Ik ga zo denk ik ook maar is filmpjes maken van Friet die in de longeerbak los gaat. Er staat wel een hengst ernaast, die nog wel is laat zien dat ie boos is, dus moet ik daar wel even ervoor staan.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
flamon schreef:en daar ging ik ook vanuit zeggen paar van die... tuthola's uit mijn groepje van ja nu is er dit afgesproken. iets anders het komt er nu op neer dat ik in een keer kei veel huiswerk heb. ik was echt pist.
(sorry moest het even kwijt)
Furia schreef:Oja, was ik nog vergeten te vertellen, ik was zondag mee met Branka, Frío was echt een schatje! En groot, maar dat komt omdat ik kleine Fuur ben gewend haha.
Furia schreef:Ilona, waar denk jij dan dat meer kosten in gaat zitten dan bij een gewoon paard?
Ik had juist eigelijk het idee dat het goedkoper zou zijnIk hoef niet een Andalusier met een mooie stamboom oid, een crusado zou ik ook prima vinden. 2 jarige zijn goedkoper om aan te schaffen, en ik kan ook een tijd lang op een goedkopere stalling staan (heb minder voorzieningen nodig). Bovendien gaat er de komende 2 jaar minder tijd inzitten (denk ik), aangezien je niet elke dag hoeft te rijden, en alleen hoeft te komen om een band met hem te krijgen. Maar ik kan het ook helemaal fout hebben, maar zoiets had ik in mijn hoofd
En ja, ik baal wel dik van Fuur, maar goed, ik weet dat hij het toch goed krijgt en ik kan hem nog altijd zien.
cloris schreef:Een jong dier (2 jaar) wegzetten is niet echt het meest ideale, ga dan voor een veulen die kan de opfok in en dan hoef je idd niet echt super veel zelf te doen, maar 2 jaar dan moet je toch echt al wat gaan doen kwa handeling![]()
Kosten stalling, verzorging, hoefsmid dierenarts enz gaan gewoon door en wat redt je in 1,5 jaar daarmee?