Esther: naa shannon was wel blij thuis te zijn en heeft hier ook genoeg mannen
daar moest ze eerst weer uitgebreid mee kroelen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar moest ze eerst weer uitgebreid mee kroelen
hahaha! Hoe ging je les? Ik ga de 11e in Delft!! Spannend
. Krijg kriebels als ik eraan denk
. Is geen barokke, die reageren niet op mailtjes helaas
.
Heb dr net even met pessoa gelongeerd en galop overgangen geoefend!
!
. Ontzettend veel sterkte voor je kleine mannetje ( voor jullie natuurlijk ook).
. Alvast heel veel succes.
.

?! Iemand moet nog een proefje voorlezen hihi
. Ohh lekker zwemmen zeg! Leuk dat je dat allemaal met Jesse doet!
Eens kijken hihi. Moest natuurlijk weer meteen een heel weekend weg
. Balen hoor.. Maar hij was blij me te zien gisteren, alleen heb ik toen niks meer gedaan! Hoop dat ie net zo lief is vandaag
.
. Staat er een vriendin tegen me aan te praten en let je even niet op
. Ach hopen dat het gewoon een fase is en ze er weer over heen groeien
. Wij hebben bij ons op stal toch al zo'n handige bak, er staat te veel omheen... Dus telkens weer iets nieuws om van te schrikken... En ook mensen die achter de schuur vandaan komen, dat is ook best wel spannend!
.
Hoe denkt hij over auto's? Want ik heb een paar truitjes van Basje en tja, dat is allemaal rood van Cars (Disney). Als je wil, bewaar ik ze voor je. Weet je al meer, wanneer Jesse aan de beurt is? En wat ziet Baron er goed uit! Zo! Petje af. Heel veel sterkte de komende tijd!
Hier weten ze dat je er vanaf half juni beter niet kan wezen. Daarvoor valt het reuze mee. Het zal wel september zijn eer we onze paarden er weer in wagen. Op de Utrechtse Heuvelrug schijn je er helemaal geen last van te hebben, dus mss dat we een keer bij Rhenen gaan rijden! Daar is de omgeving ook erg mooi. Hebben jullie de snelheid nog gemeten? Sam vertrekt met een gang van 61 km per uur. Daarna kon de teller het niet meer bij houden..

Dus Sam staat lekker uit te buiken op de wei. Des heeft ook al even vakantie. Enne, ik heb het ook druk want Bassie heeft eindelijk ontdekt waar de wc voor is en dat is me interessant. Ik denk dat ik er nu minimaal 4 keer per uur sta zo ongeveer, maar hij is vannacht drooggebleven en ook overdag blijft hij droog! Dus ik heb nu nog 4 onaangebroken pakken pampers staan, die waarschijnlijk niet gebruikt gaan worden! Ach, de Jumbo neemt ze vast wel terug.
. Aandacht weer even bij mij krijgen en als ie dan niet oplet
. Uiteindelijk komen we er wel weer
. De vorige keer ging ie er netjes doorheen, heb hem gewoon de hoek doorgepraat en flink beloont
.
.
. Ik hoop mee dat ze wat vinden en dat ze er iets mee kunnen
.
. Omdat mijn moeder en ik dat 's ochtends niet kunnen en mijn vader lukt dat wel.
. Shaggy schrok zich rot de eerste keer van de spuitbus
. Nu heeft ie er niks meer van
.
. Alleen Shaddy niet, die vind sprays heel eng en die ging dat ook achteruit lopen. 
(zie vaak door de bomen het bos niet meer en met de eigen namen ga ik vast nog hier en daar de mist in..)
Maar, de transport beschermers zijn al aangeschaft en gepast. En natuurlijk liep hij als een eend met die dingen, hahaha. Tis toch ook zo'n lekker ding!
En leuke pics zeg! Krijg spontaan zin in vakantie!!

! En dat als een eend lopen ken ik
haha. Mijn paard ook! Gebruik ze nu eigenlijk bijna niet.. doe springschoenen en peeskappen om.. Maar voor een langer reis wel verstandig! Wbt osteo of fysio weet ik ook nooit zo goed
.
Hoop dat het snel weer dicht is!
. Net zo!
Maar ach, vandaag wassie heeel lief, ook in de spookhoek, kanjer
.
!! Heerlijk, geniet er van! Sam en Des aan de vakantie ook, logisch, lekker voor ze! Haha, nee we hadden geen meter, maar hij ging echt hard!