[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:06

ilona: Die 2e foto! geweldig!! wederzijdse liefde! Hij staat dr lekker relax bij!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:30

Wat een leuke fotos van Chico Pling
Kijk alsjeblieft uit met je deken, die hangt nogal over zijn schouder lijkt het, heb een paard op stal gehad die dus op een dag kreupel daarvan liep (schouderspier blessure door een knellende deken) zou zonde zijn Knipoog

vanmiddag lekker op het strand gereden, piep had het even nodig, lekker de benen voluit strekken;

Afbeelding

ff meedraaien met je hoofd, camera wordt later goed gehouden Clown

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:40

gaaf filmpje! Geluidje maakt het wel af!
Ik ben ook wel is zo slim om zo te filmen, alleen hoor je dan nog..oliebol dat kan niet! en dan een draai met de camera Knipoog

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:27

Wauw wat kan propje hard zeg!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:41

Wow Cloor, heeeeeeeeeeerlijk! Ik heb ook nog eens zin in uitwaaien (strand heb ik niet, maar ik zoek wel een veld op Clown). Ben momenteel op van de spanning en de drukte die het verhuizen met zich meebracht, gecombineerd met een groot tijdstekort voor twee paarden (en een halfje) en te weinig slaap Scheve mond Dus even een dipje en Licor kan mij daar als geen andere uithalen, morgen maar eens het veld in dus!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:46

Cyrina schreef:
1 kon zelfs niet eens starten omdat zijn paard totaal flipte.

Nochtans heb ik die Portugees met zijn Lusimerrie (Oxalis de Meia Luna) al twee keer mogen bewonderen op Jumping Mechelen en dat is echt een superfijn dier. Een hele elegante en lichtvoetige merrie. Vreemd overigens dat ze op de OS zo staakte, want in Mechelen ziet ze er altijd heel koel uit.

spokie79Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:50

Cloris, wat gaat piep hard zeg, Geweldig die beentjes ook.

Iloon, leuke foto's van je knappe vent. Jullie zijn echt heel leuk samen. Jij ziet er zo verliefd uit. Hij heeft een hele leuke uitstraling...een karakterpaardje, maar hij lijkt me wel heel eerlijk.

Jasmijn, gaaf zeg. Kon je het een beetje uitzitten zo hard draven?

Saida, gelukkig gaat het weer goed met Rints. Hoe ging je les?
Laatst bijgewerkt door spokie79 op 31-10-08 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

spokie79Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:57

Gisteren met Sun de spaanse stap gedaan. Samen met zijn eigenaresse.....ik vroeg Sun om pas te geven en na iedere pas vroeg zij sun naar voren. Op een gegeven moment ging hij het commando....pas...stap...pas...stap...ook snappen. Was erg leuk. Vandaag was hij alleen erg enthousiast en zodra hij ons zag, ging hij iedere keer 'pas' doen. Debbie heeft ook leuke foto's gemaakt van ons en ik ook van Deb en Xantha. Dus die moet ze maar even posten hier en anders zal ik ze vandeweek even plaatsen.

Verder een heerlijk dagje vandaag gehad. Eigenaresse van Sun kreeg vandaag haar diploma, dus Deb en ik gingen met haar mee. Vanmorgen om kwart voor 7 opgehaald en op naar Arnhem. Daar de diploma uitreiking...toen lekker nog naar paardenwinkel toe...lekker op stal even een bakkie doen en foto's maken...daarna lekker uit eten met zijn drieen...en nog even op stal paardjes gevoerd. Ben nu helemaal kapot, maar wel heel voldaan. Was echt erg leuk, heb je soms even nodig zo'n gezellig dagje.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 23:04

heeeerrlijk zo op het strand zeg. jammer dat het zo ver hiervandaan ligt. hoe zit dat nou met drijfzand? in monster hebben ze mij eens laten zien dat er van die verraderlijke stukjes in de vloedlijn liggen en dat galopperen riskant is....
ilona: het geluk straalt echt van je af! ziet er goed uit
jasmijn: lekker joh dat jullie zo kunnen genieten. tis je gegund

net ff wezen rijden op sam, hij liep best lekker. vond het wel kouwe-oren-weer hoor. meestal rij ik in een shirtje maar was nu toch wel lekker dat ik een fleece jas aan had. morgen despi weer eens doen zonder zadel.

spokie79Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 23:24

Brrrrr Frank, dat is koud, alleen een shirtje. Ik draag nu een shirt met lange mouwen, twee fleece truien en een jas Knipoog.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 23:58

Iloon Wat een lekker ding,zóóó'n lief koppie,en wat vertrouwd hij je al!

Cloris Gaaf zeg! lijkt me heerlijk om te doen Cool

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:00

Vergeet ik nog te reageren op blije Iloon Knipoog
Chico ziet er heel erg lief uit! Inderdaad lijkt die deken niet helemaal goed te zitten...

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:01

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:04

Hmmm,de hulsebos gekocht en gepast,nu lijkt het zadel als het los op Moreno ligt wel goed te liggen,maar als je aansingelt kiept het een beetje en gaat strakker op zn schoft/schouder liggen en achter komt het wat los.Balen!
Morgen eens Hulsebos bellen om te vragen of dit verholpen kan worden en wat het dan kost,anders maar weer terug brengen helaas Verdrietig

spokie79Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:07

Danielle, echt leuk jullie band samen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:10

Amable heel raar maar op de een of andere manier ontroerd het me iedere keer weer om jullie samen bezig te zien,ik krijg er iedere keer weer kippevel van....echt super!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 12:17

frankiej schreef:
heeeerrlijk zo op het strand zeg. jammer dat het zo ver hiervandaan ligt. hoe zit dat nou met drijfzand? in monster hebben ze mij eens laten zien dat er van die verraderlijke stukjes in de vloedlijn liggen en dat galopperen riskant is....

Op een vreemd strand zou ik dat zo ook niet doen hoor, maar ik rijd hier heel vaak, dan nog doe ik vaak pas een uitgestrekte op de terugweg, dan heb ik dat stuk dus al gezien.
Drijfzand komt wel voor maar niet heel vaak, heb het 1x meegemaakt maar meestal in de zomer als de toeristen kuilen hebben gegraven aan de vloedlijn.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 12:24

Ik kom ook weer even binnen vallen! Cool

Cloris gaaf!!!
ik wil ook weer naar strand!!

Chico is echt leuk!
de deken viel mij inderdaad ook op, dat ´ie wat lijkt te trekken...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:58

Prinslover => wat een leuke foto's echt een leuk koppel
Cloris => leuk dat filmpje van het strand vindt het ook altijd wel lekker ff uitwaaien op het strand of in het bos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:59

Ik kom ook maar weer even langs Lachen. Ben gister naar de lama's geweest in het World forum theater in Den Haag. Het was echt geweldig!! Ik had echt tranen van het lachen... Helaas gaan ze stoppen Boos!.

Woensdag ga ik nog naar het concert van Maria Mena in Paradiso, die is ook al uitverkocht (had ik echt niet verwacht Tong uitsteken). Wordt ook weer gezellig Lachen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:17

Bedankt voor de leuke reacties. Ben echt gek op m Lovers . En over dat deken, dat klopt. Ik leen deze even van Benthe, moest toch eerst ff weten of het een sloper is. Maar deze heeft geen buiksingels/bilkoorden dus daardoor gaat ie snel schuiven en ligt ie niet goed meer.. Ik was al aan het kijken naar een nieuwe deken Lachen Maar toch bedankt voor de tips!!

Cloris; Gaaf filmpje zeg Haha! . Wat kan piep knallen zeg Pling . Ik hoef gelukkig niet jaloers te zijn op t strand, want heb er zelf 1 op 10 min afstand hihi.

Eshter: Leuk de lama's haha. Jammer he dat ze stoppen....

Danielle; Mooi filmpje!

Gab; Oh nee he, balen Ach gut . Hopen dat Hulsebos nog wat kan doen, en anders weer doorzoeken dan.. balen hoor!!

Frank; Hihi, ik sta in monster met me paardje. Dichtbij t strand dus. Dat drijfzand valt hartstikke mee hoor Lachen . Ik heb t eigenlijk maar heel weinig meegemaakt. En ik verken ook altijd ff een stukje op kuilen e.d. En het is idd geen weer meer voor een t-shirt hoor Clown .

Anita; Zo, dat klinkt idd als een súper gezellige dag!! Ben nu wel heel benieuwd naar de plaatjes hoor Pling En hoe je Chico omschrijft zo is die ook wel idd hihi.

Jas: Klinkt gezellig daar!! Ik zie jullie en Mies Volgende week Pling

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:32

Citaat:
Cyrina schreef:
1 kon zelfs niet eens starten omdat zijn paard totaal flipte.

Nochtans heb ik die Portugees met zijn Lusimerrie (Oxalis de Meia Luna) al twee keer mogen bewonderen op Jumping Mechelen en dat is echt een superfijn dier. Een hele elegante en lichtvoetige merrie. Vreemd overigens dat ze op de OS zo staakte, want in Mechelen ziet ze er altijd heel koel uit.

Was ook degene waar ik het meest van had verwacht van het Portugese team.
Kan gebeuren zoiets helemaal niet erg, maar het ging er mij even om, dat deze prestaties nu niet het mooiste voorbeeld zijn van Iberiische paarden. Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:41

Prinslover schreef:
Bedankt voor de leuke reacties. Ben echt gek op m Lovers . En over dat deken, dat klopt. Ik leen deze even van Benthe, moest toch eerst ff weten of het een sloper is. Maar deze heeft geen buiksingels/bilkoorden dus daardoor gaat ie snel schuiven en ligt ie niet goed meer.. Ik was al aan het kijken naar een nieuwe deken Lachen Maar toch bedankt voor de tips!!

Cloris; Gaaf filmpje zeg Haha! . Wat kan piep knallen zeg Pling . Ik hoef gelukkig niet jaloers te zijn op t strand, want heb er zelf 1 op 10 min afstand hihi.

Lekker he strand om de hoek, ik hoef alleen de straat maar uit te rijden Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:16

zo mooie filmpjes gezien super dat strand wil ik ook weer !!!!!!!!!!

en iloon wat een gave foto`s van je kanjer je straalt erzo mooi bij geweldig
Haha! maar wat wil je ook met zo`n kanjer

vanmorgen wedstrijden op stal en ik was de klos met lezen hahahaa
koude voeten niet normaal meer maar mooie punten gevallen

tsjilly lekker aan de lijn laten lopen
maar hij heeft nog wel wat moeite met de rechtergalop kreeg hem er niet makkelijk in
de rest deed hij erg toppie
wel weer lekker aan de zweet geweest. zijn snor eraf geschoren JAAAAAAAAAAA HIJ HAD EEN SNOR GEKERGEN HIHIHI Clown Haha!
en ben daar dus geen voorstander van bij me paardje. zoent niet lekker he !!!!!
ga zo lekker douche en dan hebben we vanaaf een feesje gezellieeee
morgen wordt ik lekker mee uiteten genomen door de manege eigenaren omdat we een kanlfeest ahdden geregeld vor het 10 jaar bestaan van onze stal dus ook wel gezellie druk weekend dus
morgen ochtend ff rijden met me scheetje
en op naar de zondag voor het eerste concour van me zwarte parel spannend

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 18:43

ilona: ik ben toen wezen rijden met die westernmanege, weet de naam niet meer. ging allemaal heel erg rustig maar was wel een mooie rit naar kijkduin.
peet: jij gaat een lekker weekendje tegemoet! geniet er van.
danielle: helemaal vergeten te reageren: echt een gaaf filmpje vooral als je zo in het zwart langs komt gegaloppeerd is mooi.

vanmiddag ff lekker met des en prince bezig geweest. tussen de ergste regen door buiten gelongeerd en gereden. paar fotootjes:

sabrina met haar prince:

Afbeelding

loop eens door joh haha:

Afbeelding

mooi kiekje:

Afbeelding

samen met papa op de foto:

Afbeelding

en ikzelf met desperado, het uitschuiven begint ie al enigzins te snappen:

Afbeelding

baggerhouding, maarja hij had ook al niet zo'n voorwaartse zin meer:

Afbeelding