Haha Robijn, sinterklazig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Matheno schreef:Stalhouder probeert mijn paard te registreren, maar hij is niet te vinden. Meerdere mensen dit gehad met hun PRE?
Hij is overigens al een jaar of 3 in NL, en daarvoor nog 2 jaar in Duitsland geweest.
Maartje_M schreef:Elevada wisselt zo... ik heb een paar dagen super relax met haar kunnen werken en gister is er dus iets gebeurd en dan is ze compleet over de emmer en kan ik er niks mee. De volgende moet echt een stabiel paard worden
Hier geen problemen met de Spanjaarden. Idd op chip zoeken kan ook helpen. Voor PRE geldt wel dat ze op je naam moeten staan
Matheno schreef:Stalhouder probeert mijn paard te registreren, maar hij is niet te vinden. Meerdere mensen dit gehad met hun PRE?
Hij is overigens al een jaar of 3 in NL, en daarvoor nog 2 jaar in Duitsland geweest.
Autumnn schreef:Maartje_M schreef:Jij hebt hem nog niet zo lang toch? Rustig aan doen kan dan nooit kwaad!
Elevada staat hier al 3 jaar, mag onderhand wel gewend zijn
Klopt, vanaf 8 aprilnee hoor dat doe ik ook niet maar ik dacht dat buiten poetsen wel al kon. Maar dat geeft niet. Doen we even een stapje terug.
Maartje_M schreef:Elevada is ooo mega hengstig, maar gaat gelukkig niet gek doen
Ik vind ze heel mensgericht ja, maar mijn Welsh is dat ook dus ik weet niet of het echt een ras dingetje is
_Zsazsa_ schreef:Matheno schreef:Stalhouder probeert mijn paard te registreren, maar hij is niet te vinden. Meerdere mensen dit gehad met hun PRE?
Staat de Carta op jou naam?
En niet het levensnummer invullen maar het chipnummer.
Ik heb er 1 die pas net in NL is en zelfs die werd al gevonden in de database. Maar wel alles op chip ingevoerd.
Matheno"[quote="_Zsazsa_ schreef:Matheno schreef:Stalhouder probeert mijn paard te registreren, maar hij is niet te vinden. Meerdere mensen dit gehad met hun PRE?
Staat de Carta op jou naam?
En niet het levensnummer invullen maar het chipnummer.
Ik heb er 1 die pas net in NL is en zelfs die werd al gevonden in de database. Maar wel alles op chip ingevoerd.
KellyR schreef:Azmay schreef:Je paard hoeft alleen een UBN te hebben, of ze op naam staan is niet relevant.
Hoe wil je je paard een UBN geven als hij nog geregistreerd staat in Spanje?
Stamboek zal hem toch echt in Nederland aan moeten melden en dat doen ze niet zo maar.