Geld zat er vooral in als ik was wezen stappen . Gooide ik me broek in de was want die zag er dan niet meer uit, en tja dan vergat ik het geld eruit te halen .
Ik ben al uitgenodigd door een vriendin van me om het op Aruba te vieren . Dat trekt me wel .
Anoniem
Geplaatst: 22-02-09 00:02
Mja, ik ben normaal wel een echte carnavaller maar dit jaar door omstandigheden echt geen trek in!
Ben gewoon toe aan een bijkomvakantie!
blackparel
Geplaatst: 22-02-09 00:02
sorry ga niet bij reageren dan moet ik zooooo veel lezen is me iets teveel hoor sorry . jullie gaan zo kei hardt vandaag lekker met djemo naar buiten geweest mij dochter priscilla is mee geweest op winnie. lekker gepoest en gedaan ,en toen opzadelen en weg wezen ,ik zat op djemo en hij begon te stijgeren ik dacht o is dit mijn paardt ,hij heeft dat echt nog nooit gedaan terwel ik er op zat hij deed het tot 2x aan toe ik moest wel lachen hoor . we hebben een buiten rit gemaakt van 2 uur het was echt een hele relexde buiten rit heerlijk was het ,en dat hebben we bij ons in de buurt gedaan. iedereen een heel fijn wekend toegewenst
Hahaha ze wilde het ook wel in Brazillië gaan vieren, maar daar hoor je ook nog wel eens dat er dode vallen... Dat lijkt me wel weer iets minder . Op Aruba is het ook wel gezellig en daar kan ik gratis verblijven in een hotel waar dr paps directeur van is . Als we op tijd afstuderen wil die zelfs mijn ticket betalen, die man is een beetje gek , maar ik vind het niet erg!
Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen nee haha. Een vriend zou me vanavond nog bellen/smsen als hij nog weg zou gaan.. Nog niets gehoord.. Naja, dan maar lekker op bed zo
Ach is ook wel eens lekker . Ik ging vroeger echt elk weekend uit en nu eigenlijk niet meer zo vaak maar het is wel gezelliger. Het werd vroeger zo'n sleur, zo standaard . Nu kan je dr echt weer van genieten .