Marijke, Ik vind haar persoonlijk niet zo mooi (maargoed smaken verschillen) Zou haar ongeveer 1500 geven als ik haar zou kopen. Maar peroonlijk zou ik dan liever wat anders kopen.
belangrijk om een waarde te kunnen geven heeft te maken met: Heeft de merrie papieren zo ja wat is haar afstamming en merrielijn. Is zij volledig gezond? Staart en manenexceem, karakter, beleerd? Schofthoogte etc etc.
haleyjames
Geplaatst: 04-01-11 19:44
Ik ga eens een gokje wagen, ben hier niet goed in dus dont blame me !
Altanero heeft papier, is hengst, word groot, en is zwart! 4000 euro
Tobago heb totaal geen verstand van dit ras hihi ziet eruit als een veelzijdig paard L dressuur kan springen en verkeersmak 5000 euro
Marijke, heeft papier verder nog erg groen 3000 euro
Adorno, Prachtig mooi beest met papier kan fijn lopen 10.000 euro
Adain, Ziet er naar mijn idee jonger uit dan 5 misschien kan het ook aan de foto's liggen, 2000 euro
Nu mijn pfeerdie
Litri is de naam 6 jaar oud, PRE met erg goede bloedlijnen (terry/ yeguada militair) heb hem bijna 2 jaar geleden in Spanje als hengst gekocht, heb hem hier in nederland laten ruinen, Erg lief en eerlijk paard, gevoelig met rijden maar werkt graag voor je, loopt nu op L niveau stokmaat 1,68 maar nog steeds in de groei, ontzettend mooie lange manen!
Letsdunit
Geplaatst: 08-01-11 00:14
Marijke 1750 euro ? heeft ze wel eens een veulen gehad ze heeft echt zo'n fokmerrie buikje. De barocke paarden weet ik geen prijzen van, Litri 9000 euro ofzo ?
Dit is mijn friese merrie van 7 jaar Feitse x Ygram vol papier Zelf stamboek opgenomen maar helaas geen premie Ze is niet zo groot 1.58 Loopt geweldig aangespannen enkelspan/dubbelspan ook marathons, ook beleerd onder het zadel maar ben zelf niet zo'n ruiter. Geen staart of maanexceem
wouw die foto!! alleen om de foto steigt de prijs al !! XD
danaderese
Geplaatst: 15-01-11 20:11
als ik iemand heb overgeslagen sorry sandravdB 5000 sjolvir 10000 sammiejo 2000 haleyjames 4000 letsdunit 9000
Hier nog een mijn PRE deze keer betere stand Naam. Rentista PI Geslacht. hengst (blijft zo) Leeftijd. 1jaar en 10 maanden Ras. PRE Stokmaat. verwacht wordt een goede 1m60 Afstamming: v. pegaso V vm. lebrijano III (http://www.lgancce.com/lgpreancce/asp-p ... rB4eIGQB4=) Prestaties geen is nu wel al voor de duvel niet bang stand foto van enkele dagen geleden (kijk even door de modder door) foto van deze zomer
Wow letsdunit die fries is geweldig, wat een bouw, schat haar rond de 8500 marijke heeft helaas eczeem, op de eerste foto zou ik er minder voor bieden dan foto 2 gezien de lengte van de manen. helaas zitten veel mensen niet te wachten op een paardje met eczeem dus dat doet de prijs flink dalen. de PRE is erg mooi, schat hem ook rond de 8500
horseyfries
Geplaatst: 17-01-11 11:55
8500 en zelfs 9000 euro voor een stamboekmerrie zonder premie? Letsdunit, ik zou zeggen: verkocht!
Letsdunit
Geplaatst: 17-01-11 14:15
horseyfries schreef:
8500 en zelfs 9000 euro voor een stamboekmerrie zonder premie? Letsdunit, ik zou zeggen: verkocht!
En ook nog eens met een wat weke rug Nee al bieden ze me een miljoen dan gaat ze nog niet weg maar vrees dat 8500 a 9000 wat te ver gezocht is. Denk zelf rond de 3500 euro.
Ik vind de friese merrie erg aansprekend, maar jammer dat ze geen premie heeft. Ze is ook wat aan de kleine kant, maar ze draaft netjes zo op de foto te zien. Ik zou haar tussen de 3000-4000 schatten, ze is nog vrij jong, dus wellicht kun je haar toch nog ster krijgen.
retivi
Geplaatst: 17-01-11 17:05
Ik doe niet ALLES, alleen van deze pagina en de friese merrie van de vorige pagina, anders overzie ik het allemaal niet meer Friese merrie 6 jaar vorige pagina: vind het geen lelijk paard, het is alleen het oude type. Vind haar niet onaardig, maar voor niet ingereden en met z.e. toch niet meer dan 2000 euro.
Litri is mooilijk in te schatten met alleen het hoofd op de foto. Afgaande op de omschrijving: 7000 euro
Friese merrie van 7 jaar: Mooi paard, kan zo te zien goed lopen, vindt het ook een mooi type voor onder het zadel. Helaas geen premie, 4000 euro.
Rentista PI. Aparte/zeldzame kleur! Met goede gangen dadelijk zeer interessant voor de fok. Mits goede gangen: 9000 (als hij over een jaar of 2 ouder, APTO gekeurd en ingereden is veeel meer!)
Mijn paardje: Bonito XXXV 1.53m Ruin, van mei 2000 PRE, escalera (dressuur) gefokt. vader: Decidido, vaders vader: Educado (Calificado hengst) Loopt op het moment L1 met winst, maar kan veel meer. Verzamelt makkelijk en biedt regelmatig het begint van een passage en de piaffe aan. Fijn rijpaard.
Mooi paard Bonito. Is hij echt maar 1.53? Toont veel groter. Hoelang ben jij?
retivi
Geplaatst: 17-01-11 17:12
Bedankt! Ik ben maar 1.62, daarom lijkt hij weer groter. Maar ik voel me niet in het nadeel hoor tussen de grote KWPNers op wedstrijd! Die van mij is een lekker proppig gummieballetje en dat heeft zo zijn voordelen (met verzamelen vooral, maar ja dat komt in de L1 nog niet zo van pas )
mirandah schreef:
Mooi paard Bonito. Is hij echt maar 1.53? Toont veel groter. Hoelang ben jij?
Oke. Ik schat hem op 4000. Het is zonde dat je hem geruind hebt.
retivi
Geplaatst: 17-01-11 17:32
Heb ik niet gedaan hoor! De vorige eigenaresse. Zelf had ik dat nooit gedaan, ik heb hem ook als hengst gekend en hij was harstikke braaf. Zonde idd wel.
4000 euro... Daar gaat hij in geen 4000 jaar voor weg
Hahaha dat kan, maar het is puur om het feit dat hij geruind is .
KingsJewel
Geplaatst: 18-01-11 21:12
sammiejo: 2000 geen prestaties of wat. litri: als die hengst was gebleven had die hoger geweest 7500 letsdunit: mooie merrie jammer van lengte 8000 danaderese: mooie hengst denk veel potentie 9000 retivi: jammer dat die ruin is en zijn lengte 7500
Naam. manchego II Geslacht. Hengst Leeftijd. 8jaar Ras. PRE Stokmaat. 1.63 m Afstamming. V. Melancolico VM. Diablo IV Prestaties. loopt onder het zadel M1 op wedstrijden loopt ook shows lange lijnen en onder het zadel. beheerst de piaffe en passage. is Apto goedgekeurd heeft succesvolle nakomelingen. heeft een gouden karakter.
Ik heb niet zo heel veel verstand van Spaanse paarden maar heb een kennis die bemiddeld in Spanje en heb in Spanje paarden zoals manchego II voor rond de 30.000 euro verkocht zien worden maargoed kan er helemaal naast zitten hoor.
Nouvel
Geplaatst: 19-01-11 20:57
ik doe ook maar weer eens een gokje...
Citaat:
Bonito XXXV 1.53m Ruin, van mei 2000 PRE, escalera (dressuur) gefokt.
8.000,-
Citaat:
Naam. manchego II Geslacht. Hengst Leeftijd. 8jaar Ras. PRE
25.000,- (maat, kleur, goedgekeurd)
mirjam_kl
Geplaatst: 09-03-11 20:42
Eerst even de taxaties, laten we wel wezen ik heb er niet heel veel verstand van (alleen de lipi's) dus ik doe gewoon mijn best. Ik hou wel in mijn achterhoofd dat de paardenmarkt op dit moment niet heel gunstig is
@SandravdB,Mooi gebouwd, aansprekend koppie, zwart. Gok op 5000 @ Sjolvir, Ah die heb ik al in het echt gezoen. Vond toen dat die nog iets moest uitzwaren. (achterhand) 5000 @ SammieJo, 1500 vanwege onervaren, geen premie en exceem. @ Haleyjames, Ruin, kon eerste afbeelding niet zien dus ik zag alleen koppe. schat op 5000/6000 @ Letsdunit, Geen premie, wel aansprekend koppie, 4000 @ Danaderese. mooie kleur, sowieso gaaf ding. Voor nu 5000 maar dit kan in de jaren veel meer worden. @ Retivi, ruin, toont wel groot (misschien ook omdat jij kleiner bent maar toch), 5000 a 6000 @ Sasjumper, moeilijk....enorm gaaf paard. Ik ga voor 20.000