Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lrtj_ schreef:Als je echt vind dat ze te dichtbij komen is tijdelijk verplaatsen dan geen optie?
Lauke schreef:lrtj_ schreef:Als je echt vind dat ze te dichtbij komen is tijdelijk verplaatsen dan geen optie?
Nee denk het niet. We hebben meerdere paarden staan en allemaal aan huis, dus dat gaat de eigenaar dan een hoop geld kosten.
gelukkig hebben we wel goede waakhonden, die bij het minste geluid al aanslaan, zeker s nachts en die je als je een vreemde bent ook echt wel grijpen. Dus dat stelt iets gerust.
lrtj_ schreef:Dat ligt bij Nijmegen in de buurt toch of klopt mijn topografisch vermogen niet.
Dan komen ze denk ik eerder eerst onze regio door en dan richting die van jou.
Echt verschrikkelijk deze mensen ik hoop zo dat ze een keer het verkeerde paard treffen die ze lam slaat.
M_arjolein schreef:Sanet ik rijd B. Dit was mn 2e wedstrijd officieel ben 1 x buiten mededingen gestart en toen had ik 180. Jammer haha. Dit was dus mn 2e officiele. I volgens de jury had ik het nog wel kunnen ophalen had 7ens en dus 3 en een 3-2. Naja dan moet alles erna wel echt goed zijn. Bij mijn 1e wedstrijd zei de jury dat als ik niet fatsoenlijk kon galopperen ik niks in de B te zoeken had. Had toen 144. Sindsdien ben ik een beetje angstig voor zo'n herhaling.