Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op Facebook staat al een foto, maar er zijn er nog heel wat op komst! Het was alvast een mooie generale repetitie voor 25 mei! Na de ceremonie op het gemeentehuis zijn we met onze ouders, mijn broer en onze getuigen nog een huifkartocht gaan maken in de omgeving van de stal waar Figo staat, en erna is er een tweesterrenchef thuis komen koken, heerlijk!
Ik heb hem gisteren ook zonder deken gezet, het blijft hier nu 's nachts al boven de 5 graden. DA had Figo al een tijdje niet meer gezien, en was onder de indruk. Ik kreeg een dikke knuffel van hem, en een 'goed gedaan, meiske, want ik had zo'n medelijden met dat paard'

Heb voor mijn doen hele gave foto's weten te maken dus die zal ik er binnenkort even opzetten.
Geeft je denk 'k wel een goed gevoel!
Hoe ging 't?! 
Prachtig hahaha! 

Haha. 
En gisteren heeft hij dan ook voor het eerst kennisgemaakt met de waterslang op z'n staart en achterbenen, nu weet hij ook dat dat ding niet bijt
Doen jullie dat op geregelde tijdstippen?
Kan 'm best strak doen, zonder dat hij vervelend zit en daardoor schuift hij dus ook niet
Ziet er mooi uit, maar wel boven mijn budget voor nu. Dan zou ik eerst goed moeten weten hoe ze het doet en wat ik straks met rijden qua hoofdstel wil (bit/bitloos).
Die leren schuift bij Sterre dus wel iets, maar ik denk dat dat echt komt doordat het een maat Full zal zijn.. Misschien dat ik eerst nog even ga proberen om er een soort bontje omheen te krijgen zodat hij fijner zit voor haar en ze niet zo zielig hoeft te doen
En anders maar voor een nylon kijken. Denk dat ze het sowieso niet erg fijn vindt, van die dingen om d'r hoofd. Ik ben ook bewust op zoek gegaan naar een zacht halster omdat ik vrij snel merkte dat ze wat aanstellerig reageerde op halsters