad, het is altijd al een knuffel hoor, maar zo?! Het was gewoon jammer dat ik moest gaan opschieten om de les te gaan volgen. De laatste tijd heb ik toch al het idee, dat we mekaar beter gaan begrijpen.

Vandaag is mijn kies gevuld (de 2e in 33 jaar) en Sam heeft een dag rust. Morgen komt de hoefsmid en gaan we weer oefenen.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:36

Anouk: Ik hoop toch echt dat het voor de 23e wel geboren is. Viel het mee bij de tandarts? Super dat Sam en jij nu ineens naar elkaar toegroeien. Fijn gevoel is dat. Dapper dat je met Sam hebt gesprongen.

Ga de camera maar naast het bed installeren, zal vannacht ook nog wel niet gebeuren.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:48

@ Melek, ik denk dat het verstandig is dat jij contact op gaat nemen met Denise. Hier is duidelijk sprake van verkoop onder verborgen gebreken en dat houdt inderdaad in dat op grond daarvan de verkoop ontbonden kan worden en jij Denise haar geld terug zal moeten geven.

Het trieste is alleen dat het paard in deze de grote verliezer is, want ik vermoed zomaar eens dat jij dat paard vervolgens weer via internet te koop aan gaat bieden?!? Of zou jij, in geval van een verklaring van de dierenarts, het paard (tegen slachtprijs) aan Denise over willen dragen zodat zij ervoor kan zorgen dat het paard in ieder geval pijnvrij zijn laatste jaren kan slijten?

Ik vind het alleen heel bijzonder dat jij dit hele verhaal aan Denise persoonlijk niet in een pb plaatst maar in een topic zet. Dit komt in mijn ogen alles behalve proffesioneel over.

Door dit soort praktijken, komt paardenhandel helaas in een heel slecht daglicht te staan. Ik hoop dat jij je daar bewust van bent...

En 1 tip... gebruik in het vervolg de spellingscontroll...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:52

_Saida_ schreef:
Klik hier.....

Jeetje... verschrikkelijk... Arm dier!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:56

moppielover schreef:
Heey
Vandaag even geen meeleesmodus.

Ik voel me echt stinkmodder :(. Het is vandaag 6 weken geleden dat we moppie in hebben laten slapen |(

:(:)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 01:01

idefix4 schreef:
Ow ja, ik ook nog even ego.

Sam was gisteren wat gespannen tijdens mijn les. Tijdens de les vond ik hem wel minder goed lopen als de dag ervoor. Hij was toen nog meer ontspannen. Maar ja, het kan natuurlijk niet altijd zo goed gaan. Ik vond hem ook minder regelmatig lopen.
Een andere amazone was een hindernis aan het opbouwen en het is dat ie niet kan praten, maar het droop er af: "IK WIL OOK!" Dus ik heel dapper, toen de ander klaar was gevraagd of ze een klein kruisje wilden laten staan. En ja hoor, de eerste sprong was mega hoog! Haha. Hij was zoooo blij! Mijn knietjes knikten van de stress, maar na nog 2 pogingen werd dat beter en het was goed, hij ging ontspannen en voor me werken. We hebben zelfs wat contra geoefend. Hij was super!

De dag ervoor had ik een keertwending om de achterhand even geoefend. Wouw, dat kan ie ook! Maar ja, verder richt ik me voornamelijk op tobniveau hoor. De L moet er natuurlijk eerst in zitten. Maar afwisseling is natuurlijk wel leuk.

Hij had minder klei op zijn lijf als de dag ervoor. Hij is gebeten door een weidegenoot. Een hele hap in zijn wang. Sneu en ik haalde hem eens extra aan. En wat ie toen deed! Hij legde zijn hoofd echt tegen me aan, als of hij contact zocht. Echt zo aanhankelijk heb ik hem nog niet gehad, het is altijd al een knuffel hoor, maar zo?! Het was gewoon jammer dat ik moest gaan opschieten om de les te gaan volgen. De laatste tijd heb ik toch al het idee, dat we mekaar beter gaan begrijpen.

Vandaag is mijn kies gevuld (de 2e in 33 jaar) en Sam heeft een dag rust. Morgen komt de hoefsmid en gaan we weer oefenen.
'

Springen is leuheuk!!!! Ik wil met Sundance in het najaar de overstap maken naar het Z springen, ik vind het zo heerlijk! Heb nu alleen, door alle trainingspaarden en lessen, gewoon even te weinig tijd. De zomers zijn altijd druk bij mij ivm keuringen etc.

Keertwending om de achterhand is een fijne oefening. En wat heeft die oefening met een bepaald niveau te maken? Ik kijk nooit naar niveau wat betreft het trainen van een paard. Ik kijk naar wat hij/zij aanbied. Het ene paard piaffeerd nou eenmaal beter, dan dat het strekt, een ander gaat makkelijker in de travers dan in de schouderbinnenwaarts, weer een ander springt makkelijker aan in galop vanuit stap, als vanuit draf...

Ik kijk naar wat ze makkelijk en leuk vinden en van daaruit ga ik verder bouwen. Je kan wel koste wat het kost perse een bepaalde oefening er in (of juist nog niet) willen hebben (omdat het proevenboekje daar een bepaald niveau aan geplakt heeft) maar dat vind ik zo'n onzin!

Gewoon doen wat goed voelt, want wat goed voelt maakt je blij. Een blije ruiter maakt zijn paard blij en een paard wat blij is werkt graag en hard voor zijn baas...

En dan ben je er toch?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:03

Goedemorgen :wave:

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:16

Ben het helemaal met Elise eens.

Heb goed nieuws. Lagartera heeft een merrieveulen op de wereld gebracht. Moeder en dochter maken het goed. Zit nu aan een bak koffie, straks voeren en dan bedje in.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:20

Aanschouw hier de trotse moeder en haar kind

Afbeelding

Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:42

Gefeliciteerd met het mooie kind!

Wij zijn inmiddels met evidentie onderweg naar de keuring. Laden ging redelijk en nu zitten we halverwege! Was een latertje gisteren en een vroegertje vandaag. Maar het resultaat mag er wezen! 30 miniknotten! Echt mooie keuringsknotten geworden, ben er helemaal trtos op. Zal snel foto's plaatsen! Wens me succes!

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:43

Net geboren en nog nat achter de oren. (eigenlijk nog totaal nat)

Frank: Dit is dus een halfzusje van jouw Desperado (zelfde moeder Lagartera)

Jacintha: Dit is dus een halfzusje van jouw Sonrisa (zelfde vader Halley)

Sandra: Dit is geen familie van jouw Zalamera (Altanera niet gedekt door Halley)

Mirjan: Dit is een halfzusje van jouw Santero (zelfde moeder Lagartera)

Wel jammer als ik hier boven lees van al die problemen. Misschien toch maar een goed PRE-veulen kopen bij een goede Nederlandse fokker. :D :D Ik weet er wel een paar...

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door JeanleGrand op 10-07-09 08:08, in het totaal 1 keer bewerkt

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:44

Idefix: Mijn merrie is van BalzflugxEmilionxZevenster. Geen Cabouchon dus. De laatste foto was toen ze na enkele weken stal/staprust na een operatie aan een gebroken griffelbeentje weer stapwerk mocht doen :D Ze was wat heet, haha!
Ik ben helemaal weg van Delatio, nu hopen dat het ook lukt. Ze staat nu inderdaad in Aarle Rixtel, 85 km bij mij vandaan. Gelukkig heb ik na vandaag vakantie, dus dan kan ik iets vaker op en neer.
Wat leuk dat je gesprongen hebt! Ik bibber ook altijd bij een laag kruisje, haha! En dat terwijl ik vroeger overal overheen ging }:0 Vind het nog wel steeds heel leuk maar zo spannend! Haha!

Lisenka: wat een leuke foto's! Gefeliciteerd met de kleine!

Suelza: Wat vervelend van je paard! Ik hoop dat je snel een leuk paard vind die je gedachten kan afleiden!

Ik had gister weer een actie: was met collega's uit eten om het eind van het schooljaar te vieren, word ik door mijn vriend gebeld. Was door de Politie Deventer gebeld dat mijn rijbewijs in de parkeergarage gevonden was. :o Arme jong schrok zich dood, haha! En ik schaamde me dood. Had het rijbewijs nog nieteens gemist! Wat een mazzel dat iemand zo lief is geweest het naar de politie te brengen!

Nou, laatste werkdag voor de vakantie (ten minste, op school, nog wel vakantiewerk en bijwerk-werk, haha).

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:45

Elise: SUCCES !!!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:03

even tussendoor:

Jan en lisenka gefeliciteerd met jullie veulen!!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:45

Goedemorgen allemaal!

Wouw weer een schitterende baby geboren!

Stal Melek, ik denk dat je beter alles persoonlijk met je klanten af kan handelen ipv op een openbaar forum..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:09

Goedemorgen allemaal,
Zozo ik ben even een dag niet geweest en mag gelijk 6 pagina’s bij lezen en reageren, :P

Shanna – gewoon lekker op je gemakje rond kijken dan kan je tenminste ideeën opdoen of weet je al wat je wilt ?

Anouk – bedankt, en hoe ging je les ?
En witte stoelen zijn idd heel eng ;) maar gelukkig heb je toch nog lekker kunnen trainen

Wanda – toch fijn dat je man zo met je meedenkt en helemaal dat het ook klikt tussen jullie 3tjes want het moet tenslotte wel klikken met je paard

Frank – fijn dat het rijden weer goed ging en ben je nog van plan om de bak groter te maken of is daar geen optie voor.

Denise – he bah je maakt wat mee met je paardje ‘’gelukkig’’ ben je er nu wel achter waar haar gedrag vandaan komt maar dit is niet de manier van hoe je erachter moet komen als ik in jou schoenen stond had ik die persoon wel willen grrrr :( hoe wil je dit verder aanpakken als ik vragen mag.

Kelly – raar dat sommige mensen dat vreemd vinden ik vindt het juist een hele mooie en speciale foto en hij spreekt iets heel moois uit dus ik vindt dat je daar best trots op mag zijn.

Saida – ik zie het ook zeker als een uitdaging maar zo zie ik alle nieuwe dingen die wij nu leren wij zijn nu bezig met wijken en ook dat is een super uitdaging, heike heeft een hele slappe achterhand (is inmiddels al een heel stuk sterker geworden) maar iedere sprong die we voorruit gaan zie ik als een ladder die ik weer een tree beklommen heb we zijn er nog lang niet maar we gaan gewoon in september weer lekker starten :D
Weer lekker gelongeerd zo te lezen fijn dat het zo goed gaat

Sanne – nog steeds geen veulen we zitten maar te wachten :P en ja weer een iggie topic leuk hoor en fijn dat het weer beter met hem gaat zo kan je echt lekker genieten van hem. En leuke foto van hem
En hoe was de diploma uitreiking van je vriend
En gefeliciteerd met je cijfer voor je tentamen lekker hoor

Eline – veel succes vandaag met atlas

Elise – nou weer tegen een prullenbak aangelopen volgens mij kan ik jou een hand geven maar ik ben gewoon echt blond en onhandig

Lisenka – ze houd je dus erg wakker gelukkig kan jan je helpen zodat jij ook nog even je rust pakt *leest verder* gefeliciteerd met je merrie veulen rust nu maar lekker uit

Shawa – mooi paard hoor echt wel :9

Ellis – zwaait terug hoe gaat het met jou ?

Saida – vreselijk wat dat paard is overkomen ook erg voor de eigenaar om mee te maken gelukkig mankeerde het 2de paard niks maar is helaas de andere overleden

Natasja – ik persoonlijk vindt ook dat jullie dit wel even in een pb kunnen uitzoeken denise heeft gewoon haar verhaal aan ons gedaan omdat dit topic over barokke paarden gaat en wij alles aan elkaar kwijt kunnen zodat wij elkaar kunnen steunen. Dat jij het niet eens bent met haar verhaal hoeft niet te beteken dat je ieder bericht van haar hoeft te qouten.

Jan – ook jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met dit prachtige veulentje :D

Gisteren was de begravenis emotioneel maar wel heel mooi we hebben op een mooie manier afscheid van haar genomen en op de manier zoals zij het wou.

Vandaag zijn mijn ouders 11 jaar getrouwd dus daar ga ik even langs en lekker weer heike rijden en vertroetelen :+: