Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben geloof ik een paar dagen afwezig geweest hier
. Tentamen bestuursrecht was verplaatst naar woensdag, dus nog hard zitten studeren... Het tentamen viel uiteindelijk behoorlijk mee. Heb er echt een goed gevoel over!
.
.
!! Wie weet zien we elkaar nog wel!
Ben stiekem wel beetje jaloers hoor hihi. Ik had ook graag gewild
. Maar helaas beetje uit de buurt.. 
. Was echt super, de meeste nummers kende ik ook wel dus ja dan is het helemaal leuk
.
. Alles wat je doet en laat dient haar goedkeuring te verdragen voordat ze haar medewerking verleent. Amable heeft hier een mooi staaltje van mogen meemaken bij de clinic, madam had er geen zin in, dus madam deed het ook gewoon niet. De stukjes peen konden haar gestolen worden, ze keek gewoon de andere kant op. Had ik het maar van te voren moeten vragen
.
Barroco schreef:Ok mensen, ik word nu wel een beetje zenuwachtig voor mn tattoo haha.. Om 11 uur heb ik de afspraak.
Ik ben erg benieuwd hoe het voelt.
daar waar er het meeste weefsel tussen bot en huid zit voel je het minder, daar waar het vel dicht op het bot zit is het pijnlijk. Brandend gevoel zeker wanneer ze nog een keer over en gezette lijn gaan. En dan ligt het er nog aan hoe lang je moet zitten, dus hoe groot je tatoo wordt

Barroco schreef:Ok mensen, ik word nu wel een beetje zenuwachtig voor mn tattoo haha.. Om 11 uur heb ik de afspraak.

)
Lindy1982 schreef:Barroco schreef:Ok mensen, ik word nu wel een beetje zenuwachtig voor mn tattoo haha.. Om 11 uur heb ik de afspraak.
ik heb ze alletwee lachend laten zetten.. ik vond het niet pijnlijk.. ben vrij dun geen vetjes.. ik heb er 1 op mijn heup laten zetten en 1 op mijn stuitje/onderrug
waar ga je hem laten zetten en wat
. Ik laat hem zetten op mn onderbuik (langs mijn heupbot zeg maar. Het is iets met bloemetjes. Ik zal hier wel foto's plaatsen 

.
). Maar verder hebben we goed gewerkt en hij liep op het eind echt keurig op de makkelijke hand. Moeilijke hand had hij iets meer moeite mee.