. Ilona: Het lijkt mij inderdaad ook niet heel prettig inderdaad. Vooral als het dan wel in de buurt van de singel komt... Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Machonito schreef:Branka hahha hij heeft er mooi werk van gemaakt en moet jij het weer verpesten met poetsen![]()
![]()
weet je wel hoeveel tijd het hem koste om het zo mooi temaken voor jou

. Hopelijk komt het na het verwijderen niet meer terug.
. Opzich wel fijn dat ze niks heel ernstigs hebben gevonden.
.
. Dalijk weer afspuiten en kijken hoe het er uit ziet. 

.
. En ach in plaats van twee weken vakantie kan je ook lekker veel leuke dingen doen in de weekenden natuurlijk
.
.
Maar het is weer paradijselijk mooi op ons stekje! Echt toppie! Daarin ruil ik niet hoor hihi.
Jij kon je lol in elk geval op!
We zullen haar van de week vast nog wel zien. Zelf was ik stuk van de lange autorit. Ik kan alleen maar aan slapen denken. 's Nachts wakker blijven vind ik zowiezo moeilijk, maar het resultaat mag er zijn. Het is hier superrr mooi. Maar we hebben ook lekker gezwommen en alvast wat gegeten bij 'small world.' De kinderen kunnen hun hart ophalen, want er zijn nog 2 gezinnen gearriveerd met allemaal leeftijdgenootjes voor Sabrina. Vanmiddag heeft Sabrina al uitbundig gespeeld met 2 jongetjes van 8 en 7 en zojuist zijn er een meisje van bijna 8 en 2 jongens van bijna 10 en één van 11 gearriveerd. De eigenaar heb ik maar vast gewaarschuwd. haha. Dat wordt dolle pret! Eén koppel komt uit Roosendaal. De dame heeft een heel leuke boetiek in Roosendaal en Bergen op Zoom. Het heet Instinct. Mss kennen jullie die winkel wel?
Thuis wel natuurlijk! Een ingescande foto van het resultaat zou wel top zijn.
en na gerecht een jonge Anda en toetje een arabier hahaha