Hij is inderdaad lekker koel. Heb je hiervoor wel al eens iets op zijn rug gehad, een deken of dekje oid?
Verder ben ik het met nicolanca eens

En ik kijk ook al uit naar foto's van Briska als je haar weer gaat bezoeken nicolanca!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maghreb schreef:Leuk om weer van jullie te horen
Cambiar, fijn dat Chawek nog steeds zo makkelijk is. Wat bedoel je met 'een andere orde' tijdens het wandelen? Wil hij dan wel dekken? Is de castratie weer helemaal van de baan?
En fijn dat het voetjes geven goed gaatMag ik vragen waarom je ervoor kiest dit met touwen te doen? Vindt hij het niet fijn als je met je handen aan zijn benen komt?
Ik heb Bouazine zonder touwen geleerd voetjes te geven, maar zij vond het ook nooit erg als je aan haar benen komt. Ik moet wel eerlijk toegeven dat het nog steeds wat onrustig is af en toe, maar ze doet het ook erg goed. Met Bouazine kan ik trouwens echt nog geen uur aan een stuk werken, daar heeft ze absoluut de concentratie nog niet voor. Ze wordt na een tijdje wat onrustig en gaat dan schrapen, voor mij een teken dat ik te lang door ben gegaan. Maar ach, we hebben alle tijd![]()
Leuk Nicolien, ik ben zo benieuwd naar nieuwe foto's van Briska! Tjonge, het is wel erg ver rijden inderdaad, maar door een heel mooi landschap zo te horen!
Wat grappig trouwens dat je zegt dat haar komt al wat breder is. Bij Bouazine is dat dus totaal niet het geval, zowel haar kont als haar borst zijn nog steeds mega smal, haha. Maar haar hals is wel al errug stevig aan het wordenHeel mooi vind ik. Leuk ook dat Briska nog zo gegroeid is in de winter. En ik denk dat er in de lente en zomer nog wel wat cm's bij zullen komen
![]()
Chawek is ook al erg groot dan Cambiar! Ik ben benieuwd hoe hoog hij zal worden. Weet je de stokmaat van de ouders? Hij ziet er sowieso al erg volwassen uit, ik zou hem ook dezelfde leeftijd schatten als Bouazine
Maghreb schreef:Cambiar, het spijt me als je je aangevallen voelt door mijn bericht, dat was niet mijn bedoeling. Een techniek moet bij jou en je paard passen, en daarom ben ik van mening dat technieken niet per se goed of slecht zijn, het gaat om de manier van toepassen. Fijn dat het voetjes geven nu zo goed gaat.
Ik kan de voordelen van het gebruik van touwen zeker wel inzienHet filmpje is trouwens verwijderd geloof ik, dus die kan ik jammer genoeg niet zien.
Bonjoy, super leuk dat je overweegt er een Berber bij te kopen! Succes en veel plezier op je zoektocht. Ik zal ook een beetje rondkijken voor valk Berbers!