Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Prinslover schreef:Wat balen van je stal Esther. Volgens mij is het nl best een fijne plek, waar je staat als alles goed geregeld zou zijn.. Balen zeg. Wel al iets op het oog waar je zou willen staan eventueel?
Vandaag DA langs geweest voor Chic. Hij heeft al langer een soort rare wrat onder zn buik. Werd heel langzaam aan wat groter en ging steeds open, toch maar ff DA erbij (hij had er verder geen last van..) En het is waarschijnlijk een huidtumor. Tumor klinkt natuurlijk heel eng, maar dit is (zover ze zo kon zien) een goedaardige, die ze vrij 'makkelijk' weg kan snijden gelukkig!! Hij zit ook op een goede plek, waardoor het gewoon staand op stal kan gebeuren. Hij is er als alles goed gaat wel even 2 weken zoet mee, 14 juli gaat het gebeuren! Hoop maar dat alles goed gaat!
Ohh en nog even daarvoor hebben we nog wel wat leuks! Op 11 juli ons eerste debuut..
![]()
.
evdpanne schreef:Hij is ideaal wat betreft de afstand, maar helaas verder niet meer. Er komen steeds meer paarden (en natuurlijk ook stallen) bij maar geen faciliteiten. We zitten nu al zeker in de 50 met aantal paarden en we moeten het doen met een 20x40 bak en een longeerring. De staleigenaar beweerd dat ie pas een extra vergunning krijgt om bak aan te leggen als er 149 paarden staan... Als er zoveel paarden staan dan is twee bakken als nog niks....
idefix4 schreef:Esther, als het niet bevalt is weggaan het wijste ja. En al 2 stallen op het oog! Toe maar! Ik ben benieuwd naar je keuze.
En Ilona succes alvast op concours! En sterkte met de beslissing omtrent Chico. Als er een grotere voor terugkomt, lijkt me dat ook niet zo mooi. Laat je het wel nog onderzoeken als ie er af is, of het echt goedaardig is? Het mag dan allemaal wel 'meevallen'. Beter is om het helemaal niet te hebben hè? Hopelijk valt het idd allemaal nog meer mee dan het nu al doet.
En de stal van Heidi, ja nou! Als ik in die contreien woonde, zou ik Sam daar ook met een gerust hart durven stallen! Een mooi plekje, met die vloed bak... hihi, of is het al eb?