Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Yenneke schreef:Weet een van jullie wat de prijzen tegenwoordig zijn van een baaltje stro en hooi. Is toch ongeveer 8 plakken per baaltje ofzo? Koop al een aantal jaar dit soort dingen niet meer zelf in, dus zou het echt niet meer weten...
Prinslover schreef:Soeske: Geweldige foto's van Goya! Mooie kwaliteit ook. Hij kijkt echt weer lekker snoezig!
Esmee: Jeetje, wat is dat nou.. Had ik niet van je verwacht, ik kreeg de indruk dat je het daar wel erg leuk vond? Misschien veranderd er nog een boel in dat halve jaar, en krijg je het toch nog heel leuk. Maar kan heel goed begrijpen dat je heimwee hebt! Hoe was het op Fuego buiten?
Saida: Goede beslissing hoor, dan nog maar even op de manege paarden, maar daar leert ze ook veel van!![]()
Furia: Nee, helaas ik sta ook nog niet in de top 10. Beetje jammer dat je ook niet kunt zien hoeveel stemmen je nu hebt he.. Zou weet ik toch ook niet hoe ik ervoor sta, maarjaIk mis Madelief hier in het topic, die is zeker druk met school enzo? Ik neem ook even een kijkje in je topic