Orban: ik heb ook even je leuke foto's bekeken, en in je topic daar een reactie gegeven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is alleen jammer dat ie met rijden zo sloom is, maar ging gister alweer een stuk beter
verkoop ze zelf
(van voren kijk je zelf ook nog mee ..(
), maar het gaat niet echt heel hard. Ik rij max 3 keer per week. En zij is pas een week kreupel geweest en nou moet ik rust houden. Ik heb last van mijn nek nadat ik van haar ben afgevallen.
Nog ff een vraagje, sorry als het me ontgaan is, maar snap het ff niet helemaal.. hihi. Als k het goed begrepen heb woon je nu in duitsland. En staat Marit bij jou (ken haar van ponykamp begeleidster) maar zij woont dan toch een beeeetje uit de buurt
Hoe doen jullie dat dan met de paarden als ik vragen mag
Maar is waar wat je zegt
Erg gezellig hier, maar gaat wel heeeel hard
Leuke foto's zeg in je topic, veel succes met beleren
Maar idd gezellig!
ziet er nog jong uit.Wel balen dat je eraf bent gevallen
wil in t voorjaar namelijk weer gaan fotograveren en zoek nog een paar mooie paarden voor een fotoshoot
. Ik woon zelf in Kootwijk (gelderland) wil max. 30km rijden (heb een brommer)

Maar heb toen iets vaags horen 'vallen' dacht dat sjors het eerst niet zou redden door 1 of andere ziekte dat ie had.. Maar goed, echt fijn dat het nu zo goed met m gaat. Het is echt een héél mooi paardje geworden
Picassox schreef:IK HOUD VAN SINTERKLAAS. Ik heb kaartjes voor Apassionnata gekregen! Je weet wel, die Spaanse 'circus' show met die Spaanse paarden. In A'dam. Ik ben zó gelukkig.
Heb weer leuke cadeaus gekregen
Jij hebt ook een super cadeau zeg!
En bedankt. 

Uhm ik heb 2 make-up dingentjes gekregen (oogschaduw) En dan nog een speciale glitter oog schaduw, moet je met beetje lijm en een kwastje doen. Een stijltang met speciale creme. En een 2 persoons automatisch opblaasbaar luchtbed
Hoef ik niet meer te k.loten als me vriend komt slapen! Ook nog sieraden.. Kortom ik ben weer helemaal blij!!