Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Since1983 schreef:Idra schreef:Op Kapaza staat ook een hele mooie zwartschimmel PRE, weet alleen niet wat die moet kosten.
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehor ... usier.html
De 2-jarige kost 8.000€ en is best ok, heeft wel 2 weken mank gestaan.
De 3-jarige kost 10.000€ en heeft een ROT karakter! (zeker niet aankopen)
Ik was al helemaal wèg van die 3-jarige... Ken jij die fokker? Fokt hij wel vaker?

mag/ kan ik ook mee omdat ik er nog niet zo lang ben.BrankaZ schreef:Iedereen die zin heeft om te komen is welkom. Locatie is Alkmaar, staat ook in het topic waarvan ik de link had geplaatst. Reden is dat alle Noord Hollanders meenden zo dicht bij elkaar te wonen dat het raar was dat we niet eens afspraken. Alkmaar ligt mooi centraal in NH. Maar uiteraard is iedereen die zin heeft om te komen welkom ongeacht waar je woont.
even laten slijpen en door gaan met de rest hij doet het weer
. Lekker hoor, ik moet ook nog is een keer uitproberen hoe Fue er op reageert als ik in mijn ééntje ga. Alle paarden scheren? Pff, lijkt me veel werk. Succes
.
Dus dat was wel relaxt 

_Saida_ schreef:Scheer je Tsjillert ook dan?
hij was superrrrrrrrrrrr
vandaag dus maar even gedaan hihihihi
ik wel hoor Essssss schreef:@ Madelief: Dat kan het idd ook zijn. Alleen doet Fue het al als je de beugels al goed wilt doen, maar wij hebben ook een opstapje op de manege, ik zal dat Dinsdag is uitproberen!

)

Essssss schreef:@ Madelief: Dat kan het idd ook zijn. Alleen doet Fue het al als je de beugels al goed wilt doen, maar wij hebben ook een opstapje op de manege, ik zal dat Dinsdag is uitproberen!