Gedver Ellis, balen hoor
Maar ja het is helaas nu eenmaal niet anders. Veel sterkte in ieder geval, hoop dat je voet ook snel je wat minder last bezorgd. Heb trouwens ook die bruine sokken maar ik krijg ze pas met kerst dus ik baal wel haha ik wil ze NU
Loontje wat super! Gaaf joh!! Kijk wel uit dat je niet te snel gaat he hoewel het heel verleidelijk is met zo'n lekker ding! Ik vind zijn hoofdje iedere keer weer op dat van Suevo lijken, alleen dan in het grijs. Zelfde vorm, zelfde blik, zelfs de oortjes zijn hetzelfde. Echt liev 
Robijn jullie gaan ook goed zo te lezen!
Sanne wat is Iggy weer veranderd! Hij ziet er goed uit, echt een lekker bekkie!
Suus ik zie er ook iets aan, ik zou idd ook een bloedje laten trekken en kijken wat daaruit komt.
Lisenka wat gaat het snel he, als kleine hondjes groot worden. Geniet er maar van, maar ook als ze groot zijn zijn ze leuk, maar dan weer anders
Wat een mooie zaak, die stichting, ik zou zo ontzettend graag zoiets willen doen. Lijkt me echt dankbaar werk om daar paarden voor op te leiden.
Frank mooie foto's!! Leuk joh je dochtertje op Prince, super hoor. Je hebt echt geboft met die pony 
Cloor super filmpje en heel herkenbaar
Gab balen van die hulsebos maar inderdaad het toch niet waard om het risico te nemen, als ze hem niet passend krijgen zit jij er weer mee en heb je er toch kosten aan gemaakt. Zonde hoor het zijn super zadels.
Yenneke druk druk, maar veel plezier met de verhuizing en sux6 met alles! Doe Xje maar een knuffel!
Charaz welkom!
Saida fijn dat Rintske weer is opgeknapt, je schrikt toch. Gelukkig was het niet zo erg als bij mij maar je voelt je toch radeloos... Fijn dat het nu zo lekker gaat met lessen en buitenrijden, toppie!
Verder kan ik niet terugscrollen maar soit
Hier gaat ook alles okej, ontzettend druk maar gaat wel goed. Morgenochtend weer les, Suev wordt zondag geschoren dus hopelijk kunnen we daarna wat meer galoptraining in het bos gaan doen zonder dat hij steeds zo nat staat. Hij ziet er goed uit en gaat ook lekker. Ik verbaas me nog steeds over het feit dat hij zich zó door alles zo heeft heen heeft geknokt. ben super trots op mijn mannie