Chanelle007 schreef:Normaal ga ik vanavond naar de Manege om Apollo uit te halen. Gisteren heeft hij en Wintoe een rustdag gehad.
Komt hij dan wel een paar uurtjes buiten als hij een rustdag heeft en jij niet naar hem toe gaat?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Earth schreef:Wat moeten we lezen dan? Want ja het is een misschien banketstaaf gezegd, maar het is wel zo toch? Paard is nog hengst, jullie weten nog steeds niet goed hoe je met hem moet omgaan(logisch, dat leer je niet zo snel, dat is ook niet erg) en hij staat binnen toch?
SusanH schreef:Snap ik nu goed dat hij niet buiten komt overdag buiten de tijd dat jij er bent om met hem te werken? Daar zou ieder paard van over de flos gaan helemaal nu het frisser is. Dan is het niet gek dat hij eerst gaat rennen zodra hij in de longeercirkel komt.
Chanelle007 schreef:SusanH schreef:Snap ik nu goed dat hij niet buiten komt overdag buiten de tijd dat jij er bent om met hem te werken? Daar zou ieder paard van over de flos gaan helemaal nu het frisser is. Dan is het niet gek dat hij eerst gaat rennen zodra hij in de longeercirkel komt.
ja zeg ik moet ook nog naar school hoor
Chanelle007 schreef:jullie peizen echt dat ik kan springen en vliegen eh