Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze mogen je wel dankbaar zijn! succes zondag!
. Het is altijd zo lekker als iets goed gaat, al is het maar een paar passen!
. Wij zaten redelijk vooraan maar de reactietijd van de andere was sneller, die van mij was ook wel snel. Maar kreeg een vriendin van mij niet van dr stoel, die durfde niet richting Jeroen van Koningsbrugge te gaan (waar zij groot fan van is).
. Bestuursrecht is zooo saai... Gelukkig heb ik tijdens mijn stage ook al een cursus bestuursrecht van twee dagen gehad, dus het zit er allemaal nog redelijk in...
hahaha!)

Volgens mij komt dat zaterdag wel goed op het strand
Hij heeft al echt vertrouwen in je
En wat krijgt hij een heerlijk wollen vachtje!
(Iggie krijgt nog een eigen topic!) Igneo was weer super aanhankelijk en het was echt heerlijk om mijn ventje weer te zien. Hij heeft pogingen gedaan tot het opeten van Jasmijn haar haar, jas en schoenen. Allen zijn gelukkig mislukt

)

knappe bodyguard die mij tegenhoudt 
had veel bekijks en gaf een mooie show in het bos... Ook nog 2x even lekker uit laten galopperen! Wel heerlijk gereden! Ik kon merken dat hij zin had en zich goed voelde, veel blijer kan hij me niet maken! Beetje rust had hem weer goed gedaan.
.
. Lijkt me wel gaaf dat ze zo met het publiek bezig zijn.
.

. Hij blijft stoer hoor frank. En jij bent idd net een cowboy zo hihi.
Erg leuk hoor!! En die kleine meid op prince is ook super om te zien! Jaa, kijkduin!
Ik ben er vandaag nog als "afscheids buitenrit" geweest met manda!
. Ik ken het gevoel nu ook hihi. Super man, eerst een lekkere les, en dan de volgende dag ook een super buitenrit. Wat wil een mens nog meer
. Is ook wel een keer leuk voor de verandering natuurlijk
. Die Encanto is een patser ook haha
. Zal wel weer ff wennen zijn hihi.
. En ik werk nu iedere dag tot 17.00 dus een beetje lastig. Maarja, ik heb iig genoeg meiden om hem vast te houden haha
.
Jullie hebben leuke dagen gehad, dat zie je wel aan de tekst en foto's!
.
. Ging wel weer even ouderwets hard hihi
. Was wel lekker. Jammer alleen dat er zoveel mensen liepen haha. Maar toch ff lekker uitgewaaid en het leuk gehad met mn meissie!
) TROTS
. Op mn eigen knollie Chico. Vandaag aan de longe een zadel opgedaan. Meneer liep er in eerste instantie zó mee weg
. De knapperd!! Alleen toen we links om gingen dacht ie ineens "maar wat is dat nou op mn rug, en wat komt er telkens tegen mn buik
" hihi. En toen ging die heeeull hard
. En trappen naar de beugel
. Waarna die het na 1 rondje toch weer prima vond
. De kanjer!!!! Daarna voor het eerst los met Utixo!! Spannend
Maar het ging goeeed. Hij snapte de eerste 10 min echt niet wat een "krabbelen" bij elkaar inhield, maar toen die het door had, was meneer super fanatiek bezig hoor
. Hij was niet meer weg te slaan
. Ohh, mijn kanjer, ben zoo blij met m
Wisten jullie dat al
hahaha
Prinslover schreef:Ohh, mijn kanjer, ben zoo blij met mWisten jullie dat al
hahaha