Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cyrina schreef:1 kon zelfs niet eens starten omdat zijn paard totaal flipte.
frankiej schreef:heeeerrlijk zo op het strand zeg. jammer dat het zo ver hiervandaan ligt. hoe zit dat nou met drijfzand? in monster hebben ze mij eens laten zien dat er van die verraderlijke stukjes in de vloedlijn liggen en dat galopperen riskant is....
Citaat:Cyrina schreef:
1 kon zelfs niet eens starten omdat zijn paard totaal flipte.
Nochtans heb ik die Portugees met zijn Lusimerrie (Oxalis de Meia Luna) al twee keer mogen bewonderen op Jumping Mechelen en dat is echt een superfijn dier. Een hele elegante en lichtvoetige merrie. Vreemd overigens dat ze op de OS zo staakte, want in Mechelen ziet ze er altijd heel koel uit.
Prinslover schreef:Bedankt voor de leuke reacties. Ben echt gek op m. En over dat deken, dat klopt. Ik leen deze even van Benthe, moest toch eerst ff weten of het een sloper is. Maar deze heeft geen buiksingels/bilkoorden dus daardoor gaat ie snel schuiven en ligt ie niet goed meer.. Ik was al aan het kijken naar een nieuwe deken
Maar toch bedankt voor de tips!!
Cloris; Gaaf filmpje zeg. Wat kan piep knallen zeg
. Ik hoef gelukkig niet jaloers te zijn op t strand, want heb er zelf 1 op 10 min afstand hihi.