Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
biancanij schreef:Moet je hem nu met de fles gaan bijvoeren??
Wat ik niet snap is dat de DA zolang heeft gewacht met je na de kliniek te sturen. Hij had je toch meteen s'avonds al kunnen doorsturen. Zo op de foto's te zien heeft hij echt op het randje gezeten en had het niet veel langer moeten duren. Sterkte ermee!!!!!
mhollander schreef:Doe je het veulen nog weg of hou je hem nu. Kan me best voorstellen dat je nu zoiets hebt van na alles wat je doorgemaakt hebt dat je hem wilt houden.
Amigo_tje schreef:@ Marigold: probleem is dat ie per sé nog bij mama willen drinken en op één of ander manier willen ze hem dat niet afnemen. Maar ik had het vandaag ook gezegd, hoor, gewoon niet meer drinken bij mama en hup, met de fles...
En ze kijkt er wel naar om, hoor, alleen niet zo veel als een "normale" merrie doet.
Ik denk dak daar morgen es ga informeren voor een pleegmoeder. Ik ben echt wanhopig aan het worden.
Marigold schreef:ik heb eigenlijk het idee dat je er best wel alleen voor staat.
oké hij is nu even in de kliniek, maar heb je verder in real life wel paardenmensen om je heen?
het is echt een moeilijke situatie zo met je merrie en veulen, daar kan je echt wel hulp bij gebruiken lijkt me!
en dat lijkt me ook veel fijner voor je.
gewoon adviesen, anderen met ervaring, mensen die met je meekijken..
naast bokt bedoel ik dus.