Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus ik ben gelijk een tijdje helemaal alleen, flinke vuurdoop, maar ik weet nu wel zeker dat 'k ook makkelijk alleen kan zijn! Zelfs helemaal alleen in 'n huis! Had ik nooit gedacht
En dan straks rijd ik eigenlijk altijd weer alleen... maar wel altijd precies wanneer het mij uit komt, dus dat is dan ook weer een voordeel.
Maar als ik haar dan zo aan huis heb staan dan merk je gewoon altijd dat je heel anders naar een dier kijkt, je herkent het dan zo goed op veel meer manieren dan alleen als je komt om er iets mee te doen. Ik vind de hele lichaamstaal zo mooi om te zien. Ik kan rustig een uur uit het raam staren en gewoon naar haar kijken als ze rond loopt te klooien
En dat kan dan weer niet als ze niet thuis staat he...

Heb toen ik hem net had een tijdje een kale stal gehuurd, waar ik alles zelf moest doen (in mijn eentje), en uit zelfbehoud heb ik hem toch verplaatst.
Nu denk 'k gewoon.. Nou, dan dowload ik ze zelf en kijk ik ze wel alleen verder
En nu zijn het allemaal te verwaarlozen dingetjes..

Meestal doe ik veel in-uitjes springen, gewoon van 50cm ong. Maar gister had ik zin om eens wat hoger te gaan en hij vond het echt zo geweldig!!! Ik heb geen springmateriaal, dus ik stapel oude autobanden op elkaar en daar leg ik dan een paaltje op. Meestal spring ik dus met 3 banden hoog ongeveer, en gisteren zijn we tot de 7 banden hoog gekomen!!! Tamme had totaal geen twijfel, hij ging gewoon en vlooooog erover!!!
Ben echt helemaal trots haha. Maar volgende keer weer gewoon laag oefenen
series kijken en motercrossen kan ook alleen of met iemand anders gelukkig ... 

Doordat 'k dat soort dingen denk, denk ik dus ook gelijk weer: als dat 't nou allemaal was.. Is 't maar beter zo 
Hoe lang ga je?!
24/7.

Gelukkig dat 'r niets aan de hand is, maar kan me voorstellen dat je je helemaal 't apelazerus schrikt!!

Dat durf ik niet meer, gisteren op buitenrit stond er een oefencrossparcoursje, maar daar ben ik toch netjes langs gereden