Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
idefix4 schreef:.
Suus: Het moet iets zijn waar jij achter staat, maar idd, denk ik dat je met zo'n pijnvrijpaardrijden.nl verder komt dan Goyaequus. Gevoelsmatig hè? Ik zoek ook nog een mooie website-naam en bedrijfsnaam voor mezelf. pff, niet makkelijk!
En in oktober houd ik me zeker aanbevolen. Mss heb ik dan al een paar lesjes extra gehad en kun jij eindelijk eens inhaken op iets nieuws.Dat om de 6 weken of langer is moeilijk, zeker met ook nog les op de club en verwachtingen op concours. De eerste 2 weken ben ik nog fanatiek bezig om te voelen, maar het maakt het onthouden moeilijk.

.
. En natuurlijk nog even zorgen dat ik alles geregeld heb voor ik vertrek... Ik verzorg altijd de bestelling van de wormeitellingen bij ons op stal en kreeg vorige week herinnering binnen, dus weer even geinformeerd wie weer wilde en ze maar weer besteld... Nu hopen dat ik ze allemaal kan uitdelen voordat ik op vakantie ga... Maar ach nog twee ochtendjes werken, dat scheelt! En hopelijk morgen of overmorgen nog even bij een stal kijken waar ik wel interesse in had...
Dable pakt momenteel vast op links en het is toch alweer bijna een jaar geleden dat deze is geweest. Helaas moet hij dan wel een spuit krijgen aangezien meneer al op zn achterbenen staat zodra hij de tandarts ziet. Zonder kalmeringsmiddel is het elk minuut de levade!
. Ben benieuwd hoe die nu zal reageren... Hij heeft trouwens ook van die heerlijke harde hoeven! Mijn hoefsmit staat elke keer weer vol verbazing te kijken. Dr is ook geen scheurtje of wat dan ook in te bekennen! Shaggy blijft dus lekker blootsvoets
. 
. Toen is dat tandje wat los zat getrokken en verder nog iets bijgevijld maar was allemaal prima. Er zat nog en stukje los maar die zou die er niet makkelijk uit kunnen krijgen. Na mijn vakantie moet ik hem weer even bellen voor de jaarlijkse controle
. Ben benieuwd!!
. Iemand anders kreeg te horen dat haar 16 jarige haflingeren ook wel eens 18 of zelfs ouder kon zijn...
. Ben wel benieuwd hoe het nu gaat met zij gebit
. Dr zullen wel niet echt problemen zijn... Alleen dat ene stukje moet ie even naar kijken, dat zat de vorige keer nog niet echt los maar zou daar eigenlijk wel weg moeten
. Dat is waarschijnlijk nog een overblijfsel van zijn oorlogswond
. Anders moet ik het even bij de kliniek laten doen. Citaat:Zalamera: Is dat dé Zalamera die geboren is in Finsterwolde? Ik weet niet welke proef er gereden moet worden. Mss Mies-apollo of Lisenka? Er zijn er zeker een wel een paar die dat wel weten.
Emerald schreef:pffffffffffffffff, heb een leesbril nodig geloof ik............je naam staat onder je post, hahahhahahaaaa. Of ik wordt seniel.........
Aan de tanden ligt het niet, maar die zei al dat het een probleemplek was. Vandaar dat ik er een keer iemand naar wil laten kijken. Mijn gevoel zegt dat hij het nodig heeft.
En dat hoeft niet duur te zijn. Let op, want niet elke maker doet dat netjes...
. (Ik wel inmiddels...) Wat voor zadel heb je? Soms is de kwaliteit van het leer minder en moet je idd eerder vervangen, of je hebt het zadel meer gebruikt dan je zadels uit het verleden? Het kan zo veel oorzaken hebben.
) Leuk hoor, ze staan in de finale. Ik duim dat het tegen Spanje is. Ik gun die het WK ook wel...
Dat gaat hier echt niet lukken. Er zijn geloof ik 3 anda's in ierland...........
(nou ja, bijna dan. 1 staat nog in nederland..
)