Komen er binnenkort weer foto's ben wel nieuwsgierig!jolijn; lekker gereden lees ik, super!
Jesser: Okee dan! Ik heb Agaat ook een berichtje gestuurd op hyves.. Ik wacht wel ff dr antwoord af. Lijkt mij namelijk ook super zo'n clinic/les

Mies; Bah, ik kan me het goed voorstellen. Ben heel blij met onze binnenbak
. Het is echt een verrotte bak, slechte bodem, en het lekt her en der, maar je zit redelijk droog en je kan erin rijden
. Maar nog even wachten en dan heb jij er ook 1 !! Anita; Gaaf hoor, foto's! Ik wil Chico ook de spaanse pas leren.
Leuke foto's weer van Heike. Knappe vent hoor.
Esther; Werk je nu eigenlijk in die paardenwinkel? En is het leuk?
Amanda; Hihi, die Nino
. Gelukkig ging die niet echt zwemmen
. Saida; Dat klinkt super hoor
!! Leuke dag gehad dus. En lekker een sauna te goed, lekker ontspannen! Fijn dat het goed gaat met Rints!!
Houden zo hoor
.Zo gister begonnen met longeren aan een halstertje. Ging best goed, tenminste rechtsom dan (omdat we die al bij de boer hadden geoefend).
Linksom ging die niet... uiteindelijk iemand ff naast hem gaan lopen en zo aan de praat gekregen. Meneer was nog best dwars dus even de longeerzweep achter de billetjes gehouden
. Toen liep meneer wel! Het zien van de zweep was genoeg hihi. Daarna netjes afgesloten en vandaag weer geprobeerd. En jaa hoor, meneer deed het meteen
. Kwartje is dus heel snel gevallen
Aangezien hij het zo braaf deed, meteen maar een dekje + longeersingel omgedaan. Hij vond het een beetje vreemd (kon ik zien aan zn houding en oren) maar accepteerde alles prima
. Hij doet alles al zó braaf. Daarna nog 20 min over het erf gewandeld, was toch wel spannend in het donker
. Maar meneer blijft braaf bij me! Ben trots
. 
Chill
ga dus langs het bos ik op de fiets tsjil lekker naast me lopend.
ja hoor zeg ik ik ga hier altijd liggen 

. Eerst maar weer even bij reageren
.
Ik dacht dat ie wel maat had, maar had m niet zo groot verwacht haha. Vast omdat ie zo lekker barok is
Hij is nog érg onwennig buiten.... maar wie weet over 1,5 week hoever die is?!