Hihi, gister heerlijk Pennymeisjesachtig gevaarlijk gedaan. Samen met een meisje van stal in het donker (nou ja, 19.30u) naar buiten gegaan. Nu is dat niet zo erg, wel dat we halverwege besloten dat we rondje puinduinen gingen doen. Dat is eerst via de duinen, dan het strand op. Ik vind zoiets heerlijk, in het het donker door de duinen. Als je het geschreeuw van de voetbalwedstrijden wegdenkt, waan je je in een sprookjesboek. Onderweg naar het strand werden we nog gevolgd door 2 vossen, erg leuk. Pris (het stalgenootje) was bang dat ze ons aan zouden vliegen, of wat dan ook. Gelukig heb ik haar ervan kunnen overtuigen dat die vosjes echt niet zo heel veel doen, en dat een bokkend paard erg gevaarlijk is voor ze

Enfin, op het strand lekker teruggedraafd (we zagen genoeg om te draven, en Utix staat al op zijn ho als er een zandkorrel verkeerd ligt, dus wat dat betreft hoefde ik niet bang te zijn voor gebroken benen), nog even gelachen omdat die haflinger van Pris even een speurt inzette, en Utixo pas begon zodra Pris "Whoah!" riep. Welgeteld 3 hele passen ging hij rennen en toen stond hij weer stil. Fijne knol.
Heerlijk, zo'n schemerrit!