Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Robijntjah schreef:Ik kan niet meedoen aan deze discussie met mijn nepfries
Maar nu ik hem eenmaal geprobeerd heb,moet Karina hem gaan verstoppen als ik op visite kom
heikedenise schreef:ik heb geen barokke fries heb echt een klassieker
Het lijkt net of rints ook jarig is geweest! Al die kadootjes voor dr! gelukkig gaat het weer beter met dr!
Ik scheer zelf nooit dus eigenlijk nog nooit mee te maken gehad, maar het is natuurlijk wel logisch, je maakt een groot verschil in temp.
Tjsah het is het karakter waar we op gevallen zijn 

jus schreef:Voor mij is het probleem vooral gekomen omdat men alleen gefokt heeft op uiterlijk en kleur en de bewegingen een beetje hebben achtergelaten. Goede fokkers proberen dat te verbeteren iets wat de portugezen al jaren doen en dus ook sterkere paarden hebben.
jus schreef:Op de Spaanse dressuurkampioenschappen waren nummer 1,2 en 3 Iberische paarden en daar deden zat warmbloeden mee en dit waren gewoon barokke types.
. Helaas is er niet van gekomen om zijn knotjes op de foto te zetten
. Ik was de sleutel van de kast vergeten dus ik had geen elastiekjes om knotjes te maken in zijn sokken
. Nu zijn ze een beetje weggeveild door de hoefsmid, gelukkig hield ie dr wel een beetje rekening mee
.
. De eigenaar is een vriendin van mij. Ik heb haar leren kennen door Atlas
. Ik zal even kijken of ik een foto heb van Komiek (vast wel
). Komiek is een NRPS (volgens mij) en eigenlijk is ze van alles wat... Er zit waarschijnlijk wel arabierenbloed in maar verder geen idee
(eigenaar weet het zelf ook niet). 
. Let niet op hoe ik erbij zit
. Geen idee wat ik aan het doen ben
. Dit is een paardje bij mij op de manege, waar ik de onderlinge wedstrijd mee heb gereden.
.

. Het stel met dezelfde deken.

dacht echt dat hij zou gana stuiteren en gek zou doen bij de tandarts maar hij heeft z'n eigen netjes gedragen, hij vond het natuurlijk niet leuk maar heeft gene rare dingen gedaan. buiten dat hij 1x een ontsnapings manouvre probeerde, achteruit z'n stal uit lopen terweil de tandarts er achter aan liep hahaaha, aar hij had al snel door dat dat niet werkte. ben weer heel trots op hem
hij kwam erna ook zo lief knuffelen, echt zo van: is het over ?
spokie79 schreef:Peet, wat een leuk stel celine en roxy. Hoe zou ze nu aan die gebroken arm komen met al dat gestunt..
we hebben nog niks gehoord of ze hem kopen of niet, jongentje reed niet de sterren van de hemel maar was wel erg lief voor hem dus duimen maar
). En ach dat goed leren rijden komt wel op den duur...