[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:23

Nou dat klinkt als een heel juist schema?? Zou niet kunnen zeggen dat het daar aan ligt!! He, balen hoor, veel succes met je paardje, hoop dat ze snel de oude is Ach gut .

Yeeeah, mn nieuwe spulletjes zijn binnen Haha! Haha! . Heb een nieuw deken voor m besteld via i-net, nieuwe peesbeschermers, en een longeersingel. Dr net toch maar een zadeltje gekocht. Een oud wintectje, passen bijna altijd (dus op goed gelukt proberen) en toch ff handig. Anders ben ik toch afhankelijk van andere mensen met zadels, en als die dan niet op stal zijn is t best lastig hihi. Dus hopen dat ie snel aankomt én past Pling .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:29

Ilona : mooi dat het zo goed gaat met chico. En dat die je nu al gewoon vertrouwd Woww Gaaaap
Maris is vandaag terug gekomen toch?
Nouja zo aan de blog te lezen heb ze het aardig naar dr zin gehad hihi.

Benthe : Die foto van jou en irma met onderonsje vindt k echt zoo schattig Lachen

Ff wat minder nieuws :S Mijn moeder had nog 2 oma's. en vandaag is er 1 overleden, werd vanmiddag gebeld. De moeder van mijn opa. Dus kom net terug uit denhaag. Best wel zielig voor mijn opa's broer die zorgde al aantla jaar voor haar.
Maar ze was al heel erg dement en wou laatste 2 @ 3 weken al niet meer eten dus heeft die elke x lopen kloten met babyvoeding en vla enzo.
En de dagen waren ze al aan het aftellen.
Hy was boodschappen aan het doen en kwam terug, en zei nog tegen dr ; ma ik ga even bakkie thee voor je zetten en ff je verschonen. Had water voor de thee aangezet en gaat dr verschonen en toen was het over.
Het is zelf beter voor me omaatje en iedereen is ook beetje eigenlijk wel opgelucht. Dat ze niet alle ellende van het uithongeren en uitdrogen heeft hoeven doorstaan. Zowiezo al zou ze vandaag niet uit zichzelf gaan dan gingen ze morgen beginnen met morfne geven.
Ze is net een week 86, mooie leeftijd! Zal nog veel aan dr denken maar voor mijn omaatje is het beter geweest, ze zitten nu nog te wachten totdat ze vanuit Nijmege drop komen halen. En die zullen er onderdehand nu wel zijn!
Ze gaat naar de wetenschap, dat heeft ze al heel lang geleden toen afgesproken!
Dus was maar korte tijd om afscheid te kunnen nemen van dr !

Sorry voor het egoo berichtjee !

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:30

*zal zo even bijlezen*

Voor de liefhebbers: Bart onder het zadel Haha!
Foto's zijn kwalitatief niet zo goed want lukt in de binnenbak niet zo.... heb ook nog klein filmpje, die moet ik even ergens uploaden Bloos

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:32

ohhhhhhhh ans wat een lekker ding is het toch
geweldig die combi met een fries

ohhhhhhhh en heel mss gaan we roxy ruilen tegen een kruising fries en kwpnr we gaan vrijdag middag kijken het is een ruin en 4 jaar jong wel al wat beleerd dus meiden duimen hoor
we gaan naar hun toe en nemen roxy mee en als het klit van beide kanten dan nemen we die andere mee trg Haha! als het dus dooorgaat neem ik natuurlijk foto`s

vanmorgen met tsjillert ff VD gedaan tijd geleden maar meneer snapte het nog wel
net tgr van verjaardag van me vriedin ga zo lekker me bedje in
morgen weer trg naar het ziekenhuis en kijken of het gips er af mag bij celine hoop het zo

ik heb verder nog niet op jullie gereageerd maar dat doe ik morgen wel of van de week ben erg druk op het moment
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:33

Spannend Peet, wel natuurlijk de leukste kruising ooit!

Lijkt ie een beetje op Moreno en Robijn of juist niet?

Leuke foto's zo hoor Ans!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:42

Lisenka: Het ritje buiten is vandaag niet door gegaan, ze was erg druk, dus leek me niet verstandig.

Gabriella: Ik vind KN ook super fijn, die zitten zo lekker!!

Ilona: Yeh! Wintec rulez! Cool Ben echt hartstikke blij met de mijne! Boom is zo verwisseld en dan ligt het zadel weer als een huis Ja vooral met een jong paard super handig!

Michelle: Super dat je tentamen zo goed ging Haha!

ans: Bart is echt een mooi paard!

Peet: Wat leuk, ik hoop dat de ruil door gaat!

Jolijn: Heb je al foto's?!

Nou, vandaag ben ik toch maar niet een buitenritje gaan maken Vaidosa was zo ontzettend druk! Ik zat nog niet op haar en mevrouw was al vertrokken in galop. (dat doet ze echt nooit!) dus ik heb haar maar flink laten galopperen, kunnen we gelijk aan conditietraining doen Nagelbijten / Gniffelen

Ben ook nog wezen shoppen vandaag! Ik ging een rubberbit voor Vaidosa halen en toen zag ik in de winkel dat de sjabrakjes in de uitverkoop waren, dus moest ik er natuurlijk eentje meenemen Schijnheilig

Verder ben ik net nog een super schattig foto van Igneo tegen gekomen Lovers alleen photobucket is een beetje sloom dus die komt er zo aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:49

Ik hoop ze morgen te krijgen!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:56

Afbeelding

Lovers te schattig gewoon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:58

Hij is leuheuk Lovers

Ik ben echt zooo benieuwd hoe ie uit gaat groeien *LOL*

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:02

Ik ook, ik ben vooral ook benieuwd hoe snel hij wit gaat worden!

Hoe gaat het rijden trouwens met Robijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:05

Eh behoorlijk super Nagelbijten / Gniffelen

Zaterdag les gehad, en toen begon ze voor het eerst met echt nagevelijk lopen, en gisteren fotoshoot, en weer Bloos!

En dan ook echt losgelaten, lekker over de rug, heel bewerkbaar, en gewoon fijn!!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:11

Oh! Jaloers!

Vaidosa vind het super moeilijk om haar hoofd wat te laten zakken, dan begint ze gelijk te schudden. Op een buitenrit gaat het iets beter, nu hopen dat het in de bak ook wat gaat komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:12

Mja, het scheelt dat ik Robijn gewoon meteen vanaf het begin naar mijn hand kan zetten, en op mijn methode kan beleren, echt superfijn, en het gaat zoooo makkelijk! Dat had ik echt niet verwacht!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:16

Tja, dat kan ik in principe ook, ik ben de eerste die op Vaidosa gereden heeft (2 maanden geleden) en nog steeds de enige die haar traint...

Bij jou gaat het wel heel makkelijk! Mag je wel super blij mee zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:20

Mja, het was ook gewoon echt ment to be!

Eigenlijk paardje compleet op de gok gekocht, en we blijken zooo goed bij elkaar te passen!
Echt heeeel fijn! Lovers

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:27

Maaruh.....waar blijven die fotoshoots nou van Robijn???!!! Boos!

Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:28

Jahaa, Patries is zooo online Haha!

Ik ben echt zooo benieuwd, zo op de camera zag het er echt toppie uit Ja

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:32

Go jij! Go jij! ben ook benieuwd!!!

Gisteren even geprobeerd te rijden op Morrie,maar die *&$%# rug....heb alleen een beetje gestapt,na één rondje draven ging het al niet meer Boos! Vanmorgen dus weer fysio gehad,hopen dat dat gaat helpen.
bah,ik mis het rijden,het ging net zo goed....bovendien groei ik echt dicht van dat niks doen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:33

Nagelbijten / Gniffelen

Wel balen zeg, van je rug!
Ik ken het, gelukkig is het bij mij de laatste tijd heel wat minder!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:45

Iloon, met Goya gaat het weer beter, dus kijk het ff aan. Morgen komt Callista 2 jaarlingen brengen, komen hier ff poosje logeren, gezellig dus Lachen

Bart is mooi!
Sanne, oeee, scheetje zeg..
Sorry, heb ff nie alles bijgereageerd, maar ben beetje moe..

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:10

zasread schreef:
Lisenka: Het ritje buiten is vandaag niet door gegaan, ze was erg druk, dus leek me niet verstandig.

Lag vast en zeker aan het weer. Ik ben met mijn ´oudje´ (fjord die zelf denkt dat hij nog heel jong is Haha! ) vandaag naar buiten geweest. Tjonge, tjonge had mijn handen weer vol. Moet eerlijk zeggen dat ik hem de laatste tijd niet zo heel veel rijdt en wanneer de blaadjes gaan vallen hij sowieso al wat maller is. Was wel even lekker. Misschien kunnen we eens samen op pad?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 08:03

De mijne was ook een beetje blij Haha!

Ik had les, nou het ging echt super! Ik heb echt zo allejezus lekker gereden! Op het laatst ging hij bijna zitten in de volte 10 meter in galop, mjummie Kwijl Je zag heel zn nek opbollen vanuit de schoft en hij was gewoon zo lekker los in zijn hele lijf, ik had ook niets in mijn handen. Echt heerlijk! Hij kreeg er zelf ook een kick van want hij ging in ene allemaal grappig doen *LOL* In galop op de volte blije sprintjes trekken, met zn hoofd schudden, kleine vreugebokjes haha of ineens "zogenaamd" schrikken en met 4 benen tegelijk wegspringen Hyper! Ik moest echt heel erg lachen om hem Nagelbijten / Gniffelen

Heb de hele dag met een vette grijns en een kicken gevoel rondgelopen dus sorry dames jullie moeten je roze wolk delen hoor Tong uitsteken

Tijdens het uitstappen (ik was toen even geld pakken dus mn instructeur had hem vast) "schrok" hij ook ineens van iets en sprong opzij, heeftie zijn eigen peesbeschermer gesloopt Gestoord Dus nu heb ik des te meer reden om die mooie bruine (die Ellis ook heeft) vervroegd in gebruik te nemen Schijnheilig

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:46

Prinslover => toen ik die van mij in ging rijden had ik ook een wintec erop was echt super

Ans => wat is bart toch mooi leuke foto's van het rijden

Miichele90 => gecondoleerd met het verlies van je oma

Zasread => wat een poepie zeg echt een scheetje

Soeske => fijn dat het weer wat beter gaat

Dinkeygirl => heerlijk he dat gevoel ik ken het hoor als die van mij zo heb gelopen kan mijn dag ook niet meer stuk echt heerlijk als ze zo lekker los door hun lichaam zijn

Peetisgreat => succes vrijdagmiddag hopen voor je dat het klikt ik zie de foto's vanzelf wel

nou gistere avond heike gereden maar het ging niet echt geweldig meneer zag kabouters in iedere hoek en zette zijn eigen muurvast dus ik had een bommetje onder me kont. Maar even lekker proberen los te trainen en veel overgangen gereden en toen na 40 minuutjes was die redelijk los. vanavond mag die lekker buiten spelen met zijn vriendje want de dierenarts komt om te enten, dus maar ff rustig aan doen.
nou en nu even werken en vanavond naar een verjaardag.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 10:38

Malin: Gekke Suevo toch. Heerlijk als ze zo zijn. Haha! Weet je tenminste zeker dat hij goed in zijn vel zit.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 10:39

Mies; Ag gos.. altijd k.lote momenten dat.. Ach gut Het gaat een keer komen, dat weet je, maar tis toch altijd weer heeel naar Verdrietig . Sterkte meis Ach gut . Wel fijn dat je oma nu geen lijdensweg heeft gehad!

Maris is idd terug. Vandaag doet ze manda zelf weer Lachen

Ans; Leuke foto's zeg! Het blijft een zeer bijzonder paard Vingers aflikken Echt super stoer zo'n kruising!

Peet; Spannend Hyper! Hou ons op de hoogte

Sanne; Daar heb je verstandig aan gedaan als ik het zo lees Knipoog . Gekke Vaidosa, zou ze praatjes gaan krijgen, hihi Haha! ?! En leuk he, dat shoppen voor je paard.. Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik deze week al heb uitgegeven aan Chico Bloos . En die foto van Iggie Lovers , wat een koppie om van te smelten he..

Jolijn: Fotoooooo's Party!!

Gab; Balen zeg van je rug Ach gut . Hopen dat de fysio helpt en jij snel de oude bent. Morrie mist je ook vast!

Suus: Fijn zeg Lachen Wel houden zo hoor Pling .

Lisenk; Hahaha, ik zie je al helemaal gaan. Haha! Haha! Die eigenwijze fjord van jou... wel leuk om gezien te hebben wat voor leuk stel jullie samen zijn Pling .

Malin; Ik wordt helemaal blij van je bericht Hyper! . Knappe Suev!! Fijn joh dat het zo goed gaat, ben echt blij voor jullie Pling

Heike; Oh god, de bakkabouter hihi, die zijn echt vervelend he Knipoog . Nouja, volgende keer beter!

Nieuwe spulletjes staan Chico goed hoor, ben dr echt heel blij mee Hyper! .