Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mies_Apollo schreef:toucher: welkom!
Ik denk dat elk paard zn dag wel is niet heeft, iedereen een herfst/winter dipje! Heeft de vitamine geholpen>
sanne: Ze reageerde wel, maar het kon gewoon net even wat beter...kreeg wel een reactie maar het was niet spetterend. En gister dus alleen spetterende overgangen![]()
Je bent altijd welkom hoor!!!
Hoe was je rit?
gabriella: Kn is geweldig! Ik heb er een op shannon liggen en ik zweer erbij! Ik heb de admiraal en het zit heerlijk! Heeft mn houding ook veel goed gedaan!
saida: Dat is wel een goede tip! Ik laat dr altijd wel met dr nek even links en rechts kijken, maar nou kan ik dr ook even opzij laten stappen...met zweep rijden is echt geen succes...maar gelukkig heb ik het zo ook opgelost! Maar ga jou tip zeker even proberen!
Ze zal wel uitgehongerd geweest zijn![]()
ilona: Ik snap het niet meer, rijd je amanda nog wel of niet?? Was het nog wat met dat nieuwe meisje? laatste vraag: Ben je dr al uit of je chico zelf gaat doen?
Tentame ging goed!!!! Ben echt blij...gister avond vielen de laatste kwartjes en vandaag wist ik nog veel! Ook heerlijk creatief dingen geschreven*soms moet je wat verzinnen* maar na het tentame met overleg bleek het zelfs nog zinnig te zijn!
Prinslover schreef:Benthe; Meisje van buitenaf, via Anja van Adonis. Echt een leuke meid.
Toucher; Idd de DA ff laten kijken. Hoevaak rij je per week?
Mies; Hihi. Lastig he haha. Het zit zo; Maris (eigenaresse) is was voor 17 dagen naar Amerika. Ik zou amanda nog blijven doen die 17 dagen. Vandaag is mn laatste dag. Dan stop ik definitief. Maar aangezien ik straks met Chico wil gaan lessen, deed ik een proefles op amanda, om te kijken hoe ze lesgeeft
. Ben heel tevreden!
En ik ben er nog niet uit, ik kijk even aan hoe t gaat, hoe die zich ontwikkelt, maar de kriebels om het zelf te doen komen wel steeds meer
. En ik kan altijd benthe nog vragen om bij te springen als het evt. niet meer gaat!
Heike; have fun met je paard straks