Wij hebben even rustig aan gedaan, ze heeft een flinke bloeduitstorting op haar been en dat heb ik voor de zekerheid maar even laten scannen. Gelukkig geen pees beschadigd. Nu weer rustig opbouwen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je hebt vast erg genoten van jullie bosritje met het beetje mooie weer!
en dat Rambo minder fel schrikt, dat is echt super!
Een absolute aanrader!

ik vind haar ook steeds mooier worden.Zinzi_jewel schreef:Leuk Jenara , Hoogeloon dat is vlak bij ons het water is dan het vessems ven geweest.
Welke B&B had je ?
Heb trouwens een kaptoom gevonden . Een van Waldhausen. Goed genoeg om mee te beginnen , nadelen van kaptoom vindt ik toch wel dat bij alle de neusband best strak moet .
Heb er diverse gepast .
Nu ook nog deken en dekjes uitverkoop houden . Zodat ik andere maten kan gaan aanschaffen voor Cammi
mooie streek!!
Zondag L2 debuut en selectie dus ben benieuwd! Al gaat dat vast helemaal goedkomen
Zijn wel vanochtend even bij de da geweest. Niks ernstigs maar gewoon een kuchje van Peet wat maar aan bleef houden en waar ik hem even bij wilde ondersteunen. Nu wat spulletjes meegekregen en hopelijk is hij er snel vanaf! Elisa2 schreef:Je bent er zuinig op Flubberboot, hopelijk is hij snel van zijn kuchje af en alvast veel succes bij jullie L2 debuut. Spannend hoor, gelijk een selectie. Ga je alle selectiewedstrijden rijden?
Maar dit kuchje heeft hij al een tijdje en wilt maar niet weg. Zit ook niet echt verbetering in dus dan maar even helpen!
Dat paard trekt echt alles uit de kast hahaha

en ik wil verdorie alleen maar stappen
Elisa2 schreef:Kucht hij vanuit zijn longen (buik) of vanuit zijn keel? Leuke uitdaging die selectiewedstrijden, ik snap de planning zo. Een derde heeft inderdaad weinig zijn als de eerste twee niet goed genoeg gaan.
Fijn dat ze zo goed gaat Maartje, wordt ze zo druk?
Kun je niet de bosybuilder voeren? Schijnt ook een goeie te zijn (geen ervaring mee overigens aangezien die van mij altijd te dik zijn
)
Maar hij heeft ook gewoon 0 conditie meer .. 

)
Maar laat nu niet meer zo snel van mij winnen en moet af en toe creatief zijn om hem daar te krijgen waar ik hem wil. Maar we hadden heel fijn afgesloten en daarna even een douche en goeie rolbeurt