[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:39

Dat is een mooie!!!!

Niese; ik vind het echt heel erg voor je!
Maar voor iedereen ee nwaarschuwing; Koop GEEN paarden bij Melek!!! Ze hebben er wel tussen staan die oke zijn, maar de meeste zijn dat niet en het feit dat ze mensen zulke paarden als goed aansmeren kan echt niet :( . Dus niet daar kopen! Dan houden deze praktijken vanzelf op!

Suelza

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:41

Oh jij kent ze, begrijp ik? Tis echt te schandalig voor woorden! Had net idd al even op hun site zitten kijken (staat trouwens vol met spelfouten).

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:41

Hey Cyrina! Dat zag ik :=

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:45

Elise, gefeliciteerd met je veulenkindje!

Verder geen tijd om bij te reageren. Misschien in lunchpauze even. Was gisteren wel gezellig dat Iloon er even was.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:56

Ik kon melek niet maar vind t altijd wel goed om te lezen als er ergens slechte ervaringen zijn. Zo word je er weer voor behoed om daarheen te gaan..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:17

Denise.. jeetje :(:) . Sterkte hoor... denk je je droompaard te kopen................ Heb je net een mail gestuurd :(:) .

Kelly: Wauw.. :~ Zo mooi die foto!!

Mies: Jaa, was best ontroerend dat stukje.. zo'n brok-in-je-keel-moment.. := . En leuk he, nieuwe aankopen doen :D !! Fotooo's!

Elise: HAHAHA :') . Echt een actie voor jou!

Nou gisteren dus Debby, Anita en Elise ontmoet en hun knapperds Sun en Xantha! :D Xantha is in het eggie nog mooier :~ Gaaaf dier. Elise ging haar nog rijden, ze doet het goed! En Aniet en Sun, ach ook lieverds die 2 :D . Sun is wel gek op je hoor Anita! En op het eind zag het er echt nog heel netjes uit +:)+ . Deb, hihi, gekke kleine Boris, wat een deugniet!!! :+

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:19

Suelza schreef:
Oh jij kent ze, begrijp ik? Tis echt te schandalig voor woorden! Had net idd al even op hun site zitten kijken (staat trouwens vol met spelfouten).

Ik ken ze zelf niet, maar wel degene waar ze paarden van gekocht hebben, waar bemerkingen ect eerlijk bij vermeld waren door diegene en die paarden verkoopt ze nu heel anders door...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:24

Nou ik ga weer aan de slag... pag 316. Dit is niet bij te houden hier zeg! Ik denk dat ik het even op meelezen houdt. Ik lees dus wel maar reageren... pfff

Shanna In dat filmpje verruimt hij overduidelijk, mooi paardje hoor!
Als je iets jongs zoekt, moet je bij Jan en lisenka zijn: Die hebben 2 jonge hengsten in de verkoop. Baldomero is ook een beauty... Onze Des komt er vandaan.

Nathaly Wat een mooi bruidje!!!!! Van harte gefeliciteerd! Een warme dag is een goed voorteken. Bij ons was het ook bloedheet en wij zijn na bijna 8 jaar nog steeds heel gelukkig samen. Men zegt dat het weer op je trouwdag je huwelijk bepaald. haha. ;)
En gratis er al 2 jongens bij krijgen! Dat is nou eens kinderen krijgen zeg. Hopelijk houden ze net zo veel van je als hun papa?

Elise Als je slimmer bent dan ik, vind je een rijke vent die je het huwelijk én dat paard geeft... haha. Ik mocht er aan mee betalen. Maar ik heb dus wel een huwelijk én een paard. :P Wil je hem hebben dan? Frank kan ontzettend eigenwijs zijn. Alhoewel, jij zou hem wel aankunnen denk ik haha!

Tjonge,die blauwe ogen hebben dan zeker te diep in de jouwe gekeken? En toen is ie zijn vijl vergeten? Dat is echt erg zeg...

Kom je wel eens de richting van Gorinchem op? Ik zou jou best wel eens les willen zien geven...

Jellie Ik heb de afgelopen dagen 2 concerten gezien en vastgesteld dat ie een autist moet zijn geweest. De concerten leken in opbouw sprekend op elkaar. En de dansjes bleven hetzelfde. Maar toch was het mooi om eens te zien. Zou er alleen naar toe willen als ik zeker weet, dat ik voor aan sta. En sommige fans vond ik ook erg zielig. Het blijft toch maar een man die zijn werk doet toch? Ik ben niet zo hysterisch. Ik kon elke keer van te voren zeggen welk nummer hij ging doen en ik was mijn idool niet eens! Maar het blijft wel gave muziek. Hij was op en top een entertainer! Dat mag best gezegd worden.

Woon jij bij Gorinchem? Onze Sam is in Noordeloos beleerd en ik had bijna gewerkt in Werkendam. Dat is redelijk dichtbij hier. Ik zit vlakbij Zaltbommel...

Denise TEgenaangifte na 2 weken duidt er vaak op dat er tijdens een verjaardag ofzo iemand heeft bedacht dat dat kan. ;) Zo gaat dat immers. Het wordt besproken en er is altijd wel iemand die dan zo iets roept.

Eline Gefeliciteerd met het diploma van je dochter. Die heeft met recht haar B al hihi. Michelle heeft een peuterdiploma gekregen en beweert nu ook dat ze dat heeft... Fijn dat Atlas weer zo actief is! Dat is een goed teken! Ik heb mijn trouwjurk ook nooit meer aangedaan. Zelfde verhaal...

Suus Ik heb ontzettend respect ervoor dat jij een shet zo serieus kan nemen. Dat bedoel ik absoluut niet denigrerend! Wat knap dat je van zo'n klein paardje zo iets 'groots' kan maken! De meeste shetten hier zijn uitgevonden als zelf bewegende grasmaaiers. Ik vind het echt knap wat je er al mee kan! Overduidelijk een: Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert...

Jus Ik ken jou niet, want zo lang kom ik hier nog niet, maar Frank had het al over je. (Daar ben ik mee getrouwd) Wat een gaaf paard, die Red Wine. Echt als ik Sam niet had...

Als ik er nog aan toe kom, moet ik op pagina 320 beginnen, dus niet te veel schrijven!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:29

idefix4 schreef:
Elise Als je slimmer bent dan ik, vind je een rijke vent die je het huwelijk én dat paard geeft... haha. Ik mocht er aan mee betalen. Maar ik heb dus wel een huwelijk én een paard. :P

Haha....en hij moet haar ok nog een huis geven hoor. Elise wil namelijk heel graag mijn huis (met bijbehorende paarse banken) hebben.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:32

Mmmmmm jouw banken ook al????
Ze vraagt ook elke keer wanneer wij een nieuwe bank gaan kopen :P

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:33

Jolynn schreef:
Mmmmmm jouw banken ook al????
Ze vraagt ook elke keer wanneer wij een nieuwe bank gaan kopen :P

Wij hebben ook zo'n goede smaak :).

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:37

Mies bedankt

Kelly ik vindt die foto echt zo gaaf heb je er nog meer ?

iloon leuk dat het gezellig was bij elise anita en debby alleen balen van het weer.
ben je nog bij chico geweest

Anouk ach ja ik maak me nu niet meer zo druk ik zie wel hoe het afloop ik heb voor mijn vriend gewoon goede hoop

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:39

Prinslover schreef:
Denise.. jeetje :(:) . Sterkte hoor... denk je je droompaard te kopen................ Heb je net een mail gestuurd :(:) .

Kelly: Wauw.. :~ Zo mooi die foto!!

Mies: Jaa, was best ontroerend dat stukje.. zo'n brok-in-je-keel-moment.. := . En leuk he, nieuwe aankopen doen :D !! Fotooo's!

Elise: HAHAHA :') . Echt een actie voor jou!

Nou gisteren dus Debby, Anita en Elise ontmoet en hun knapperds Sun en Xantha! :D Xantha is in het eggie nog mooier :~ Gaaaf dier. Elise ging haar nog rijden, ze doet het goed! En Aniet en Sun, ach ook lieverds die 2 :D . Sun is wel gek op je hoor Anita! En op het eind zag het er echt nog heel netjes uit +:)+ . Deb, hihi, gekke kleine Boris, wat een deugniet!!! :+

Sun is gek op iedereen die hem snoepjes geeft ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:46

Elise: Haha, nou volgens mij was dit meer dan alleen snoepjes :D .

Denise: Jij ook veel sterkte morgen.... een verdrietige dag... knuffels :(:)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:03

frankiej schreef:
shanna: jij wordt helemaal verlekkerd hier he

8-)

Hahaha :D goedemorgen allemaal!

@ Idefex4: ik weet dat hij duidelijk verruimt, maar hij liep die dag helemaal niet fijn en voor zijn doen is het 'maar' een middendrafje... Ik weet het, sommige mensen zijn blij als hun paard zijn uitgestrekte draf zo loopt :o
Een jong paard zoek ik nu nog niet hoor! Geen geld... haha! Eerst mijn studie.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:08

@ Niese: wat een gedoe allemaal zeg!

@ Suelza: gefeliciteerd met Donatello :P En ik zie je al staan zingen in de kantine :')

@ Jolynn: wat een droppie dat veulen!!

@ Kelly: die foto is ook gaaf!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:21

Prinslover schreef:
Elise: Haha, nou volgens mij was dit meer dan alleen snoepjes :D .

Ja, he! Het is echt een lekker ding dat paard.

Enne....Elise, gisteren toen je bij mij thuis wegging, was je natuurlijk ook lekker aan het zingen uit volle borst. Nou komen er wel regelmatig geluiden uit mijn huis als ik aan het zingen ben, maar ik doe het toch niet openlijk op straat. Elise vroeg ook nog, of ze echt uit volle borst zon of dat ze het alleen maar dacht.....doos.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:22

idefix4 schreef:
Jellie Ik heb de afgelopen dagen 2 concerten gezien en vastgesteld dat ie een autist moet zijn geweest. De concerten leken in opbouw sprekend op elkaar. En de dansjes bleven hetzelfde. Maar toch was het mooi om eens te zien. Zou er alleen naar toe willen als ik zeker weet, dat ik voor aan sta. En sommige fans vond ik ook erg zielig. Het blijft toch maar een man die zijn werk doet toch? Ik ben niet zo hysterisch. Ik kon elke keer van te voren zeggen welk nummer hij ging doen en ik was mijn idool niet eens! Maar het blijft wel gave muziek. Hij was op en top een entertainer! Dat mag best gezegd worden.

Woon jij bij Gorinchem? Onze Sam is in Noordeloos beleerd en ik had bijna gewerkt in Werkendam. Dat is redelijk dichtbij hier. Ik zit vlakbij Zaltbommel...

:D zou goed kunnen dat ie autistischachtig was. Toch iig wel knap.
Sommige mensen zien hem als een afgod natuurlijk.. kan me zoiets ook niet goed voorstellen.

Ik woon in hoornaarr. Is vlakbij Gorinchem en vlakbij Noordeloos. Komt Sam bij Slingerland vandaan? Jij zit idd niet ver weg :j wereld is klein haha.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:23

Huh?? Wacht ff wanneer zong ik?

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:26

Toen we naar stal toegingen. Toen liep je al zingend naar buiten en vroeg je mij.....O, deed ik dat hardop? (voordat je iets uit je auto ging halen).

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:32

Dat kwam vast door de Ibuprofennetjes in combinatie met Cola en koffie :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:32

_O-

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:35

Oh ja, dat was toen de overbuurman mij ineens met grote ogen aankeek 8)7
Laatst bijgewerkt door Suelza op 08-07-09 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:38

Jolynn schreef:
Dat kwam vast door de Ibuprofennetjes in combinatie met Cola en koffie :D

Ze had inderdaad net daarvoor koffie met ibuprofen op.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:41

:wow: