Furia -> Wat een werk hebben jullie eraan gehad zeg! Maar het is wel erg mooi geworden!
Esssss -> Wat naar voor Fuego..... Misschien toch te vroeg met hem aan de gang gegaan?
Ik hoop dat de Da morgen wat voor hem kan doen om de pijn te verminderen en dat de ontsteking snel verdwijnt.
Lisanne had vanavond weer les, en het zag er al wat beter uit dan vorige week.
Alleen vergeet ze toch telkens weer contact te houden met de teugels, ze rijdt met slappe waslijntjes.
De galop heb ik helaas niet gezien van haar, want toen was ik Grytsje aan het opzadelen, maar ik hoorde dat dat ook al een stuk beter ging!
Vanavond tijdens de les was Grietepiet gruwelijk heet en voorwaarts.
Ik bleef maar 'ho maar' en 'rustig' tegen haar zeggen, en in het begin hielp het wel iets, maar op een gegeven moment niet meer.
Ze leek wel een harddraver en wilde niet rustig terugkomen, ook niet toen ik op gegeven moment de teugels maar eens aantrok.
Toen ik naast de hoefslag ging stappen raakte ze alleen maar nog meer opgefokt, doordat de anderen wel draafden.
Dus zei de instructrice dat ik haar maar even moest laten gaan en dan maar even nóg meer voltes moest rijden en nóg meer oversteken.
Dat heb ik haar laten doen en ze stoof er vandoor in een keiharde draf.
5 rondjes hield ze het vol en daarna kakte ze in en kon ik weer normaal meerijden.
Wat een rare griet is het ook....... MAAR WEL HEEEEEEEEL ERG LIEF! 
Met de galop moest ik helemaal alleen, omdat ze nog zo onstuimig is.
Elke keer gaat het een klein stapje beter, en ik kreeg zelfs een groot compliment dat ik als een huis zat in het zadel!
Alleen moet er nog wel aan de bochten gewerkt worden, want ze gaat zowat plat die bochten door waardoor we bijna onderuit gingen, ze kon zich nog net op tijd herstellen.
Hoe kan ik dat het beste doen? Met longeren?
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 06-10-07 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt