Freibergerweekend weet ik ook nog niet. Denk er ook over om misschien een dag(deel) te komen zonder paard.
Wat een prachtige foto's komen er weer voorbij. Heerlijk genieten zo te zien met jullie Fribi's
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Fijn dat het goed gegaan is, mooi plaatje zijn jullie
Gaaf dat Heros het zo leuk vindt. Geen idee hoe Nadia het zou vinden, zelf ben ik in ieder geval niet zo'n held
) eigenaar ben van Casti. Casti was net 6 jaar toen ik hem kocht en was een wat verlegen en schichtig type. Hij komt via de familie Vastenholt rechtstreeks van zijn fokker in Visp.
) vindt hij allemaal mooi. Casti is, ondanks zijn jonge geest om het zo maar even te noemen, nooit moe en beschikt over een eindeloze looplust.

. Impressie werd wat groter.
Heros gaat haar nu hopelijk opvolgen in de wedstrijdsport

Casti is zondag voor het eerst mee geweest naar het strand! Halverwege kwam ik er alleen achter dat ik eigenlijk alleen m'n bosrij-uitrusting mee had, dat wil zeggen, S-hackemore die niet veel indruk maakt als ze echt gaan
. Ik kon mij herinneren dat je bij Parnassias Zandvoort eerst het duin in kan. Plan was om eerst een uurtje door de duinen te struinen met vader en hond, dan op een rustige overgang het strand op en hopen dat hij dan al iets tam is. Bij het strand aangekomen waaide het een stuk harder dan mijn weersverwachting mij wijsmaakte. De duinen waren afgesloten voor honden en paarden (vanwege de vogelgriep?). We moesten dus meteen het strand op, over een mega drukke duinovergang.
Scheisse!
). Op het strand vlogen de honden en rennende kinderen hem om de oren. Ook waaide er van die vlokken wit schuim in de rondte
. Casti ging nog eens staan en keek 360 graden om zich heen, brieste, drukte zn staart wat dichter in zijn naad, en stapte weer moedig achter vader aan naar de branding toe. Hij wilde meteen van het schuim proeven
stak zijn neus in het zilte zand en dronk wat zeewater. We stapte een minuut of 10 richting het zuiden, dicht tegen papa aan. Toen een twijfelachtig drafje, want oh oh wat is het spannend als er zoveel te zien is. Toen een wat vastberadenere draf, en toen er weinig mensen waren een galopje! Ik heb precies 0 keer aan de hack hoeven zitten omdat Casti besloot dat het het veiligst was om heeeel goed naar mij te luisteren. Richting de trailer durfde hij harder te galopperen. Genietennnnnnnnn!!! Maar zodra ik hohhh zei kwam hij meteen weer terug
zo zoet!
Had niet durven dromen dat hij zo dapper zou zijn en echt geen kik zou geven. Wat een topper is het ook! 

hopelijk kan ik hem net zo ver opleiden.
.
). Dat picknicken wordt natuurlijk nog leuker als mijn eigen pony erbij is!
Nouja, semi-eigenaar, het is het paardje van mijn moeder. Sinds ongeveer een maand zijn wij trotse eigenaar van Millenium, oftewel Millie, een merrie van 15 jaar.
Leuke foto's komen er voorbij