Ooit!! Kan ik vast ook zulke dingen met Tammetje doen 
Ja, maar 't is ook ineens heel warm!! Wel fijn dat je heerlijk gereden hebt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ooit!! Kan ik vast ook zulke dingen met Tammetje doen 
En ik vind het wel fijn dat ze niet wegrennen maar de confrontatie met 'enge dingen' aan durven te gaan he?! Die ander die bij ons staat is echt een vluchter, dr hoeft maar iets te gebeuren en ze is weg... heel onzeker. Chim niet, die schrikt wel maar wil er dan gelijk naartoe!

Betere omschrijving heb ik niet hahaha.

Vriendinnetjes hadden op stal een Toscaanse lunch voorzien en vonden dat paardje niet kon ontbreken
(Na de lunch zijn we dan nog een workshop pralines gaan maken, hebben we heerlijk gegeten en gelogeerd aan zee. 's Ochtends nog een geweldige brunch, ik heb zo genoten
)
en Figo ook alweer 3 jaar! Fiëla is de 18e 3 geworden en Sterre de 28e 5!! 

't Voelde alsof ie achterover ging klappen
Maar hij redde zichzelf nog gelukkig hahaha.

2005 schreef:Vraag tussendoor: wat heben jullie als eczeemdeken of vliegendeken voor jullie paard? Had dit topic al geopend: [HAR] Eczeemdeken of vliegendeken voor breed paard.
Leuk die instructieweken! Vraag me alleen af wat voor paarden jullie beschikbaar stellen om te huren?
Ze willen allemaal werken en hebben een eerlijk karakter. De meeste zijn zowel onder het zadel als voor de kar beleerd.