Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_Vie schreef:Sanet schreef:Ik rij juist alleen maar op wedstrijd met oornetje voor een zo groot mogelijk resultaat en verschil dan. Anders zijn ze daar ook alweer aan gewend
Misschien ook wel leuk om hier te delen, een artikel over de transformatie van mijn Friese dame: http://www.bitmagazine.nl/artikelen/tra ... oai/36185/
Jemig ! Kippenvel!! Knap hoor!!! Respect:)
Woestein schreef:Zag het al op FB Janet, top stuk over een top combinatie!
Een echt bewijs van waar een wil is is een weg!
Leuk dat je ook een Andries heb Raiza!
Mooi dier!
Ik ken dat wel dat alles mega spannend vinden, gelukkig gaat Euwe er steeds beter mee om!
Welkom Sietske!
Plaats vooral even een foto van je topper!
iEmmaaa schreef:Nogmaals gefeliciteerd tenan!
Even mini ego post hier haha, vandaag heerlijk in het zonnetje in de buitenbak gereden en... Een hele ronde doorgezeten zonder uit balans te raken of balans te zoeken aan de teugelsik denk dat ik het eindelijk onder de knie begin te krijgen na vier jaar hobbelen
Ik heb altijd al een hekel gehad aan doorzitten, op de een of andere manier wil het gewoon niet en ga ik alles vastzetten en m'n benen optrekken. Maar vandaag netjes m'n benen lang gehouden en m'n schouder ontspannen.
racheeel_ schreef:Tennan proficiat! Wat leuk!
Iemma, wat goed! Ik kan door mijn reuma ook heel slecht doorzitten. Ik heb zaterdag in Ermelo dispensatie gekregen, dus mag nu blijven lichtrijden
Ik heb lekker in de binnenbak gereden, want het was buiten te stoffig voor Dutch zijn oogje. Hij ging heel fijn.
AmoorM schreef:Oefenen, oefenen, oefenen en oefenen met wijken!![]()
Wij zijn ook weer in de mood!!Een heerlijke les gehad vanavond!
M'n instructrice vond dat het echt veel beter gaat! Ook de slangenvoltes met de stellingen enzo, gaat veel makkelijker.
Toen we met het stukje rechterbeen en rechterstelling bezig gingen probeerde ze er weer tussen uit te lopen, wel lastig maar eigenlijk ook wel heel erg goed want nu weet ik echt dat we daar aan moeten werken. Want als ze dat doet weet ik dat ze het heel moeilijk vindt en daar het probleem ligt. Daar gaan we fanatiek mee aan de slag.![]()
Alleen wordt ze ineens een beetje dun, ze valt heel erg in. Ze beweegt nu ook veel minder. Sowieso loopt ze 3 keer pw een les van een uur. Daarnaast vaak nog wat bosritjes en voor de kar. En ook nog gewoon dressuren in de bak. Ze is ook heel erg terughoudend in haar energie, ze hijgt snel en is erg sloom. Ik heb haar brok nu verhoogd, maar ik denk dat dat voor de energie niet gaat helpen. Dit hebben we namelijk al een keer geprobeerd net zoals van die mueslies met haver. Werkt ook niet super. Wat raden jullie aan? Ze moet een beetje meer power krijgen.
In de mei vakantie gaan we weer een lange rit maken! Met m'n instructrice en wat stal genootjes! Super veel zin in!!![]()
Laura1982 schreef:Jenny_S schreef:laura: denk je dat ik t nodig heb dan? weet in iedergeval dat niemand in de buurt komt haha
Beter meenemen dan zonder zitten je zit in bosgebied.
DnBles schreef:Inderdaad zolang ze zelf vast tevreden bent heb je ook al een beetje gewonnen
Zijn er hier nog meer die mee doen aan de selecties voor KFPS outdoor?
Estherr__1 schreef:Lekker hoor Caro_MarjaH, waar ga je naar toe op vakantie? Alvast een hele fijne vakantie!
Oei Woestein klinkt pijnlijk, zal je nog wel even last van hebben..
Marjon, gelukkig heb je in ieder geval fijn kunnen rijden, die punten komen wel![]()
Jenny, wat waren je punten? Wel nog winst gereden?
DnBles, ja ik wil waarschijnlijk wel mee doen, had alleen gehoopt in de klasse L1 omdat ik eigenlijk niet al die tijd wilde blijven hangen in de B t/m september als ik L1 mag starten..
Maar voorlopig heb ik nog maar 2 winstpunten in de B![]()
Aankomend weekend 2 dagen concours, dus wacht die even af, als ze dan nog steeds zoveel spanning blijft houden misschien toch maar gewoon opgeven voor in de klasse B.
afgelopen weekend was er een clinic weekend van onze kring, en heb zelf ook mee gedaan bij Ellen vd Burg, heb erg fijn kunnen rijden en ze had goede tips voor me, ze was zelf ook erg tevreden.
Ook weer aan vreemd terrein kunnen wennen (ligt een spoorlijn vlak naast de accommodatie!!) en als klap op de vuurpijl ben ik met Zotte door de waterbak geweest! Er ligt ook een cross terrein ernaast en na de clinic ben ik daar even door heen geweest, had echt nooit verwacht dat ze het zou doen maar uiteindelijk deed ze het toch (wel met behulp van een ander paard die voorop ging) spannend dat ze het vond! Maar was zo trots!