Jeetje wat gaan jullie weer hard!!
Welkom aan de nieuweling!
Madelief Gaaf de politieacademie!! Wilde ik vroeger ook. Kan je de opleiding met Fuur doen?
Esssss Fijn dat het zo lekker gaat! Lekker hoor zo'n jong druk dier
Ben benieuwd straks met X-tremo.
Malin Oh nee, hoop dat hij snel weer regelmatig loopt. Je hebt volgende week les toch?! Oh ja en ik vind allebei de namen leuk voor je doggy.
Eef Fijn dat je nu lekker zelf aan de slag kunt gaan! Ook dat de dubbele longe goed aan je is uitgelegd. Zie zo vaak mensen die zelf aan de slag zijn gegaan en denken dat ze het goed kunnen/doen terwijl je het zo snel kan verprutsen. Maar ga je nu in Houten wonen? Dat las ik in je profiel. Ik werk in Houten! Gaat Enno mee verhuizen dan? Vlakbij mijn kantoor is ook een hele mooie stal. Rij ik elke dag langs 
Marit Ik houd ook niet zo van cremello's maar deze had wel iets. Ook zeker een mooie bouw al voor een 2,5 jarige!
Jasmijn Leuke foto's ook nog van Dizo. Het wordt echt een mooie hond! Maar wat ga jij nu doen als Furia mee gaat verhuizen? Blijf je nog wel rijden?
Ik ga vrijdagavond naar de Spaanse Rijschool. Ben echt zo benieuwd! Misschien ook nog een tweede keer. Heb namelijk twee groepjes waar ik mee kan gaan.
En Willy wordt natuurlijk weer uitgenodigd en mag alle shows komen kijken en backstage enz. Ben zo jaloers!
Even mezelf troosten.
Met X-je gaat alles zijn gangetje. Heb alleen alweer 2 weken geen les gehad en komend weekend zit Willy weer in Duitsland, dus ben die week daarna pas weer aan de beurt. Hij was ook een beetje ziekjes van het weekend. Snotneus en z'n neus zat ook helemaal dicht en gisteravond was ik er even snel en toen zag ik dat hij ook wat trok met z'n linkerachterbeen. Even gevoeld en het was wat warm en dik rond de kogel. Hoop geen blessure, want wil niet nog een paard met een peesblessure!
Heb ook werkelijk geen idee waar het van moet komen. Misschien raar gedaan op zijn landje of uitgehaald naar zijn buurvrouw en toen een beetje te hard tegen het schot getrapt. Kan van alles zijn.....
Binnenkort is het toch ook weer Tentenkamp bij Hyporam in Rotterdam? Gaat daar iemand wel eens naar toe en weet iemand wanneer het weer gehouden wordt?