Zo Heidi wat een enorme slak , mijn man is dol op slakken maar dan voor in zijn maag ben beniuewd wat hij hier van vind
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna, 3 dagen beurs en lezingen in Eindhoven...hopelijk komen hier nog opdrachten uit...business is namelijk erg slap nu. Vervolgens zijn we een midweek naar Centerparcs Meerdal geweest met de kleine. Super weer
en lekker ontspannen. Hailey was het zwembad niet uit te krijgen, moest zo veel mogelijk van de glijbanen af met haar zwempak tussen haar billen zodat ze lekker hard kon glijden!!! Naar Toverland geweest, moest in alle snelle dingen (ze is pas 4). Gisteren wilde ze zomaar ineens op Dable rijden, eerst samen met mij en daarna alleen. Vind ik altijd wel spannend, Dable is wel braaf (nu circa een jaar onder het zadel), maar als hij schrikt, is hij net elastiek. Madam zat erop, en riep de hele tijd galop Dable! We hebben het maar bij stap gehouden, wilde Dable niet overvragen. Goed is goed.
.
fijn dat alles goed is gegaan met je operatie, heeeeel veel beterschap nu, heb je nog veel pijn of gaat het al beter?
.
. Daar valt niet aan te twijfelen
. Hier in Nederland heb je nog wel eens pech....
Wat een ongelofelijk rottige aandoening heeft je manneke zeg. Ik kan me voorstellen dat je toch heel erg in de rats moet zitten voor deze operatie. Heel veel sterkte alvast, kaarsjes zullen branden tegen die tijd...........
. Kun je eerst alles zo maken als dat je zelf wil.
Doe ook zeker rustig aan, al is dat erg moeilijk voor mij.. Goya staat ook weer stil, had hem net weer beetje opgepakt.. idefix4 schreef:Is er verder nog iemand hier met een abonnement op de Paard en Sport? Want Sabrina staat er waarschijnlijk in en tja, die hebben we hier niet in Spanje...Thuis wel natuurlijk! Een ingescande foto van het resultaat zou wel top zijn.
sorry!
Afgelopen week besloten om het te proberen. Alle knoppen zaten erop maar het ligt een beetje aan hoe ze haar pet heeft staan. Nadat ze gisteren onwijs vervelend was zag ik het niet zitten... maar ik ben erg eigenwijs en ga natuurlijk gewoon. 
met zelfs een tweede prijs. Over de tweede proef was ik, ondanks het feit dat het eind een beetje leeg was en daardoor wat rommelig, al erg tevreden. Winnie had haar slobbertjes dus weer verdiend
en nu is ze direct officieel M!
. Toch lijkt het me ook wel leuk om dressuur te starten
. Maar ja dan mag ik eerst nog wel eens wat vooruit gaan met het dressuurmatige rijden
.