[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cojolly

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:33

even inbreken ik ga ook 14 december Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:34

Benthe: Nagelverharder helpt ook goed! Helaas vanmiddag wel een nagel afgebroken bij de paarden

jolijn: Leuke foto's! Die laatste is inderdaad het mooiste, maar de mist heeft ook wel wat! Robijn loopt er netjes bij, het ziet er braaf en ontspannen uit! Ze mag alleen wel veel meer kont krijgen!

Ilona: lijkt me leuk, maar wel ver....

Ik heb me ingeschreven voor een clinic van Piet bakker!! *nog bedankt ilona voor de tip* 11 januari (mn verjaardag!) wordt mn eerste lange teugel les met shannon!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:56

Goedemiddag iedereen Doei!. Ben geloof ik een paar dagen afwezig geweest hier Tong uitsteken. Tentamen bestuursrecht was verplaatst naar woensdag, dus nog hard zitten studeren... Het tentamen viel uiteindelijk behoorlijk mee. Heb er echt een goed gevoel over!

Gister ben ik naar Maria Mena geweest, was echt geweldig! Het was in Paradiso, en dat is niet zo'n hele grote zaal dus dat heeft ook wel wat. Verder is ze live heel goed en heeft ze ook een leuke show. Heb ook dr handdoek nog gevangen Tong uitsteken.

Maar goed nu maar weer even bijlezen Haha!.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:57

Marja, gezellig Pling !! Wie weet zien we elkaar nog wel!

Mies; leeeeuk man, dat je het toch gedaan hebt!! Pling Ben stiekem wel beetje jaloers hoor hihi. Ik had ook graag gewild Tong uitsteken . Maar helaas beetje uit de buurt.. Knipoog

Esther; Gaaf zeg, lekker mee staan swingen dus Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:18

Hahaha jaja Lachen. Was echt super, de meeste nummers kende ik ook wel dus ja dan is het helemaal leuk Haha!.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:19

Benthe -> Irma is leuk! Jullie zijn duidelijk gek op elkaar!
Klinkt erg leuk die schemerrit!
Volgens mij zijn jullie net van die wandelende kerstbomen met al die reflecterende dingen en lampjes! Haha!

Ilona -> Gisteren pas eten gegeven na het deken opdoen, en nu was ze weer heel lief.
Ze is ook hengstig, dat zal er ook mee te maken hebben gehad. Knipoog
Je verzameling met spulletjes is al bijna compleet zeker?
Dat vraagt om foto's!
Lijkt me wel leuk die dag van de rijkunst, zal eens horen aan Mayke.

Sandra -> Ik denk dat Froukje misschien even een najaarsdipje heeft?

Denise -> Op zich poept en plast ze netjes achter in haar stal, maar met haar onrustige gedoe schopt ze alles door elkaar en door de hele stal......

Miichelle90 -> Gecondoleerd meis..... Ach gut

Ans -> Bart is leuk! Echt leuk zo'n bonte fries!

Petra -> Ben benieuwd of het paardje van morgen wat is voor Celine, en of zij Roxy leuk vinden!

Sanne -> Lekker geshopt lees ik, dan moeten er dus wel weer foto's komen met je nieuwe sjabrakje natuurlijk! Haha!
Wat een onwijs lieve foto van IggyWiggy! Tong uitsteken

Gabriella -> Hoop voor je dat je rugpijn snel wegtrekt!

Malin -> Suevo is al zo goed als de oude lees ik, fijn om te lezen!

Jolijn -> Mooi setje heb je op Robijn, en wat een lieve koppies hebben Renate en Robijn!
Lijkt alleen wel dat Robijn nogal is ingevallen, of niet?

Op 23 november wordt er in Warmenhuizen een clinic gegeven door Jenny Veenstra en er zijn nog enkele plaatsen vrij.
Heeft er hier iemand interesse?
De clinic houdt in dat je een half uur les krijgt van Jenny, verder is het mogelijk de hele dag daar te blijven, stalling kan geregeld worden en er zijn geen extra kosten aan verbonden.
Kosten; € 35,=
Voor zover ik weet komen er tot nu toe alleen friese paarden, maar is het geen bezwaar om met een ander ras te komen.
Mocht je interesse hebben, laat het dan even weten via PB-tje. Vork

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:56

goh, niet bij te houden hier zeg... heb wel gelezen maar reageren slaan we maar een keertje over.
kzie wel dat we met z'n allen allemaal lekker bezig zijn met onze viervoeters

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:15

Saida, nee niet ingevallen! Ze is gewoon nogal schraal, en staat op seniorenvoer om vet te kweken Nagelbijten / Gniffelen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:18

Saida; Absoluut, ik heb haar dan ook al 14 jaar. Het is grappig, ik had het er nog met mijn kersverse verzorgstertje over. Utixo en Matz staan pertinent onder mij. Ze zijn mijn maatjes, maar ik bepaal hoe of wat. Bij Irm ligt dat zo anders. We zijn samen opgegroeid, en buiten dat is het gewoon een hooghartig kreng Lachen. Alles wat je doet en laat dient haar goedkeuring te verdragen voordat ze haar medewerking verleent. Amable heeft hier een mooi staaltje van mogen meemaken bij de clinic, madam had er geen zin in, dus madam deed het ook gewoon niet. De stukjes peen konden haar gestolen worden, ze keek gewoon de andere kant op. Had ik het maar van te voren moeten vragen Haha!.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 00:34

Ben ik weer met mijn zadel gezeik Haha!
Hulsebos paste niet,KN bleek een fikse beschadiging te hebben die nogal in het oog sprong....
Maar heeft er hier nog iemand ervaring met Barnsby,of kent het merk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 00:37

Ik heb er van gehoord, blijkt een fijn merk te zijn!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 00:38

Barnsby zijn oerdegelijke zadels, van prima kwaliteit. Door de degelijkheid zitten ze enkel niet altijd even zacht.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:10

Ok mensen, ik word nu wel een beetje zenuwachtig voor mn tattoo haha.. Om 11 uur heb ik de afspraak.
Ik ben erg benieuwd hoe het voelt.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:18

Barroco schreef:
Ok mensen, ik word nu wel een beetje zenuwachtig voor mn tattoo haha.. Om 11 uur heb ik de afspraak.

Dat is voor iedereen anders Knipoog daar waar er het meeste weefsel tussen bot en huid zit voel je het minder, daar waar het vel dicht op het bot zit is het pijnlijk. Brandend gevoel zeker wanneer ze nog een keer over en gezette lijn gaan. En dan ligt het er nog aan hoe lang je moet zitten, dus hoe groot je tatoo wordt Knipoog

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:23

hey meiden... en heer Tong uitsteken

ben een klein beetje terug gaan lezen.. heerlijk zo een avond duinrit.. jaloers dat wij dat niet in de buurt hebben:P
Saida wat leuk zo een friezen clinic

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:24

Barroco schreef:

ik heb ze alletwee lachend laten zetten.. ik vond het niet pijnlijk.. ben vrij dun geen vetjes.. ik heb er 1 op mijn heup laten zetten en 1 op mijn stuitje/onderrug

waar ga je hem laten zetten en wat Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:46

Esther: Heb je niet voor niks geleerd! Altijd lekker gevoel als het goed ging!

saida: ik heb je tip geprobeerd en het duurde wel even eer ze aan de ene kant opzij stapte... tijdens het borstelen moet ze regelmatig om en dan is het woord vaak al genoeg..maar zo in de bak vond ze wel even raar...blijf gewoon proberen!

jasmijn: Succes!! Ik zou niet weten waar ik het nu zou moeten zoeken als ik jou was!

vanmiddag nog een tentame en dan klaar!!! *meteen door aan de volgende periode....*
Morgen meetin met sanne, johan jasmijn ilona en Chico!!!!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:54

evdpanne: Gaaf dat je bij maria mena bent geweest, vind der muziek zoooo goed!

borderjay: Vervelend van de zadels zeg... Barnsby geen ervaring mee.

Barocco: Spannend!!!! Haha!

Saida: Gaaf zo'n clinic! Misschien dat ik er ooit ook nog wel es naar toe wil zoiets.

Miichelle90: Gecondoleerd Ach gut

Oeeeeh ik ga vandaag op de mama van mijn kleine Abarenzo rijden! Begin der met de dag leuker te vinden en ben helemaal gek van der!
Wat vinden jullie van der? (is geen barok Tong uitsteken)

Link:
Zolex, 4 jarige kwpn

Met Bartje gaat alles goed, kunnen steeds beter opschieten en hij probeert me aan de hand niet meer zo uit haha Clown
Laatst bijgewerkt door Neskolay op 07-11-08 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:58

Lindy1982 schreef:
Barroco schreef:

ik heb ze alletwee lachend laten zetten.. ik vond het niet pijnlijk.. ben vrij dun geen vetjes.. ik heb er 1 op mijn heup laten zetten en 1 op mijn stuitje/onderrug

waar ga je hem laten zetten en wat Haha!

Gelukkig, dat klinkt veel belovend, ik ben ook dun en geen vetjes haha Clown. Ik laat hem zetten op mn onderbuik (langs mijn heupbot zeg maar. Het is iets met bloemetjes. Ik zal hier wel foto's plaatsen Lachen

Cloris, t word een kleintje hoor, zo'n 6 cm lang en 2 cm breed. Waar ik hem laat zetten is vrijwel geen bot, alleen dus ernaast.

Michelle & Ans bedankt!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:08

daar heb ik hem ook ongeveer Tong uitsteken

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:11

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:17

Gaaf!!! Oh daar ga ik hem idd precies zetten! Ook dezelfde hoogte ongeveer. *is gerustgesteld*

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:35

Hey Lindy, nog steeds niet geworpen Knipoog.

Jasmijn, succes straks met je tattoo. Echt gaaf. Ik wil ook, maar ik heb echt geen idee wat ik dan wil.

Mies, succes vanmiddag.

Benthe, leuk he van die paarden met karakter? Ik kan er altijd wel erg om lachen. Gelukkig ben ik over Sun nog wel enigszins de baas. Maar ook hij laat zich wel gelden hoor.

Sun is trouwens een tweede houdini. Kwam gisteren aan op stal en zag een hoopje liggen in de bak. Ik schrok, was bang dat er een paard dood in de bak lag. Maar dat was dus Sun zijn deken, met alle sluitingen nog vast en de deken ook nog heel. Ik hoorde van een stalgenoot dat hij dat wel vaker doet. Dan bokt hij eerst hoog, zodat de deken naar voren glijdt. Dan bakt hij hem met zijn tanden bij het borsstuk en trekt hem omhoog. Dan heeft hij nog een of meerdere bokken en daar vliegt de deken. Ik moest er wel hartelijk om lachen. Met rijden alleen wel zo'n bok weer me mogen maken. Men, vloog er bijna af. Maar ik kwam weer in het zadel terecht, alleen zonder beugels. Dus nog even stukje zonder beugels gegaloppeerd (wel met de schrik in mij lijf natuurlijk Knipoog). Maar verder hebben we goed gewerkt en hij liep op het eind echt keurig op de makkelijke hand. Moeilijke hand had hij iets meer moeite mee.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:46

neej zit nog veelste lekker warm haha.. word nu wel heeeel nieuwschierig Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:00

Daar heb ik ook een tattoo, en daar heb k echt niets van gevoeld, ja een beetje als scheren zeg maar Clown

Die andere op mijn voet, die voelde ik wel Nagelbijten / Gniffelen