Ben bezig ze je te versturen, gaat wel ff duren haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben bezig ze je te versturen, gaat wel ff duren haha soeske schreef:Dank jeBen bezig ze je te versturen, gaat wel ff duren haha

heb je een beetje een leuke dag gehad?

Enamorado schreef:ess: ik zou naar buiten met hem gaan als er iemand met je mee kan. niet zelf helemaal alleen gaan. Althans dat zou ik zelf niet doen. Iemand te paard, of er gewoon naast op de fiets of lopend.
hoe gaat het verder met hem? geen koorts, verdikking of wat dan ook?
) was de manege dicht, dus ik heb niet gezien hoe het nu met hem is. Ik denk wel goed, die dag ervoor was het wel wat opgezwollen maar na het longeren/rijden viel het wel weer mee. Hopen dat het goed gaat, eerst nog school, dan nog die saaie siesta, en dan gelijk naar hem toe sjeesen.
Citaat:Zoals jullie weten is Emmelie Scholtens de dressuuramazone die zeer succesvol op de Friese hengst Christian rijdt (o.a. kampioen Z1 2006 Friese paarden; reserve-indoor-kampioen Z1 dressuur 2007 van de KNHS).
Emmelie heeft niet alleen met Christian maar ook nog met diverse andere paarden veel wedstrijden gewonnen (zie ook http://www.stem-op-em.nl).
Zij is in 2007 opgenomen in het Rabo-talententeam waarin nog 9 andere ruiters en amazones zitten.
Er is door de Rabobank gevraagd het Rabotalent van het jaar te kiezen. Zouden jullie je stem op Emmelie willen uitbrengen, want zij is een toptalent en de enige amazone/ruiter in het talententeam die een Friese hengst rijdt!
Stemmen kan via onderstaande link. Je kan er nog € 500,- mee winnen ook!!
http://www.knhs.nl/vote-overview.asp
. Ik kijk zo wel wat z'n bui is, eerst lekker rijden in de bak. _Saida_ schreef:Vanmiddag Grytsje gelongeerd en ze liep vrij goed.
Eerst wat stijfjes, maar gaandeweg al wat losser.
Na het longeren mocht ze even lekker rollen en daarna even los rennen terwijl ik achter haar aanrende en haar wat opjoeg.
Gossiemijne, wat kan ze dan mooi lopen zeg!!!
Ze staat nu weer lekker buiten op het land.
* ) En op het eind toch nog heerlijk het rijden afgesloten. Lekker paardendagje dus 

Ben benieuwd!