Of zeg ik nu iets heel doms
? Ik onthoud dat soort dingen ook nooit echt.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Ik onthoud dat soort dingen ook nooit echt..
.
. Het is idd heel moeilijk maarja, ik doe Shaddy er ook geen plezier mee om haar nog langer niks te laten doen.
.
. Er komt ookal een dun korstje op
.
. 

. Heb het echt gehad daar! Nog een zomer en in de winter hopelijk naar een andere stal!
. Hopelijk vind je een andere fijne stal.
.
.

. Dus is dus wel ideaal! evdpanne schreef:Pffff kom net bij stal vandaan was weer erg gezellig.... Ik zou van stal verhuizen maar de staleigenaar deed de laatste tijd nogal moeilijk enz. Net zegt ie toe dat ik dus wel naar die stal mag. Ik helemaal happy! Maar kronkel in de kabel, dr gaan er twee doorverhuizen dus ik zou dan de stal krijgen die dus telkens vol loopt als het regent en waar steeds niks aan gedaan wordt. Lekker banketstaaf terwijl ik dus eerst een ander belooft had gekregen! Maar ja nu heb ik dr dus weer gezeik mee. Heb het echt gehad daar! Nog een zomer en in de winter hopelijk naar een andere stal!
. In de zomer is de stal niet zo belangrijk, maar ik wil van de winter dat ie toch wel ergens lekker staat! Ik zou naar een grotere stal verhuizen, maar ja nu zou dat betekenen dat ik in de box kom die altijd onderloopt als het hard regent. En dan staat ie op nat stro, vind ik ook geen fijn idee... De staleigenaar heeft daar de hele winter nog niks aan gedaan en gok dat ie dat niet gaat doen ook...
. Er komen steeds meer paarden (en natuurlijk ook stallen) bij maar geen faciliteiten. We zitten nu al zeker in de 50 met aantal paarden en we moeten het doen met een 20x40 bak en een longeerring. De staleigenaar beweerd dat ie pas een extra vergunning krijgt om bak aan te leggen als er 149 paarden staan... Als er zoveel paarden staan dan is twee bakken als nog niks....
. De bak zou een 20x40 zijn maar denk dat dat zelfs groot is
. Geloof niet dat ie dat red... Kwam ook een keer op stal waren er nog vier voor mij om te longeren. Dus een minimale wachttijd van twee uur. Dat schiet natuurlijk ook niet op! Stallen mag ie er vreemd genoeg wel bij bouwen. Maar ja die leveren natuurlijk geld op. En zolang er mensen blijven komen hoor je hem niet klagen...
.
.
. In draf en galop niet maar dat is logisch. Zometeen de wond weer afspoelen want de paddock/wei is erg droog waardoor er veel stof in de wond komt.