Ik moet ook weer een nieuw dekje vrees ik... Chim krijgt achterop haar rug, vlak bij haar aangrenzing van de heup schuurplekken van haar sjabrak! En dat terwijl ik toch echt maar max. 1x per dag rijd... :S Iemand aanraders die mooi barok staan, zacht zijn en goed onder een lang dressuurzadel passen? (lange bladen)
Haha ik vind dekjes wel leuk, maar rij toch niet nu en ze zijn vaak nog duur ook! En setjes heb ik ook niks mee, sowieso bandages al niet, zijn nou niet bepaald gunstige of goede dingen voor de benen met het rijden schijnt maar het is wel leuk om je kleding te matchen met je dekje
Dat heeft Mo ook bij 1 dekje Geeske, die heb ik meteen weggedaan! Ik rijd veel met Anky dekjes (heb ook extra lange zweetbladen), QHP, een kiefferdekje en wat simpelere HH dekjes.
Bandages doe ik over het algemeen alleen om bij fotoshoots of andere bijzondere gelegenheden Gewoon voor de mooi. Vind ze ook niet ideaal in gebruik en echt goed is het idd niet.
Peesbeschermers rijdt ik wel bijna altijd mee, behalve als Mo haar benen zo bemodderd zijn dat ik geen zin heb om ze helemaal schoon te maken
Ja dekjes altijd leuk. Geeske ik heb er eigenlijk geen last van dat er schuurplekken van mijn dekje zijn. (maar nu ben ik ook wel een zeur. de dekjes worden na 1 keer gebruiken gewassen en ook mijn peeskappen gaan regelmatig de wasmachine in.) Verder gebruik ik inderdaad graag die van Anky omdat ze goed passen op brede paarden. maar ik heb er ook 1 van een Engels merk (shire) of zo die past ook goed.
Oooh mensen ik heb echt een heerlijke dag gehad! De eerste pasjes met Twice aan een touwtje gemaakt (zie fb voor de liefhebbers) en daarna heerlijk 20 minuutjes met Mo in de bak gereden en nog even een stukkie naar buiten geweest!
Ik denk al, zoek maar op Jolijn? Dat kan me uren gaan kosten om jou te vinden! Haha maar je achternaam stond er bkijkbaar eerst.. Ja fout issie he...
Ik ben ook voorzichtig met facebook en bokt enzo hoor
Edit: HA! Ik heb jullie allebei gevonden. Maar Jolijn, had jou bijna niet gevonden met die profielfoto van je Ik ben dus die bij die jullie nu een verzoek heeft gestuurd....