.Yeeeah, mn nieuwe spulletjes zijn binnen
. Heb een nieuw deken voor m besteld via i-net, nieuwe peesbeschermers, en een longeersingel. Dr net toch maar een zadeltje gekocht. Een oud wintectje, passen bijna altijd (dus op goed gelukt proberen) en toch ff handig. Anders ben ik toch afhankelijk van andere mensen met zadels, en als die dan niet op stal zijn is t best lastig hihi. Dus hopen dat ie snel aankomt én past
. 

Ben echt hartstikke blij met de mijne! Boom is zo verwisseld en dan ligt het zadel weer als een huis
vooral met een jong paard super handig!
Vaidosa was zo ontzettend druk! Ik zat nog niet op haar en mevrouw was al vertrokken in galop. (dat doet ze echt nooit!) dus ik heb haar maar flink laten galopperen, kunnen we gelijk aan conditietraining doen 

alleen photobucket is een beetje sloom dus die komt er zo aan! 

ben ook benieuwd!!!
Je zag heel zn nek opbollen vanuit de schoft en hij was gewoon zo lekker los in zijn hele lijf, ik had ook niets in mijn handen. Echt heerlijk! Hij kreeg er zelf ook een kick van want hij ging in ene allemaal grappig doen
Ik moest echt heel erg lachen om hem 
Dus nu heb ik des te meer reden om die mooie bruine (die Ellis ook heeft) vervroegd in gebruik te nemen
. Sterkte meis
Echt super stoer zo'n kruising!