Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze hebben met afgrijzen staan kijken. Haha. Maar het heeft schijnbaar genoeg indruk gemaakt om de naam van de zanger te onthouden.
Maar oranje jasje kan ook Beat it zijn hè? die hebben we ook gekeken en dat vond ze ook erg mooi.
Er zijn ook verdraaid mooie lusitano's! De eerste die ik in mijn leven zag vond ik echt bloedmooi en die heb ik volgens mij later nog een keer in Bunschoten gezien, maar dat weet ik niet zeker, want daar zat zeker 20 jaar tussen. Ik dacht dat je 2 dezelfde halsters had! haha.
. Ik heb elke week 1 keer fysio en dan maakt hij alles goed soepel in die schouder en mijn nek. verder krabbel ik rustig op uit mijn emotionele toestand van een paar weken terug. Er was gewoon heel veel gebeurd, ook prive wat verder niks met Jippe te maken had. Echt zo'n periode dat alles tegen zit. Maar nu gaat het beter. Zeker sinds ik gister even op Jippe gezeten heb. Deed mee echt goed!
. 
. Fijn dat het rijden lekker ging
.

Ook even oog van Furia in de gaten houden..

Meneer wilde niet rechtsom, het riet klonk die kant langs toch enger hihi

Zieke en afgekeurde paarden verkopen en het gewoon nog ontkennen ook! Bah, wat een misselijk persoon is het ook.....SandravdB schreef:Die caroline is ook niet te vertrouwen, heb twee paarden van haar gehad, beide overleden door verborgen gebreken
. 

doet hij dat bij die kinderen ook?
die blijven tm oktober als het goed is. Het nieuwe kunstje zit er dus goed in! Shannon was te afgeleid gister dus het lukte niet..
Heb je geen foto
*ben niet nieuwsgierig ofzo*
Maar het verklaard hoe ze hem kennen 
De eerste keer dat hij bij ons dekte sprong hij ook schuin maar kwam hij zo dat hij tegen de buik tekeer ging 

Mies_Apollo schreef:Encanto moet we van recht achter springen, hij is niet erg galant en zodra hij een gat ziet wil hij hem erin hangenDe eerste keer dat hij bij ons dekte sprong hij ook schuin maar kwam hij zo dat hij tegen de buik tekeer ging
Kelly_Taco schreef:Mies Haha ja daar is wel wat over gezegd hier op bokt
Mensen vonden het schijnbaar nogal vreemd dat ik zo op mijn paarden ging liggen
daar verkoop ik mijn veulentjes nog niet eens voor... Krijg daar een beetje een onderbuikgevoel van...