Het ezeltje heet Sara.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb ik zin in!!!
Leuke foto's hoor! Ben benieuwd hoe het nu met Fuego gaat.
Haha, leuk dat filmpje van Otje, maarem, hoe doe je dat, filmen en de longeerlijn en de zweep
Ben ik wel nieuwsgierig naar. Vervelend he, trekkers! Gelukkig maar dat je je niet echt pijn hebt gedaan.
, en hij had van ons ook nog een klein piepspeeltje gehad. En toen kwamen de ouders van mn vriend en die hadden 4 speeltjes en dan ook nog een zak van 4 botten!
Ben net terug, pff wat ben ik er lang geweest, ouders kwamen me maar niet ophalen..
Maargoed, ik kwam daar in mijn touristen kleding aan ( Kort broekje, shirtje, slippertjes
) omdat ik dacht dat we alleen even keken hoe het ging, en daarna naar het strand gingen, en dat we in de namiddag terug kwamen, maar dat bleek dus niet zo. Manege eigenaresse vol verbazing of ik ook laarzen mee had genomen, en dat het allemaal goed was, en ze bleef maar volhouden dat ze gelijk had ( ze zei gisteren dat er niets aan de hand was, kwam gewoon omdat ik moest lopen ). De da was geweest, die had alles voor de 2de keer weer leeg gemaakt, en helemaal gewassen. Hij liep weer prima, en het zag er weer goed uit. Maar gisteren was er echt iets aan de hand, misschien kwam het idd wel omdat we gewoon moesten lopen, maar dan kan je beter lopen als de da alles schoon heeft gemaakt, dan daarvoor gaan lopen en dat je beestje hartstikke veel pijn heeft. Maar de manege eigenaresse bleef maar volhouden dat ze gelijk had, dat ie niets had, dat ik gewoon gisteren door moest lopen. Maargoed.
. Ik moest wel gelijk gaan rijden. We kwamen de bak in, hij had 2 dagen niet meer gelopen, dus hij had veel energie over! Door de bak sjeesen, maar daarna was het weer een braaf jongentje. Opzich heerlijk gereden, hij liep weer goed. Op het einde lekker ontspannen, hij deed goed zijn best. Na het rijden was iedereen al weg, dus ik had tijd genoeg om hem heerlijk te vertroetelen! Ik heb hem helemaal gewassen, en mooi gemaakt. Lekker geknuffeld, en gewandeld. Ook langs de merries, kijken hoe hij er nu op reageerde ( vorige keer steigerde hij en probeerde hij los te komen ) maar dit keer, liep hij er heel rustig langs. Keek er wel benieuwd naar, maar liep gewoon door. Mijn lieve jongen
. Toen lekker nog geaait enzo, daarna terug in zijn stalletje gezet, en daar een kwartier lang gezeten, en Fuego maar eten. Die had net eten gehad.
Leuk dat je Dizo zo hebt verwend, heeft ie vast van genoten. Haha ik verwen Gino, Faya of Freddie wel als ze jarig zijn. Volgens mij houden ze hier in Spanje ook écht geen dierendag, kijken ze je vol verbazing aan. Spanjaarden zijn niet echt bepaald dol op dieren..
. En dan die lange manen erbij..
Furia schreef:Beter dat er niks aan de hand was. Ik vraag me trouwens wel af, de bak waarin je rijd, is die niet heel erg stoffig (omdat het daar zo heet is)? Lijkt me niet echt goed voor de wond als dat zo is.
Fijn dat je ook al merkt dat hij rustiger is naar de merrie's toe. God die stalknecht, klinkt wel heel sneu idd..
En als Dizo jarig is, word ie gewoon nog een keer verwend!
.
), en dan daarna oppassen. Ben benieuwd hoe Dizo zich gaat gedragen .
zasread schreef:@ Saida: Vicky staat op een boerderij en als ze daar met trekkers rond rijden vind ze ze niet eng. Maar zodra je ze op de weg tegenkomt, draait ze altijd een slag in de rondte. Als ze stil gaan staan durft ze er wel weer gewoon langs..
.
En ik had eindelijk weer eens een aardig buschauffeur, en Dizo mocht zowaar gratis mee. Hij vond het onzin als andere chauffeurs wilden dat je een kaartje kocht
.
Haha heb je geluk met zo'n buschauffeur, aardig hoor!
. Heerlijk gereden trouwens, ook even op het erf gelopen, langs de stallen, kijken hoe die daarop reageerde, hij reageerde er goed op maar daarna weigerde meneer om weer de bak in te gaan..
Heb je foto's van je friesje en welsh?Essssss schreef:Hay Fanny, welkom!Heb je foto's van je friesje en welsh?
Hier de link van Fuego @ work: viewtopic.php?f=10&t=842588 ( heb meer foto's maar daar ben ik te lui voor )

hahaha!
. Voor mijn gevoel zat ik goed, maar de beugels.. Mijn voeten glijden daar telkens op weg, het zijn van die plastice beugels die er al bij zaten, zonder rubber. Reuze iritant, even zoeken naar andere beugels dus. Want als ik nu mijn beugels nog 1 gaatje langer maak, slingeren mijn voeten helemaal weg.
. ( Fue hapt nog wel is, beetje uit proberen, en nu mijn stiefvader dat heeft gehoort houd ie zijn handen een flink stuk van hem vandaan
). Alle vocht er weer uit, en weer terug op stalletje. 

nu nog 3 flamon schreef:ja mag je vragen
hij heeft een ongeneeselijke ziekte in zijn gewrichten achter
ik verzorgde 7 friezennu nog 3
_Saida_ schreef:flamon schreef:ja mag je vragen
hij heeft een ongeneeselijke ziekte in zijn gewrichten achter
ik verzorgde 7 friezennu nog 3
Maar welke ziekte is dat dan?
Sorry hoor, ben helemaaaaaaal niet nieuwsgierig ofzo......

)
Rijden ziet er goed uit hoor!
Ik hoorde hier al niks meer van je.. Leuk hoor de politieacedemie. Is wel ff pittig denk k. Maar als je naar Apeldoorn verhuist, hoe moet het dan met Furia?
Mn moeder gaat bijna iedere dag met ze naar het strand, lekker lopen. En kwa lekkers krijgen ze ook zoveel, dus ze hebben niks te klagen hihi