Ik ga zo denk ik ook maar is filmpjes maken van Friet die in de longeerbak los gaat. Er staat wel een hengst ernaast, die nog wel is laat zien dat ie boos is, dus moet ik daar wel even ervoor staan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zou het wel leuk vinden zo'n paard, hij is prachtig, daar val je echt mee op! Jammer dat ik het geld er nog niet voor heb..
Jammer dat Suev niet helemaal 100% is, hopelijk gaat het snel over!
lief hoofdje staat erop.
Leuk dat je morgen met je nieuwe zadel kan gaan rijden! Komen er ook foto's 
. Wat voor zadel heb je eigenlijk gekocht? Mijn dagje is trouwens wel geslaagd, zoals je kan lezen paar berichtjes terug. Lekker gereden en daarna lekker gelongeerd.. En bij alle twee te veel energie over, gek ding
. En jij?

weltrusten vast aan iedereen
Ja Dizo is super verwend, we hebben hem daarna ook nog getrimd
Ik hoef niet een Andalusier met een mooie stamboom oid, een crusado zou ik ook prima vinden. 2 jarige zijn goedkoper om aan te schaffen, en ik kan ook een tijd lang op een goedkopere stalling staan (heb minder voorzieningen nodig). Bovendien gaat er de komende 2 jaar minder tijd inzitten (denk ik), aangezien je niet elke dag hoeft te rijden, en alleen hoeft te komen om een band met hem te krijgen. Maar ik kan het ook helemaal fout hebben, maar zoiets had ik in mijn hoofd
En ja, ik baal wel dik van Fuur, maar goed, ik weet dat hij het toch goed krijgt en ik kan hem nog altijd zien.
Vriendlief heeft vandaag nachtdienst, dus ben zielig&alleen thuis
.
, maar dat komt omdat ik kleine Fuur ben gewend haha.
flamon schreef:en daar ging ik ook vanuit zeggen paar van die... tuthola's uit mijn groepje van ja nu is er dit afgesproken. iets anders het komt er nu op neer dat ik in een keer kei veel huiswerk heb. ik was echt pist.
(sorry moest het even kwijt)

Furia schreef:Oja, was ik nog vergeten te vertellen, ik was zondag mee met Branka, Frío was echt een schatje! En groot, maar dat komt omdat ik kleine Fuur ben gewend haha.
Maar het is voor mij een mooi maatje.
Het is echt een heertje. Vriendelijk, relaxt, beleefd met een bepaalde humor. Maar beledig hem vooral niet, dan ga je echt in de negeerstand.
Furia schreef:Ilona, waar denk jij dan dat meer kosten in gaat zitten dan bij een gewoon paard?
Ik had juist eigelijk het idee dat het goedkoper zou zijnIk hoef niet een Andalusier met een mooie stamboom oid, een crusado zou ik ook prima vinden. 2 jarige zijn goedkoper om aan te schaffen, en ik kan ook een tijd lang op een goedkopere stalling staan (heb minder voorzieningen nodig). Bovendien gaat er de komende 2 jaar minder tijd inzitten (denk ik), aangezien je niet elke dag hoeft te rijden, en alleen hoeft te komen om een band met hem te krijgen. Maar ik kan het ook helemaal fout hebben, maar zoiets had ik in mijn hoofd
En ja, ik baal wel dik van Fuur, maar goed, ik weet dat hij het toch goed krijgt en ik kan hem nog altijd zien.
ik heb er echt pijn in me hart van. Ze had nog 3 lange sprieten en ik kon niet anders dan ze op een lengte afknippen. Hopelijk groeit het snel aan!! Ik heb goede schik op de nieuwe stal en Cap ook, ze is er zo relaxt en rustig!! Als Maestro straks weg is ga ik echt weer met haar aan de slag.
.cloris schreef:Een jong dier (2 jaar) wegzetten is niet echt het meest ideale, ga dan voor een veulen die kan de opfok in en dan hoef je idd niet echt super veel zelf te doen, maar 2 jaar dan moet je toch echt al wat gaan doen kwa handeling![]()
Kosten stalling, verzorging, hoefsmid dierenarts enz gaan gewoon door en wat redt je in 1,5 jaar daarmee?
Op de stal van Fuur betaalden we gewoon belachelijk veel namelijk 210 euro en dan moesten wel zelf uitmesten en qua voorzieningen was er alleen een (zware) rijbak.
. Lette ik ff niet op, was helemaal in gedachte. Niet zo goed dus, volgende keer gelijk op het goede been. En daarna lekker geborstelt, en toen los in de longeerbak gedaan. En toen vond ik hem toch zo zo zo zo ontzettend lief! Overal waar ik liep, liep hij me achterna. Net een hondje, mijn dag kon niet meer stuk. Eindelijk een soort band ontwikkelt. Merkte je ook al aan het rijden, maar ik wist niet dat ie me achterna zou lopen. Heerlijk gevoel gaf dat.. Had geen snoepje of wat, ik liep gewoon met de camera naar de andere kant en hij liep me achterna. Plofde ik op de grond, ging hij naast me staan, zo ging dat maar door. Echt zooo lief!
Morgen weer les, voor het eerst in een groep, ik ben benieuwd! ( Heb ook foto's van Fue los longeren, leuk geworden, kunnen pas volgende week of die week erna errop )
je hondje is dus al in aantocht... spannend, wel foto's maken hoor!
en hij heeft zo lekker veel behang!
Ik heb er echt zo veel zin in. Dinsdag vliegen we 's ochtends heen en op vrijdag gaan we aan het eind van de middag terug. Ik ga samen met mijn moeder heen en ik ga haar gids spelen (ik ben er al een keertje met school geweest) En ik hoop dat het er een beetje warm is, kan ik eindelijk bruin worden dit jaar