Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aan het been zelf is verder niets te zien, hij is ook niet kreupel oid maar maakt af en toe een stijf pasje en knikt daarbij met zn hoofd. Even rustig aan dus, de veearts komt binnenkort toch om te enten dus dan kunnen we dat meteen even laten bekijken.
We zijn nu dus weer terug bij Layca maar volgens mij heet ze in mn hoofd gewoon "Luna" of zo iets want steeds als ik aan dr denk komt die naam naar boven
Strax wordt het toch nog Luna ook al hebben we nu tegen iedereen definitief gezegd dat t Layca word
.
. Kunnen dan wel pas volgende week of die week erna errop maarja. Oooh ik heb zo zin om m'n mannetje weer te zien!

Of ik heb ik dat nou verkeerd gelezen. Zoja, ga je nog foto's van haar maken, wil d'r wel zien hoor
.
Jaaa ik ga heel veel foto's maken!
Dus misschien wel handig als je ze roept, maar niet als 1 van de twee stout is
Mn vriend vindt Luna ook leuker, en mn collega's ook, en mijn oma ook 

Ik vind allebij de namen leuk, alleen aan Luna denk ik aan een kind van het kinderdagverblijf ( heel lief kindje hoor
) en aan Layca denk ik echt aan een hond van een film haha
.
. Wat een sterk beest man, en wat een verschil van eergisteren. Hij heeft natuurlijk 1 dagje op stal gestaan, dus kon ik dat wel verwachten. Maar toen meneer 2 dagen op stal had gestaan deed ie wel zijn best. Maar nu kon ik hem bijna niet houden. Gelukkig uiteindelijk even aangepakt en duidelijk gemaakt wie er de baas is, want als je dat niet doet dan neemt ie het echt van je over. Ik heb natuurlijk weer foto's en 1 mislukt galop filmpje. Hij had té veel energie, hij wilde alsmaar galoperen. Uiteindelijk liet ik hem gaan, en racen dat ie deed! Daarna natuurlijk bezweet, maar toen moest ie toch echt naar mij luisteren. Dus zijn we lekker aan het werk gegaan. Hij deed het toen wel prima. Nog steeds sneller gaan dan de bedoelling was, maar het ging iig nog wel redelijk. Hij wilde af en toe nog steeds niet luisteren, dan wilde meneer harder gaan, en dan moest ik ook van mij harder. En dan wilde die opeens niet meer en was ie uitgeput. Maarja, op het einde best lekker gereden. Na 2 keer gegalopeerd te hebben, wat voor hem ook écht galoperen was, keihard door de bak sjeesen, was ie eindelijk rustig, en konden we gewoon lekker rijden.
Maar zo vreselijk reed ie nou ook weer niet hoor.

Vond ik echt wel heel aardig!!
.
Ben benieuwd straks met X-tremo.
Even mezelf troosten.
.
, houd het wel bij de psychologie

en welkom aan de nieuweling

) weer bij m'n meissie geweest.