En ik ben nogsteeds weg van je hoofdstel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Nynke schreef:Naja zal me er toch eerst voor in moeten lezen eigenlijk..
Lief koppie![]()
Ook mooie lange manen, jaloeers. Ik vind de vlecht er helemaal niet zo verkeerd uit zien hoor, het is echt een kwestie van oefenen![]()
Dat is een gebitskaartDie krijgen we zodat de tandarts de volgende keer weet wat ie er aan gedaan heeft
![]()
Ja alles is goed gegaan, ze kwam alleen wel bijna door de verdoving heen
Ze was alsnog erg sterk, stapte zo nu en dan achteruit enzo haha.
renskep schreef:Hier ligt ook een dun laagje sneeuw!
Nynke! Jij ook een zonder sokken. Siebe heeft ook geen sokjes meer. Ook vanwege mok. Ik vind het erg jammer, zeker omdat Sieb zo'n lekkere stevige Fries is... Nu is t net een dik zwart paard
Bamii, dat is zeker een rijfoto om trots op te zijn! Wat loopt ze netjes daar!
LadyKim, PUPPY'S![]()
![]()
(kleine rottweilertjes? Of iets anders?)
Captain heeft een flitsend setje!
Een paar pagina's terug ging het hier over dekens en welke maat jullie Friezel had.
Ik had echt geen idee, dus ik heb gisteren even gespiekt in de deken die Siebe op had en daar stond maat 145 in. Maar dat is wel heel erg klein, of niet?
Wij hebben gisteren weer les gehad en het ging echt super goed. Ik dacht even dat ik het verkeerde paard uit de stal gehaald hadHet was opstappen, wegrijden en meneer was er al. Mooi voorwaarts, neerwaarts, lekker stuurbaar en goed op mij en mijn zit aan het letten. Toen hebben we een beginnetje gemaakt aan het wijken. Wat hij eigenlijk in het begin meteen goed oppakte, maar na een paar minuten ging hij er meer over nadenken en toen waren we het even kwijt. Geeft niks, gewoon lekker door oefenen, tot meneer andere trucjes tevoorschijn toverde. (Instructrice heeft met met zijn vorige bijrijder de piaffe geleerd, vanaf de grond met klikken van de tong.) Meneer deed de piaffe ipv 'simpel' wijken voor het been
Heb ik weer.
Maar al met al dik tevreden over mijn les. En geen foto's voor jullie
LadyKim schreef:Lekker lesje ! En piaffe ? Hoezo is hem dat geleerd ?
Wat doen jullie zoal ? En staan jullie paarden op ijzers ?
Captain schreef:Dank jullie wel!
Renskep piaffe? Haha, is weer eens wat anders!
Ladykim, een cavemore is eigenlijk hetzelfde als een hackamore behalve dat er extra ringetjes aan de neusriem zitten zodat je hem ook als kaptoom kunt gebruiken.
Menno is ook weleens vervelend en hangerig hoor, dat hoeft niet aan de optoming te liggen. Elk paard heeft weleens een minder dagje.
Vervelend he al die bevroren bakken.. Niks aan.Hier ook geen ijzers, maar toch erg vervelend.
Heerlijk hannelover, fijn is dat he als je vooruit gang boekt met rijden!
Vandaag lekker vrijheidsdressuur gedaan met Menno. Bak was toch te hard om te rijden en al een tijdje niet gedaan. Zo leuk, apporteren blijft zo grappig.En pionnen omgooien en weer neerzetten.
[ [url=m/UYWu1O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pMZmOd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FvgdJb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat tongetje!
[ [url=m/3tH1j9.jpg]Afbeelding[/url] ]