Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk dat alles zo goed gaat!
) thuis gekomen
? Had ook niet anders verwacht nu je Shannon hebt hihi
. Leuk he die paarden spullen.... Ik heb gister ook nog ff de laatste dingentjes gekocht in de winkel én nog eens via i-net. Was weer ff gauw 110 euri
.
. Komt denk ik door gebrek aan kennis hihi
.Maar succes iig! en knuf voor goya 
fijn hoor!
.
. Het zijn echt toffe dieren, en ik geloof ook zeker dat je een hoop van Otto leert. Hij zag er wel uit als een wijs paard.. !
. Hij schijt echt waar die staat!! Dus zn stal is vaak (en zeker aan het einde van de dag) een zwijnenstal
.
Ik is weer helemaal happy en TROTS
. Gisteravond heeel spontaan op Chico gezeten
. Wát een lief paard is dat toch. Ik had hem eerst gelongeerd met zadeltje op, en toevallig waren paps en broerlief ff langs gekomen. Paps vind paarden erug leuk, en is ook zeker niet bang. Dus na het longeren hield ie m vast, waardoor ik even kon gaan hangen. Aangezien meneer zó braaf was kon ik het niet laten
. Ik ben even gaan zitten hihi
. En lief dat ie was
!!!! Ben helemaal blij
.
*
.
. Ik krijg vanavond trouwens ook les met manda (omdat Chico nog niet rijklaar is natuurlijk
) en misschien ga ik dan bij haar lessen. Ze schijnt ervaring te hebben met friezen en lusitano's. Dus ben heel benieuwd
!
.

Maar ja het is helaas nu eenmaal niet anders. Veel sterkte in ieder geval, hoop dat je voet ook snel je wat minder last bezorgd. Heb trouwens ook die bruine sokken maar ik krijg ze pas met kerst dus ik baal wel haha ik wil ze NU

Wat een mooie zaak, die stichting, ik zou zo ontzettend graag zoiets willen doen. Lijkt me echt dankbaar werk om daar paarden voor op te leiden.
Hier gaat ook alles okej, ontzettend druk maar gaat wel goed. Morgenochtend weer les, Suev wordt zondag geschoren dus hopelijk kunnen we daarna wat meer galoptraining in het bos gaan doen zonder dat hij steeds zo nat staat. Hij ziet er goed uit en gaat ook lekker. Ik verbaas me nog steeds over het feit dat hij zich zó door alles zo heeft heen heeft geknokt. ben super trots op mijn mannie
nog weer ff 50 kg drbij denk
en hij heeft nu gelukkig een lekker wintervachtje. Hij is zo ontzettend braaf de laatste tijd. Ik was nu in mn eentje heen en kon van alles, voetjes pakken, poetsen knuffelen. Als je bedenkt hoe vervelend hij aanraking eerst vond.
Ik zou eigenlijk niet weten wat het zou kunnen zijn.
Zit ze zomaar al op haar paard
Dat wordt dus een strandrit ipv wandeling zaterdag 

Gezellig!
ik heb deze week ook tentamenweek en volgende week ook! En deze keer zijn ze best pittig!
Kon pas zondag beginnen
Maar goed, we zullen zien!
Ging wel aardig, alleen was mevrouw in draf te lui om haar benen op te trekken
In galop zeilde we er zo overheen
*

vorige keer dekken ging nogal bruut...niet even snuffelen maar hup meteen erop..
Maar dit filmpje is ook al de moeite waard! http://www.youtube.com/watch?v=2lFPoGtZo9s