[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 00:23

Van de week aan het oefenen geweest met Bram voor zaterdag (clinic van Piet Bakker)
Brammie is inmiddels 6, heb hem hoofdstelmak gemaakt en hij leert mij de rest volgens mij haha.
Hij wijst mij op mijn fouten, als ik te gespannen ben, hoofd omhoog, als ik niet goed stuur en mee denk doet ie het niet, als ik er niet bij ben met mijn hoofd gaat het ook fout.
Als je er wel bij bent met je hoofd hoef je maar te denken welke kant je op wilt en hij gaat. Maar steeds mij "afstraffen" op het gespannen zijn, is toch wel erg grappig

Beetje spanning
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Brave Bram (en Suuz)
Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 06:44

Hey Soeske, wat leuk!!! Dat wil ik uiteindelijk ook gaan doen met mijn mini, Boris :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 06:49

Citaat:
Elise Wat een pechtijd heb jij zeg! Ik hoop maar dat je een boel geluk tegenkomt en heel snel! Schandalig dat ze je na zo'n blunder zo lang laten rondlopen met pijn! Wie is jouw tandarts? De plaatselijke slager ofzo?

Was toevallig een hele knappe, jonge, blonde inval tandarts met hele mooie blauwe ogen...

:+

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 06:52

Goedemorgen,

Soeske wat mooi dat je paardje zo duidelijk is. Leuke foto's.

Fijne dag!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 06:53

Moggel! Jij bent er ook vroeg bij!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 06:56

Jij ook :D Om 6 uur gaat bij ons de wekker. Heb net manlief uitgezwaaid en nu nog ff halfuurtje voor mezelf voor ik de deur uit moet.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 07:01

Oh vandaar...

Ik ben al weer braaf 'Chef hek' aan het spelen...

:(

(met kiespijn.... )

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 07:04

:(:) Niet zo fijn.. zeker niet met kiespijn...

Zit nu nog lui thee te drinken hier...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 07:07

Ik heb net mijn eerste bakkie koffie op en ga nu voor de tweede :D

Kiespijn is wel minder geworden als gisteren (komt misschien ook wel door een overdosis Ibrufen, haha), maar oioioi het wordt wel een beetje dik...

Gisteren trouwens lekker gereden op KWPN projectje... Het wordt nog wel eens wat...

Vandaag Fjordje en de eigen paardjes weer doen. Die heb ik gisteren maar laten staan ivm het slechte weer (staan dag en nacht buiten, dus waren zeiknat)...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 07:18

Zo vroeg moet ik nog niet aan de koffie :))

Ibu's willen wel goed werken he!

Lekker dat je fijn gereden hebt op de KWPN-er. Leuk dat je ook fjordje rijdt.

Flan gaat vandaag ook weer aan de bak. Ik heb gisteren ook niets gedaan met haar. Ze is wel droog gebleven omdat de regenbui viel toen wij net binnen waren :+ Ik ga vandaag wat rechtrichtoefeningen (grond) doen. Samen kilometers maken haha..

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 07:19

Oh leuk! Dat doe ik ook vaak tussendoor. Ik word daar altijd helemaal op en top ontspannen van. Heerlijk!

Maak eens foto's!!! Altijd leuk om te zien.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 07:26

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 07:39

Hey zij komt toch uit regio Zoetermeer/Nootdorp? Monique? Klopt dat?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:01

Ja dat klopt. Dat is Monique. Eens per maand krijgen we les van haar op stal. Erg leuk +:)+

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:08

Kom jij ook uit deze regio dan?!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:13

Ik ben nu bezig met blz. 310 en zie dat ik weer een hoop bij te lezen heb.

Karina, dat was wel een heftige onweersbui bij jullie, bij ons heeft het helemaal niet geregend Vrijdag.

Cloris, leuke foto zeg van Piropo

Prinslover: zijn leuke filmpjes van jullie weekje op de Veluwe vooral die oortjes zijn leuk, en je hebt gelijk je hebt een geweldig paard.

Idra, ik ben blij dat Boukje haar benen meestal aan de grond houd als ik er op zit, en ik vind je verhaal over jouw rijden heel helder. Ik les zelf bij Pedro d’Almeido en die houdt ook van lichtheid maar wel contact.

Snowy, Ik lees dat Atlas weer een beetje opknapt gelukkig maar.

Mies_Apollo, lekker dat Shannon zo is opgeknapt van jullie weekje Veluwe en een paar dagen rust, ik zie dat bij Boukje ook altijd terug, een paar daagjes in de wei en ze heeft er weer zin in. Hoewel gisteren heeft ze me wel even laten lopen voor ze zich liet vangen in de wei want ze had gezien dat ik haar halster bij me had.

Welkom Annash, en mooie punten voor een selectiewedstrijd en een 9 voor de uitgestrekte draf geweldig zeg.

Evdpanne, gefeliciteerd met je paard, ik hoop dat je er lang veel plezier mee mag beleven.

Ik ben geëindigd op blz. 312 dus nog 6 te gaan.

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:17

Goedemorgen allemaal!

Jesser Van harte met jullie trouwen! Wat was (ben) je een prachtige bruid en aan de foto's te zien hebben jullie een prachtige en gezellige dag gehad!

Shanna Wat heb jij toch altijd een machtig mooie en superbewegende paarden onder je kont! Om jaloers op te worden ;)

Elise Hoe laat wil je voor zaterdag afspreken? 's morgens? Dan kan Ilona er namelijk ook bij zijn :D .+

Zo, nu ga ik weer even verder met koffiedrinken en wakkerworden.... :z :9k

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:19

Pfff,vannacht 2 zakjes brufen600 tegelijk naar binnen gegoten....wil nog niet met "het gat" (kies kan je het niet meer noemen :P ) ben bang dat de botsplinters een eigen leven gaan leiden ;(
Nu weer een zakje achter de kiezen(uh...in het gat) en naar mn werk.Hoop dat het toch wat op gaat klaren zonder moeilijk gedoe...
(voel dus met je mee Elise :(:) )

later :wave:

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:20

Niese1987 schreef:
Goedemorgen allemaal!

Jesser Van harte met jullie trouwen! Wat was (ben) je een prachtige bruid en aan de foto's te zien hebben jullie een prachtige en gezellige dag gehad!

Shanna Wat heb jij toch altijd een machtig mooie en superbewegende paarden onder je kont! Om jaloers op te worden ;)

Elise Hoe laat wil je voor zaterdag afspreken? 's morgens? Dan kan Ilona er namelijk ook bij zijn :D .+

Zo, nu ga ik weer even verder met koffiedrinken en wakkerworden.... :z :9k

Zullen we 10 uur doen? Dan kan ik daarna op mijn gemakkie de rest van de paarden doen.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:22

borderjay schreef:
Pfff,vannacht 2 zakjes brufen600 tegelijk naar binnen gegoten....wil nog niet met "het gat" (kies kan je het niet meer noemen :P ) ben bang dat de botsplinters een eigen leven gaan leiden ;(
Nu weer een zakje achter de kiezen(uh...in het gat) en naar mn werk.Hoop dat het toch wat op gaat klaren zonder moeilijk gedoe...
(voel dus met je mee Elise :(:) )

later :wave:

Hihi, botsplinters... daar weet ik alles van.

Toen mijn andere kies was gebroken (lang leve de salmiakballen) had ik de rest zelf maar afgebroken. Binnen een week of 2 staken er inderdaad wat botsplinters uit. Zaten nog net onder de huid.

Die heb ik er zelf ook maar uitgesloopt, whahaha...

Ik denk dat ik in een vorig leven ergens in een of ander vreemdelingenlegioen heb gezeten. Ik verzorg mijn eigen verwondingen wel of los het op een creatieve manier (lees= bruut geweld) op :D

* edit* even wat spelfouten verwijderd... Dat koffie/ibrufen dieet op de vroege morgen, doet niet echt goed :+
Laatst bijgewerkt door Suelza op 07-07-09 08:36, in het totaal 3 keer bewerkt

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:28

_O- Jullie zijn echt hilarisch 's morgens!

En 10 uur is helemaal goed hoor! Dan ben ik (meestal) al wel op stal ;) . Ligt er even aan of ik wakker kan worden hahaha.
Zo, ik ga weer verder met het liefhebben van mijn koffie..... _/-\o_

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:42

Elise – tuurlijk wil ik mijn verhaal nog eens vertellen.
Mijn vriend en zijn collega reden op woensdag 3 juni Roosendaal binnen om daar geld te halen/brengen. Op het moment dat ze roosendaal binnen rijden rijd er een volkswagen voor hun die een beetje aan het kl**ten is remmen gas geven remmen middelvinger opsteken en dat soort dingen. Maar mijn vriend en zijn collega kennen deze persoon totaal niet dus geeft zijn collega (hij is de bestuurder in de auto) een klap op zijn toeter omdat hun verder moesten naar de klanten. Nou afijn die volkswagen hoort de toeter steekt zijn middelvinger op en slaat rechts af om vervolgens weg te rijden. Dus mijn vriend en collega zeggen nog tegen elkaar van wat een mafketel is dat nou en vervolgen gewoon hun weg. Toen kwamen ze bij de kwantum aan dus hij stopt de auto me vriend pakt de geldkoffer (hij is loopjongen) om uit de auto te stappen. Hij zegt tegen zijn collega dat die kan (hij moet op de knop drukken) en stapt de auto uit en toen stond er ineens een jongen voor zijn neus. Dus mijn vriend kijkt op en ziet dat het die jongen uit de volkswagen is (hij herkende hem aan zijn shirt) en voor dat die wat kan zeggen (mijn vriend) schreeuwt die jongen wat in zijn eigen taal en haalt uit naar mijn vriend. Mijn vriend ontwijk de klap en houd de koffer stevig vast die jongen kijkt naar de koffer maar pakt hem niet en geeft mijn vriend een kopstoot en toen haalde mijn vriend gelijk uit. Dus zou is het gevecht begonnen. Mijn vriend heeft aangifte gedaan tegen mishandeling en deze persoon was al bekent bij politie (zijn collega mag de auto niet maar heeft wel de vechtpartij gezien en ook de auto van die jongen dus heeft het kenteken genoteerd) en zo wist de politie wie hij was. 2 weken laten heeft de politie de jongen op het bureau laten komen voor een paar vragen en toen hebben ze hem verteld dat er een aanklacht is ingediend tegen mishandeling en toen heeft hij een aanklacht tegen mijn vriend ingediend. Nu is het in behandeling bij politie want die vinden de getuigen verklaringen niet voldoende ( mijn vriend zijn collega heeft getuigd een omstander en de ambulance broeder) (ja die waren er ook omdat mijn vriend open lag) dus nu willen ze het als straat gevecht noteren.

Ik hoop dat je een beetje duidelijkheid in mijn verhaal kan vinden want dit is een korte versie van het proces verbaal.

Benthe – echt zo vreselijk balen dat je de eerste dag al gelijk je neus breek, hoe voel je je nu na de operatie ?

Mies – een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd nu lekker toeren met shannon. Wanneer is je volgende wedstrijd ?

Shanna – die draf op het filmpje :9

Nathaly – nog gefeliciteerd met je trouwdag jullie zagen er prachtig uit en een hele mooie jurk

Anouk – ik heb jou ook gemist hoor. Ja we hebben idd wat te verduren gehad maar we komen er alleen maar sterker uit samen. Leuk dat michelle nu naar de kleuterschool gaat.
Fijn dat het rijden met sam lekker ging wanneer heb jij weer wedstrijden gepland.

Leuke fotos –suzanne- ik blijf die kleintjes super vinden

Gab – he balen ook jij al last van kies pijn echt balen beterschap voor jou

Zo hier gisteren ook echt weer super gereden door het slechte weer waaide alles lekker hard en moest heike ook even hard maar naar 10 min was die weer braaf bij mij en kon ik weer lekker alle oefeningetjes doen gaat echt super zo :+:

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:46

Shanna -> Ik ben ook geen stilzitter, behalve achter m'n computer. :D

Denise -> Verstandig dat je de VA even alles laat nakijken.
Laat hem/haar ook haar ogen even nakijken op wat haar zicht is, en haar oren op wat ze kan horen of dat er misschien wel vuil in zit.
Je weet maar nooit, bij pijn of ongemak kunnen ze soms heel raar doen.....

Anita -> Gefeliciteerd alvast met jullie nieuwe huis! *\o/*
Wat voor spulletje gebruikt Elise dan tegen de dazen?

Benthe -> Utix was lekker subtiel bezig dus met die kopstoot..... NOT!
Denk dat ie z'n 'straf' wel heeft gehad met de rest van de vakantie stil moeten blijven staan, of niet?
Wat vervelend van de peesblessure bij Irma, hopelijk helpen de eggbars!

Nathaly -> Van harte gefeliciteerd met jullie trouwen!
Wat een mooi bruidje was je, en wat was het warm voor jullie!
Dat zal puffen geweest zijn met die jurk aan.
Afbeelding

Suzanne -> Alvast veel succes bij de clinic van Piet!
Wat een zuring staat er bij jullie op het land zeg!
Steek je dat nooit weg? Mijn ervaring is dat het steeds erger wordt als je het niet weghaalt.....

Jammer dat het hier de hele tijd regent en het voorlopig niet schijnt te stoppen.....
Ik zou samen met een stalgenootje een bosritje maken, maar dat zien we nu niet echt zitten.
Straks Rints maar even longeren dan, paar balkjes erbij, en even laten werken.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:53

Edit... niet goed gelezen :+

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:56

Suelza schreef:
Kom jij ook uit deze regio dan?!

Ik woon in een dorpje vlakbij Gorinchem dus best in de buurt.

Borderjay :(:)