Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat is dan ook wel weer een voordeel wat spanje heeft en Nederland Regenland niet

Elke dag naar je paardje toe, genieten van het zonnetje. Maarja, jammer genoeg moet ik nog 4 jaar.. Gewoon doorzetten, gaat wel lukken!

En leuk dat het goed ging met je dochtertje!!
.
Maar idd, misschien als ik hier wat langer blijf, de taal beter kan, dat ik het dan hartstikke naar me zin heb!

Toen we net over het viaduct waren op weg naar het zandpad, kwam er heel hard een trekker aan rijden en die had mij niet gezien. Vicky draaide zich snel om, had ik wel verwacht, maar dan de andere kant op, daar lag ik dan, op de grond. Ik had gelukkig de teugels nog vast, Vicky stond daar naast me maar te blazen. Dus ik klim er maar weer op en we rijden verder. Ineens is Vicky het hele begrip stap vergeten en ik kreeg zere handen van het inhouden. Wij de weg afrijden richting zandpad, reedt daar weer een trekker
Ik dus maar weer rechts omkeert, want daar had ik echt geen zin in. Net toen ik het viaduct weer op wilde rijden, kwam diezelfde trekker er weer aan en toen ben ik maar even weer terug gereden. Vervolgens heel snel het viaduct over en weer snel naar huis. Vicky was helemaal bezweet
terwijl ze praktisch niks had gedaan. De keutel.
Ik heb hem gelongeerd, daar heb ik foto's van en een filmpje (let niet op mijn stem). De foto's en film zijn gemaakt met mijn telefoon, dus niet van de beste kwaliteit.

(zie fifty op de achtergrond, die was als een gek heen en weer aan het racen)

Net Brammetje, heeft ook altijd van die heerlijke dribbelpasjes hahaha