Hahaha wist niet dat 'k zo makkelijk te vinden was Maar wel mn vrienden afgeschermd dus! Kon je ook dingen nog wel zien? Profielfoto dus, kon je 'm ook vergroot bekijken?!
Jeetje, ineens een hele bups vrienden erbij hahaha!
Figo en ik hadden een dipje zaterdag. Hij was heel zenuwachtig en het leek wel of hij kopschuw geworden was. Bij het grondwerken probeerde hij er af en toe vandoor te gaan en hij was er helemaal niet bij. Het lieve knuffelpaard was plots helemaal verdwenen... Nu had hij wel last van waterige ontlasting en tijdens het grondwerken stond hij plots helemaal gekromd te mesten (wel mooie bolletjes). Misschien nogal last van zijn darmen en daardoor zo lastig? Gisteren heeft stalgenootje bij hem gekeken en hij stond rustig te eten, gelukkig.
Ik kwam jou, Dominique, wel tegen op facebook en kon best veel van jou zien.. Foto's enzo, en een filmpje geloof ik Zal wel komen omdat we nu wat gemeenschappelijke vrienden hebben. Heb jou ook even toegevoegd!
En Geeske, jou ben ik nog niet tegengekomen, zal zo eens mijn best doen
Hopelijk is er niets bijzonders met Figo!!
liesd
Geplaatst: 25-03-13 22:17
Vals alarm, hij was weer zijn eigen lieve zelf Stalgenoot zei dat zijn paard ook niet te genieten was zaterdag, en dat er een onbekend hondje de stal onveilig had gemaakt. De combinatie daarvan en wellicht wat last van zijn darmen zal iets te veel geweest zijn. Hij at daarnet rustig zijn emmer leeg en viel in slaap tijdens het poetsen, dus weer volkomen normaal!
Inderdaad! Maakte me toch wel zorgen, want ik ken hem helemaal niet zo. Hij had ook geen last meer van dunne mest, dus ik denk dat hij gewoon ook erg gestresseerd geraakt is door iets, misschien dat hondje. Overbezorgd, zeker?