Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chawwa schreef:haha, weinig tijd maar ik geef toch een reactie:
@ sanne; gefeliciteerd!
@elise; moet steeds lachen om jouw stukjes!
wou gisteravond echt ook wat schrijven, maar het was al na middernacht eer ik alles eens bij had gelezen.. zit nu illegaal op mijn werk te bokken om even mijn hoofd op wat anders te zetten (zie bijna sterretjes) maar ga zo naar huisje toe, lekker paardrijden! (eh, en puinruimen in huis en stallen schoonmaken.... ook leuk...)
Moet nog even uitvinden hoe je stukjes van anderen mensen over kan nemen (dat reageert denk ik makkelijker want ik vergeet steeds alle namen) en hoe je foto's moet plaatsen.
Vannacht is Soajo wederom papa geworden van een mooie meisjebaby, ik ga er denk ik morgen of overmorgen even kijken, zooooo leuk!
Is het nog leuk om mijn paardjes eens voor te stellen of verveelt dat? (weet dat een aantal van jullie mijn paardjes en mij wel kent)
grr chwwa
Kelly_Taco schreef:Chawwa schreef:
Chawwa.. vooral Quilo verveelt nooit!
Stukjes overnemen is heel makkelijk.
Rechtsbovenin op Quote drukken en dan wijst alles vanzelf!
Heb je binnenkort nog shows met Quilo?
Vond je bordeauxrode jurk die je aanhad op Bunschoten zo ontzettend mooi!
Vooral omdat de steentjes terugkwamen in zijn hoofdstel.
zasread schreef:Suelza schreef:Loop ik toch even tegen een prullenbak aan in het bijzin van al mijn collega's incl. leidinggevendeIk word af en toe zo moe van mezelf...
Heb trouwens wel mijn collega onder gekrast met penop zijn witte blouse en in zijn gezicht
![]()
Tis toch net een kleuterschool op jou werk
Suelza schreef:Loop ik toch even tegen een prullenbak aan in het bijzin van al mijn collega's incl. leidinggevendeIk word af en toe zo moe van mezelf...
![]()
Snowy2004 schreef:Sanne: Chawwa: Laat zien die foto’s!! Ben gek op foto’s. Mag ik website noemen of niet?
Is Soajo een paard? In ieder geval gefeliciteerd. Oja, ik zie het het is een paard.
.
Lisenka schreef:cloris schreef:Hee Chawa, het lijkt me nog steeds heel leuk eens een pas de deux met de Garrocha te doen
Lijkt mij geweldig om te zien. Ik ben dan van de partij